Przetargi.pl
Wymiana dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie wraz z demontażem starego dźwigu w Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24 - segment C

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych w istniejącym szybie wraz z demontażem starego dźwigu w Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24 - segment C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na dostawie i montażu dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, w istniejącym szybie, wraz z demontażem starego dźwigu, znajdującego się w Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24 - segment C. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami przewidzianymi przepisami PB i UDT. 2) Wykonanie robót budowlanych oraz świadczenie usługi konserwacyjnej i wykonywania przeglądów technicznych, polegających na: a) demontażu istniejącego dźwigu, b) modernizacji szybu i maszynowni zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, c) zapewnieniu oświetlenia szybu i maszynowni oraz zasilania dźwigu zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, d) dostarczeniu fabrycznie nowego dźwigu o wyposażeniu zgodnym z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, e) montażu nowego dźwigu, f) wykonaniu wszelkich robót budowlanych objętych zakresem opisanym w dokumentacji projektowej, g) wykonaniu rozruchu, pomiarów elektrycznych, dokumentacji powykonawczej i rejestracyjnej, h) dostarczeniu dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigu napisanej w języku polskim, i) rejestracji dźwigu w UDT, wraz z uzyskaniem decyzji dopuszczającej dźwig do eksploatacji, j) przeszkoleniu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu, k) dopuszczeniu do eksploatacji (przekazanie dźwigu Zamawiającemu), l) bezpłatnym świadczeniu usługi konserwacyjnej dźwigu oraz wykonywaniu obowiązkowych kontroli i przeglądów technicznych w okresie 24 miesięcy od daty podpisania przez strony umowy bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z odrębnymi przepisami. 3. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) wygrodzenia od części czynnej obiektu, części, w której realizowane będą prace i wyznaczenie stref niebezpiecznych, b) urządzenia bezpiecznych wyjść i przejść, c) urządzenia składowisk materiałów do montażu i materiałów z demontażu, d) należytego zabezpieczenia terenu i miejsc na których prowadzone będą roboty, w szczególności zabezpieczenie otworów drzwiowych po demontażu istniejących drzwi płytą OSB, która winna być zamocowana mechanicznie do ścian, e) systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót, f) wykonania niezbędnych prób, badań i odbiorów, g) zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami), h) zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, i) po zakończeniu robót uporządkowania miejsca (terenu) wykonywania robót, j) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia robót. 3) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (w szczególności: zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej - w tym koszty wykorzystanych mediów), 4) Wykonawca przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych prac oraz zgodność ich wykonania z PB i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi normami i Programem Funkcjonalno - Użytkowym. 5) Prace przy realizacji zamówienia dotyczącego robót budowlanych będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika robót budowlanych nie wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 6) Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie czynnie działającego Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Dla wbudowanych i zaprojektowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 PB). 2) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres 4 lat (słownie: czterech lat), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach