Przetargi.pl
WYMIANA CZĘŚCI OGRODZENIA CMENTARZA W SIANOWIE - II etap

Gmina i Miasto Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3185281 , fax. 094 3185320
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Sianów
    ul. Armii Polskiej 30/13 30/13
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3185281, fax. 094 3185320
    REGON: 00052910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA CZĘŚCI OGRODZENIA CMENTARZA W SIANOWIE - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie: - demontaż istniejącego odcinka ogrodzenia wraz z bramą i furtką, - wykonanie cokołu, - wykonanie i montaż bramy wjazdowej, furtki wraz z 3 słupami, - budowa odcinka ogrodzenia od strony ulicy Węgorzewskiej - odcinek o
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kryteria oceny ofert: cena oferty - 100% 1. Dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Udzielić minimum 36-cio miesięcznej gwarancji. 3. Wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4 Wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) zamówień na roboty budowlane o podobnym zakresie tj. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o pow. 1000 m2 i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem zamówienia oraz przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oferta powinna zawierać: a) nazwę Wykonawcy, adres, telefon, faks, datę sporządzenia oferty, nr REGON, nr KRS, b) oświadczenie czy wykonawca jest płatnikiem VAT, nr NIP, c) cenę ryczałtową wykonania zamówienia netto i brutto (tj. z podatkiem VAT), d) termin wykonania zamówienia tj. datę zakończenia robót, e) okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, f) akceptacja warunków płatności - rozliczenie za przedmiot umowy (dokonany będzie na podstawie ustaleń zawartych w rozdziale I pkt. III, podpkt. 3), g) oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. 2) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik Nr 3 do SIWZ, zawierające: a) dane Wykonawcy, b) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (Załącznik Nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d) oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia, e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków , opłat do Urzędu Skarbowego, f) oświadczenie czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu wysokiej jakości wykonywanych robót, h) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego odpowiednie uprawnienia (jak w rozdziale III, pkt I pdpkt. 2.1)) 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik Nr 4 SIWZ, 4) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 (dwóch) zamówień o porównywalnym zakresie o wartości min. 100,000 PLN brutto i 2 referencje potwierdzające, że zamówienie zostało zrealizowane terminowo i z należytą starannością. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) dokumenty o których mowa w pkt. 1a) i 1b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) oferta powinna zawierać dokumenty/oświadczenia dla każdego partnera z osobna /rozdział III pkt. II pdpkt. 1.3), 1.6), 1.7, z dokumentów wymaganych/, pozostałe dokumenty są składane przed jednego z Wykonawców lub wspólnie. Oferta oraz oświadczenie /rozdział III, pkt. II, pdpkt. 1.2)/ składane są wspólnie przez Wykonawców, 2) pozostałe dokumenty oraz warunki odnośnie ich treści i formy wymagane przez Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w rozdziale III pkt. VII, pdpkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: eurzad.sianow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach