Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3148304 , fax. 034 3148304
- Data zamieszczenia: 2016-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
ul. Myszkowska 59 59
42-310 Żarki, woj. śląskie
tel. 034 3148304, fax. 034 3148304
REGON: 15140586600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA ODCINKU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 792 W MIEJSCOWOŚCI JAWORZNIK, GMINA ŻARKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlano-drogowych polegających na wymianie warstw bitumicznych jezdni drogi wojewódzkiej Nr 792 na długości 640 mb, zgodnie z przedmiarem robót, wytycznymi technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje m.in.: frezowanie nawierzchni bitumicznych, oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod nową warstwę wiążącą i ścieralną nawierzchni drogi, ułożenie nowej warstwy wiążącej z mieszanek min-bit. grysowych, asfaltowych - gr. 8 cm, ułożenie nowej warstwy ścieralnej z mieszanek mastyksowo-grysowych SMA, asfaltowych - gr. 4 cm, obustronne mechaniczne ścinanie, uzupełnienie i zagęszczanie poboczy drogi na odcinku wykonanej nawierzchni, odtworzenie oznakowania poziomego drogi. Szczegółową technologię i wymogi wykonania powyższych robót przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w celu uczestnictwa w postępowaniu żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł, Słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100 FORMY WNIESIENIA WADIUM: a. pieniądz; b. poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancje bankowe; d. gwarancje ubezpieczeniowe; e. poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z poźn. zm./. Informacje dodatkowe o Wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek Zamawiającego, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść w terminie wcześniejszym na rachunek Zamawiającego tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie przed upływem terminu składania ofert, tak by przed godz. 9.00 dnia 01.07.2016 r. środki wpłynęły na rachunek bankowy PZD i oferta była zabezpieczona wadium. Dane rachunku bankowego Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie - Nr konta: 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105 podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy, wadium przetargowe na: Wymiana nawierzchni drogowej na odcinku drogi wojewódzkiej Nr 792 w m. Jaworznik, Gmina Żarki. 2. Zamawiający informuje, że kserokopię przelewu /potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164/ 4. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu Zamawiający zgodnie z art. 46 ust.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art.46 ust 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać niżej wymienione elementy, a. nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby, b. nazwę postępowania na które zostaje złożone wadium, c. nazwę Beneficjenta, d. kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją, e. zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty, f. okres obowiązywania, g. warunki wygaśnięcia, h. okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, i. gwarancja musi być podpisana przez osoby/ę uprawnioną zgodnie z zasadami reprezentacji Gwaranta. 8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Sekretariacie II piętro pokój Nr 1 przed terminem składania ofert, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27