Przetargi.pl
Wymiana okien drewnianych na nowe z PCW w budynku nr.15 w SPSK-2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 72 dla potrzeb Zakładu Anatomii Prawidłowej PAM

Pomorska Akademia Medyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800703 , fax. 091 4800705
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorska Akademia Medyczna
    ul. Rybacka 1 1
    70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800703, fax. 091 4800705
    REGON: 00028888600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ams.edu.pl/admin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien drewnianych na nowe z PCW w budynku nr.15 w SPSK-2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 72 dla potrzeb Zakładu Anatomii Prawidłowej PAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac dotyczy wymiany starych okien drewnianych zespolonych i skrzynkowych na nowe jednoramowe krosnowe z pcw wysokoudarowego . Przenikalność cieplna - 1,4 , szklenie podwójną szybą zespoloną wypełnioną argonem o współ. przenikalności -1,1 Kolor biały , okucia wysokiej jakości , profil pięciokomorowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a)dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia / która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/ b)w okresie ostatnich pięciu lat wykonali z należytą starannością co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości 70 000,00 PLN każda 3)udzielą min 3 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, a w szczególności posiadają polisę ubezpieczeniową OC / deliktową/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik NR. 2 do SIWZ. 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadają aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji . 5)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; /zał. nr 5/ 6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 5 ,wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; /zał. nr 4/ 8)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9)wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ 10) Formularz cenowy , złożony na druku , stanowiącym załącznik nr. 3 do SIWZ , oraz szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem ilościowo-wartościowym użytych materiałów i sprzętu , opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wizji lokalnej. Uwaga! Ze względu na przyjęte wynagrodzenie ryczałtowe kosztorys ofertowy ma wyłącznie charakter informacyjno -pomocniczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl/admin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach