Przetargi.pl
Wymiana bram garażowych i remont w budynku nr 13, malowanie pomieszczeń i remont w budynku nr 5 oraz remont nawierzchni drogowej przy budynku nr 5 w kompleksie Wojskowym w Opolu

Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
    ul. Andersa 47 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
    REGON: 24076379800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JW

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana bram garażowych i remont w budynku nr 13, malowanie pomieszczeń i remont w budynku nr 5 oraz remont nawierzchni drogowej przy budynku nr 5 w kompleksie Wojskowym w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 -wymiana bram garażowych i remont w budynku nr 13 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. nr 8 i 9 do SIWZ - specyfikacja techniczna i przedmiar. ZADANIE NR 2 - malowanie pomieszczeń i remont w budynku nr 5 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. nr 10 i 11 do SIWZ - specyfikacja techniczna i przedmiar. ZADANIE NR 3 - remont nawierzchni drogowej przy budynku nr 5 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. nr 12 i 13 do SIWZ - specyfikacja techniczna i przedmiar .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 5 000,00 PLN dla zadania nr 1 - 4 500,00 PLN dla zadania nr 2. - 1 500,00 PLN dla zadania nr 3. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 02.08.2013r. do godz.: 09.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.4wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach