Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 032 2273145
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Filaretów 31 31
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145
REGON: 27117635800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana ław kominowych oraz pokrycia papowego na stropie betonowym w budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu ław kominowych oraz wymiany pokrycia papowego na stropie betonowym klatek wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych, z podziałem na 2 zadania. 1) Zamówienie składa się z 2 części, zwanych dalej zadaniami. 2) Oznaczenie zadań: ZADANIE Nr 1 - Wymiana ław kominowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach ZADANIE Nr 2 - Wymiana pokrycia papowego na stropie betonowym w dwóch klatkach budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 54/II, przy ul. Batorego 4a-8, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach 3) Zakres robót obejmuje m.in.: dla ZADANIA Nr 1 Na wymianę ław kominowych w budynkach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38: - demontaż starych ław kominowych ; - wykonanie i umocowanie nowych ław kominowych ; - wywóz gruzu ; dla ZADANIA Nr 2 Na wymianę pokrycia papowego na stropie betonowym klatek, przy ul. Batorego nr kl. 6b i 8: - zerwanie starej papy (4 warstwy) ; - wymiana pasa nadrynnowego od strony podwórka ; - położenie nowej papy termozgrzewalnej ; - wywóz gruzu ; Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót dla Zadania Nr 1 i Nr 2, stanowiące załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz. 118 ze zm.), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót). - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. : dla Zadania Nr 1 : nie dotyczy dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu robót dekarskich w zakresie krycia papą , o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 5 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 15 000,00 zł 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich). 4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 5 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 15 000,00 zł Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 5) wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania : dla Zadania Nr 1 : nie dotyczy dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu robót dekarskich w zakresie krycia papą , o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. 6) kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27