Przetargi.pl
Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Gliwicach przy ul. Rolników 164

Młodzieżowy Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Barlickiego 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2326954 , fax. 032 2326954
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Dom Kultury
    ul. Barlickiego 3 3
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2326954, fax. 032 2326954
    REGON: 00072425800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Młodzieżowy Dom Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Gliwicach przy ul. Rolników 164
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie remontu instalacji elektrycznych, wykonanie prac towarzyszących - w budynku Młodzieżowego Domu Kultury przy ulicy Rolników 164 - jako pierwszy etap wykonania robót w stosunku do zakresu objętego projektem. Etap I obejmuje: -budowę nowej rozdzielnicy głównej RG. -budowę tablic obwodowych T1; T2; i Ts wraz z zasilaczami (Wlz-mi), -Instalacje oświetleniowe i gniazd wtyczkowych pomieszczeń parteru o nr 0/01 - 0/09. Uwaga: 1. Dla prawidłowego funkcjonowania obiektu wykonawca etapu I powinien tymczasowo istniejące oprawy oświetleniowe i gniazda w pomieszczeniach sanitariatów (pom. nr 0/15 i 0/16) zasilić z obwodów wyprowadzonych z tablicy rozdz. T1. 2. Istniejące obwody oświetleniowe i gniazd wtyczkowych sceny wraz z zapleczem należy tymczasowo zasilić z tablicy rozdz. TS. 3. Pomieszczenie nr 0/17 i 0/18 wynajmowane Stowarzyszeniu tymczasowo obwód oświetlenia i gniazd wtykowych zasilić z tablicy rozdz. TS. 4. Dla odbiorów kuchni wraz z zapleczem wykonana jest oddzielna (nowa) instalacja elektryczna wraz z rozdz. kuchni RK. Instalacje te pozostają bez zmian, przewidziano tylko w/w rozdz. RK zasilić nowym zasilaczem YDYżo 5x10 mm2 wyprowadzonym z rozdz. głównej RG. 5. Ze względu na przyszłościowe zamierzenia Inwestora (budowa nowej kotłowni np. gazowej) istniejącą rozdzielnię kotłowni RKt należy zasilić nowym Wlz-em YDYżo5x4mm2 z którego docelowo zasilana będzie nowa rozdzielnia kotłowni. 6. W rozdzielni głównej RG przewidziano rezerwę mocy dla zasilania centrali wentylacyjnej. 7. Pomieszczenia o nr 0/19 - 0/22 wynajmuje -TELEFONIA. Firma posiada niezależne zasilanie elektroenergetyczne z Z.E. Tauron i jest objęta oddzielną umową na dostawę energii. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 1000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego - będzie przestrzegł harmonogramu imprez (załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Oznacza to, że Wykonawca w wyznaczonym czasie nie będzie prowadził prace, a zakończenie prac przed przerwą obejmie prace porządkowe w takim stopniu, aby imprezy mogły się odbyć bez przeszkód i zagrożenia dla ich uczestników. Ponadto Wykonawca musi zapewnić zasilanie energetyczne dla imprez. - pokryje koszt nadzoru autorskiego w wysokości 4000 złotych netto na podstawie faktury wystawionej przez biuro projektowe. Termin wykonania: rozpoczęcie - 7 dni od daty podpisania umowy; zakończenie - do 13.12.2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: -przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). -dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a. wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b. przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c. wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od 6.00 do 22.00 - praca w nocy wymaga uzgodnienia z zamawiającym. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d. wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy domu kultury e. realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl/bip/zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach