Przetargi.pl
Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 2.1) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej jezdni dróg publicznych powiatowych i gminnych na terenie miasta Mysłowice wg wskazań Zamawiającego na łącznej powierzchni 19.000 m2, poprzez m.in. sfrezowanie nawierzchni asfaltowej, ułożenie warstwy wyrównawczej z mas asfaltowych o średniej grubości 3,0 cm z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego, miejscowym wykonaniu podbudowy z masy asfaltowej AC 16 na pow. ok. 2.600 m2 wg wskazań Zamawiającego, ułożenie warstwy ścieralnej z mas mineralno asfaltowych (kategoria ruchu KR3), z regulacją pionową urządzeń na sieci podziemnej. Remont nawierzchni dotyczy ulic: Nowochrzanowskiej - dł. ok. 300 m i pow. ok. 2.200 m2, Chopina - dł. ok. 220 m i pow. ok.1.700 m2, Długiej - dł. ok. 320 m i pow. ok. 2.000 m2, Bończyka - dł. ok. 300 m i pow. ok. 2.160 m2, Pogodnej - dł. ok. 350 m i pow. ok. 1.930 m2, Murckowskiej na dł. ok. 140 m i pow. ok. 1.500 m2; Kasprowicza - dł. ok. 180 m i pow. ok. 880 m2 , Stadionowej - dł. ok. 485 m i pow. ok. 2.860 m2, Placu Mieroszewskich - dł. ok. 110 m i pow. ok. 770 m2, Kokota - dł. ok. 450 m i pow. ok. 3.000 m2; 2.2) wykonanie remontu chodników w tym przy ulicach: Nowochrzanowskiej od skrzyżowania z ul. Brzezińską na dł. ok. 100 m i pow. ok. 220 m2, Stadionowej - dł. ok. 235 m i pow. ok. 600 m2, Placu Mieroszewskich na pow. ok. 400 m2, Kokota na dł. ok. 300 m i pow. ok. 450 m2, poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni, wykorytowanie, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej lub kolorowej o grub. 8 cm na podbudowie tłuczniowej grub. 8 cm i podsypce cementowo-piaskowej, ułożeniu krawężników betonowych 15x30 cm, krawężników najazdowym 15x22 cm, skosów i krawężników łukowych na ławie z oporem z betonu C12/15 (B15) oraz ułożeniu obrzeży betonowych 30x8 cm; 2.3) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego akrylowego na pow. 704 m2 na wyremontowanych nawierzchniach jezdni oraz na wskazanych dodatkowych odcinkach dróg; 2.4) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych oraz kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i gazowych; studni telekomunikacyjnych; 2.5) wymianę - odbudowę ośmiu studzienek ściekowych wg wskazań Zamawiającego; 2.6) odbudowę konstrukcji nawierzchni na ulicy Kokota na pow. ok. 2.000 m2 poprzez wykorytowanie, wzmocnienie podbudowy kruszywem kamiennym o grub. 10 cm, podbudowy z betonu asfaltowego AC 16 grub. 8 cm, warstwy wiążącej o grub. 4 cm i ścieralnej o grub. 5 cm; odbudowę nawierzchni ulicy Murckowskiej poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16 grub. 8 cm, warstwy wiążącej o grub. 4 cm i ścieralnej o grub. 5 cm z mas mineralno-bitumicznych, odbudowę miejsc parkingowych na Placu Mieroszewskich na pow. ok.165 m2 poprzez wykorygowanie; 2.7) mechaniczne ścinanie obustronnych poboczy i utwardzenie granulatem asfaltowym (materiał z frezowania): ul. Nowochrzanowska, Bończyka, Murckowska, Kasprowicza, Długa, Pogodna, Stadionowa; 2.8) montaż barier energochłonnych W1N2 odpowiadających SP-06 o rozstawie słupków 4,0 m, słupki z ceowników C140, zakończenia barier ochronnych o długości 2,0 naziemne wyprofilowane łukowo. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 15 do siwz. Szczegółowy zakres robót każdorazowo wskazuje inspektor nadzoru. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie obmiaru wykonanych robót, inwentaryzacji geodezyjnej ilościowej oraz cen jednostkowych ofertowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 49.000,00 PLN (słownie:czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach