Przetargi.pl
Wymiana instalacji odgromowej oraz malowanie pomieszczeń biurowych, magazynowych, korytarzy i klatek schodowych w budynku Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie wpisanym do rejestru zabytków pod nr 64/1965

Archiwum Główne Akt Dawnych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-263 Warszawa, ul. Długa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8315491 , fax. 022 8311608
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Główne Akt Dawnych
    ul. Długa 7 7
    00-263 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8315491, fax. 022 8311608
    REGON: 00000101100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.agad.archiwa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Archiwum Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji odgromowej oraz malowanie pomieszczeń biurowych, magazynowych, korytarzy i klatek schodowych w budynku Archiwum Głównego Akt Dawnych w Warszawie wpisanym do rejestru zabytków pod nr 64/1965
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej i montaż nowej opraz wykonanie pomiarów wraz z dokumentacją powykonawczą, 2. Malowanie powierzchni ścian oraz sufitów pomieszczeń biurowych, magazynowych, klatek schodowych, balustrad i poręczy przy schodach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach