Przetargi.pl
Wymiana dachu i rozbudowa budynku świetlicy w Bogucicach

Gmina Trzeszczany ogłasza przetarg

  • Adres: 22-554 Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194/14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6575059 , fax. 084 6575023
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzeszczany
    Trzeszczany Pierwsze 194/14 194/14
    22-554 Trzeszczany, woj. lubelskie
    tel. 084 6575059, fax. 084 6575023
    REGON: 00055011400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzeszczany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dachu i rozbudowa budynku świetlicy w Bogucicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dachu i rozbudowa budynku świetlicy w Bogucicach. 2.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym 2) szczegółowej specyfikacji technicznej, 3) przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.00.00.-7, 45.33.00.00.-9, 45.40.00.00-1 4. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 6000 PLN , (słownie sześć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść nie później niż do 18-09-2009 r. do godz. 10:00. 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych , gwarancjach ubezpieczeniowych , poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 709603102920010000011400002 z adnotacją /wadium na wymianę dachu i rozbudowę świetlicy w Bogucicach/. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. sierpnia 2004 do sierpnia 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości nie mniej niż 250 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania , 2) dysponowanie w celu wykonania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (lub będą dysponować takimi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia) w szczególności posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: a) ogólnobudowlanej b) sanitarnej, c) elektrycznej, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3) ważne na okres prowadzenia robót ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia/nie spełnia/ na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. sierpień 2004 do sierpień 2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy , przebudowy lub remontu obiektów kubaturowych o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda . Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez osoby pełniące funkcje kierownika budowy lub kierownika robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) ogólnobudowlanej, 2) sanitarnej, 3)elektrycznej, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową IzbInżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby - załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował załączy do oferty pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć dokumenty potwierdzające, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, 2, 3, 4, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 6. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 i 2 przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, pozostałe dokumenty wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 7. W przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach