Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku dawnego Sejmiku Skierniewickiego obecnie siedziby Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - etap IV

Powiat Skierniewicki ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3-go Maja 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8334637, 8341546 , fax. 046 8336679
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Skierniewicki
    ul. Konstytucji 3-go Maja 6
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8334637, 8341546, fax. 046 8336679
    REGON: 75014778000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-skierniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku dawnego Sejmiku Skierniewickiego obecnie siedziby Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana istniejącej stolarki okiennej skrzynkowej drewnianej na okna zespolone drewniane z pełnym odwzorowaniem istniejących okien oraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz parapetów wewnętrznych; obróbkami tynkarskimi i malowaniem z zachowaniem kolejności robót: - Zabezpieczenie podłóg w korytarzach i pomieszczeniach biurowo-administracyjnych, - Demontaż skrzydeł okiennych poprzez zdjęcie z zawiasów, - Demontaż ościeżnic drewnianych, - Demontaż podokienników zewnętrznych, - Dostawa i wstawienie nowych okien wg uzgodnionych wzorów, - Mocowanie do ścian budynku za pomocą typowych łączników stalowych ościeżnic i przykręcenie ich do ściany wkrętami szybkiego montażu z kołkami rozporowymi przeznaczonymi dla murów ceglanych - wg zaleceń producenta stolarki okiennej, - Uszczelnienie pianką poliuretanową -uszczelniającą styk ościeżnicy z murem, - Wykonanie nowych podokienników zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej, - Wymiana parapetów wewnętrznych z drewnianych na drewniane z montażem ekranu grzejnikowego w części podniebiennej, - Obróbka ościeżnic wewnętrznych płytą gipsowo-kartonową i zewnętrznych zaprawą cementowa, - Uszczelnienie połączeń ościeżnic z murami i parapetami, - Malowanie ościeży wewnątrz i na zewnątrz otworów okiennych, - Usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki i wywiezienie z terenu robót, - Wyczyszczenie pomieszczeń po wymianie okien, - Uprzątnięcie gruzu i doprowadzenie do porządku pomieszczeń i terenu wokół budynku w miejscu wystąpienia urobku potechnologicznego. Budynek stanowiący siedzibę Starostwa Powiatowego w Skierniewicach jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 468, decyzją z dnia 11.10.1977 r. Obiekt stanowi przykład reprezentacyjnej architektury o charakterze publicznym okresu międzywojennego w Polsce, wykorzystującej elementy klasycyzmu i baroku. 2.1.2. Prace będą prowadzone na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Skierniewice Nr 130/2014 z dnia 02.07.2014 r. i decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych nr WUOZ SK-A.5142.137.2014.AG z dnia 29.10.2014 r. oraz nr WUOZ SK-A.5142.16.2016.AG z dnia 16.02.2016 r. 2.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik do SIWZ, b) dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik do SIWZ, c) przedmiar robót, stanowiący Załącznik do SIWZ. 2.1.4. Przedmiar robót służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych w trakcie realizacji zamówienia. Wszelkie pytania i wątpliwości Wykonawcy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia mogą być kierowane do Zamawiającego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.5. Ze względu na prowadzenie prac budowlanych w obiekcie zabytkowym: - istnieje konieczność prowadzenia i nadzorowania robót przez osoby posiadające uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w obiektach zabytkowych, - należy bezwzględnie przestrzegać reżimu technologicznego prowadzonych robót remontowych, a wszystkie wątpliwości występujące w toku prac oraz ewentualne korekty wynikające ze specyfiki obiektu należy konsultować z projektantem i konserwatorem zabytków, nadzorującymi przebieg prac, - należy zapewnić środki techniczne i organizacyjne zapobiegające niebezpieczeństwom wynikającym z wykonywania robót budowlanych, w tym zapewniających bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. 2.1.6. Jeżeli dokumentacja, o której mowa w pkt. 2.1.3, wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń na znaki towarowe lub ich pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Minimalne wymagania jakościowe są rozumiane jako parametry oferowanych towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów i produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub dostawcy lub konkretny produkt dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą stanowić o decyzji dotyczącej akceptacji zaproponowanych produktów równoważnych lub o odrzuceniu oferty z powodu braku ich równoważności. 2.1.7. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881, ze zm.). 2.1.8. Do wykonania prac będących przedmiotem umowy mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. 2.1.9. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca. 2.1.10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na całość wykonywanych robót budowlanych minimum 3-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2.1.11. Wykonawca udziela gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia, zgodnie z gwarancjami producentów tych materiałów i urządzeń, przy czym gwarancja na zamontowane okna nie może być krótsza niż 5 lat. 2.1.12. Zaleca się, by wycena oferty poprzedzona była wizją lokalną w celu uwzględnienia wszystkich kosztów i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1.13 Przedmiot zamówienia będzie realizowany w obiekcie o funkcji administracyjno-biurowej, bez przerwy w jego użytkowaniu na czas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 5.2 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3 Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Odział w Skierniewicach Nr 94 1500 1689 1216 8001 8049 0000. 5.4 Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 5.5 W przypadku wniesienia wadium w innych formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do oferty załączyć stosowny dokument, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.6 Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. 5.7 Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane przez Zamawiającego), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-skierniewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach