Przetargi.pl
Wymiana okien w D-3

Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-128 Lublin, ul. Lwowska 28
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 44 44 166 , fax. 0-81 747 72 67
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej
    ul. Lwowska 28 28
    20-128 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 44 44 166, fax. 0-81 747 72 67
    REGON: 43061691700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zddps.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w D-3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - dostawa i wymiana stolarki okiennej w Dziennym Domu Pomocy Społecznej Nr 3 przy ul. Pozytywistów 16 w Lublinie. Zamówienie obejmuje: demontaż okien drewnianych, podokienników i obróbek blacharskich; dostawa i montaż okien PCV, podokienników i obróbek blacharskich. Do wykonania stolarki należy zastosować profile białe klasy A o minimalnej grubości ścianek zewnętrznych, widocznych równej 2,8 mm i minimalnej grubości ścianek niewidocznych równej 2,5 mm, minimum 5-komorowe, wzmocnione kształtownikami stalowymi minimum 1,5 mm, okucia obwiedniowe. Zamawiający ma prawo w celu sprawdzenia zgodności parametrów technicznych okien przeciąć dowolnie wybrane okno na koszt Wykonawcy. Wszystkie koszty związane z demontażem i montażem oraz wykonanie nowego okna pokrywa Wykonawca. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, prawem budowlanym, zaleceniami inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1. Prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w branży budowlanej, należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia: 1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. nr Nr 3. 2.Uprawnienia w branży budowlanej osób będących w dyspozycji wykonawcy. 3.Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w/w osób będących w dyspozycji wykonawcy. 4.Dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia tzn. - aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców tj. wypis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert., 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( min. 2 ) w okresie 2008-2009 przed dniem wszczęcia postępowania, o wartości minimum 100 tys. zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - Zał Nr 5 . 6. Referencje określające jakość wykonanych robót budowlanych wymienionych w Zał. Nr 5 7. Polisa - OC działalności gospodarczej na kwotę min. 100 tys. złotych Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zddps.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach