Przetargi.pl
Wymiana drzwi w ramach wydzielenia strefy p.poż. w budynku UMFC w Warszawie przy ul. Okólnik 2 - Sala Koncertowa z opracowaniem dokumentacji w systemie projektuj i buduj

Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 00-368 Warszawa, ul. Okólnik 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8278309 , fax. 22 8278309
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina
    ul. Okólnik 2 2
    00-368 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8278309, fax. 22 8278309
    REGON: 00027570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi w ramach wydzielenia strefy p.poż. w budynku UMFC w Warszawie przy ul. Okólnik 2 - Sala Koncertowa z opracowaniem dokumentacji w systemie projektuj i buduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących drzwi do sali koncertowej oraz pomieszczeń znajdujących się na granicy strefy pożarowej przedmiotowej Sali Koncertowej obiektu Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 2 w Warszawie na drzwi spełniające nakazy określone w ekspertyzie technicznej z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Podstawowym celem zamówienia jest spełnienie wymagań ekspertyzy technicznej i postanowień MWKPSP w zakresie modernizacji stolarki drzwiowej wydzielającej strefę dużej Sali Koncertowej. Inwestycja ma na celu wymianę drzwi zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi i z uwzględnieniem wymagań izolacyjności akustycznej i odporności pożarowej. Z uwagi na szczególne warunki, planuje się wykonanie wymiany drzwi w okresie przewidywanych przerw w działalności koncertowej. Dla całości zadania należy ułożyć wstępny harmonogram. Część realizacyjną - dostawę i montaż drzwi należy podzielić na zadania w dostosowaniu do działalności Uczelni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 147 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 62 1750 0009 0000 0000 1333 6188 z dopiskiem Drzwi UMFC. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach