Przetargi.pl
Wymiana płytek podłogowych GCR/61/ZP/2012

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3901206 , fax. 032 3901353
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3901206, fax. 032 3901353
    REGON: 00029170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana płytek podłogowych GCR/61/ZP/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany płytek podłogowych w korytarzach pawilonu C, E i G. Powierzchnia korytarza wynosi 530 m2. Zadanie obejmuje w szczególności: - zerwanie starych płytek podłogowych ułożonych na zaprawie cementowej wraz z cementowymi cokolikami, - pomiar wytrzymałości podłoża betonowego na przyczepność, - uzupełnienie i naprawę wylewki betonowej, - gruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym, - ułożenie płytek Arkesia satyna o wym. 59.8 x29.8 na posadzce oraz na cokole w wysokości 10 cm, klasa ścieralności V, skuteczność przeciwpoślizgowa R10, nasiąkliwość E < 6%, kolorystyka : pas środkowy- grys, pasy boczne z cokołami -grafit. Cechy techniczne wyrobu: - nasiąkliwość wodna wg EN ISO 10545-3 - wytrzymałość na zginanie i siła łamiąca wg EN ISO 10545-4 - odporność na wgłębne ścieranie wg EN ISO 10545-6 - odporność na szok termiczny wg EN ISO 10545-9 - odporność chemiczna wg EN ISO 10545-13 - odporność na plamienie wg EN ISO 10545-14 - właściwości przeciwpoślizgowe wg DIN 51130 Przy połączeniu posadzki między korytarzem a salami gimnastycznymi i gabinetami zabiegowymi należy użyć mosiężnych listew maskujących, dostarczonych przez Zamawiającego. Informacje dodatkowe: 1. Opis robót ujęty jest w przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2. Przedmiot umowy powinien być wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i z materiałów określonych w przedmiarze robót (w trakcie realizacji przedmiotu umowy wymagane będą: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności), a także z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych. 3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Należy stosować wyłącznie materiały dopuszczone do stosowania w budownictwie, posiadające wymagane prawem certyfikaty i atesty, w szczególności dopuszczone do zastosowania w budynkach użyteczności publicznej. Wszystkie materiały i wyroby należy stosować zgodnie z instrukcjami i wytycznymi producenta. 4. Wykonawca odpowiada za prawidłowe wydzielenie i oznakowanie terenu robót budowlanych, mając na uwadze ciągłość pracy pozostałych części szpitala. Miejsce prowadzenia robót winno być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i oddzielone od pozostałych części obiektu, będących w użytkowaniu, szczelnymi ściankami. Roboty ogólno-budowlane należy prowadzić w sposób niezakłócający pracę w GCR Repty. Roboty hałaśliwe prowadzone będą wyłącznie w terminie i w czasie uzgodnionym wcześniej z Działem Technicznym Zamawiającego. 5. Od Wykonawcy wymagać się będzie zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania robót oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją robót oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem oraz uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Osobą odpowiedzialną za organizację i przebieg wizji jest Barbara Sołoducha tel. 32 39-01-510 w godz. 8-14. 7. Szczegółowy harmonogram robót w którym zostaną zawarte terminy rozpoczęcia i zakończenia zadań, stanowiący załącznik do umowy będzie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wszystkich robót (zał. nr 9) oraz do dostarczenia gwarancji producenta na użyte materiały (płytki). Wskazane dokumenty gwarancyjne zostaną doręczone Zamawiającemu przez Wykonawcę równocześnie z podpisaniem protokołu odbioru. 9. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego. 11. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) SIWZ i przedmiarze robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w SIWZ i przedmiarze robót Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 12. Za zrealizowany przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach