Przetargi.pl
Wymiana 20 okien w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim Zamiejscowe Wydziały w Gubinie przy ul Piastowskiej 16

Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10L
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 383 99 10 , fax. 0-68 383 04 55
  • Data zamieszczenia: 2011-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Krośnie Odrzańskim
    ul. Piastów 10L 10L
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 0-68 383 99 10, fax. 0-68 383 04 55
    REGON: 00032547500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno-odrz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana 20 okien w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim Zamiejscowe Wydziały w Gubinie przy ul Piastowskiej 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1)Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana 20 okien o konstrukcji skrzynkowej na jednoramowe z drewna klejonego z szybą zespoloną odtwarzające kształt i podział istniejących okien, w tym 1 okno jednoramowe drewniane na okno jednoramowe z drewna klejonego z szybą zespoloną odtwarzające kształt i podział istniejącego okna w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim - Zamiejscowe Wydziały w Gubinie przy ul Piastowskiej 16 Na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez Autorską Pracownię Projektową AR w Zielonej Górze w kwietniu 2006r., decyzji konserwatorskiej i udzielonych pozwoleń na budowę zgodnie z zakresem przewidzianym w ust. 2 poniżej. 2. Szczegółowy zakres robót w zakresie zadania określa dokumentacja projektowa, rysunki poglądowe wraz z przedmiarem robót i opisem przedmiotu zamówienia - Rozdz. III, IV, V SIWZ. 3. Wykonawca uwzględnia: 1) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenu i odtworzeniem elementów uszkodzonych, m.in. np.: wskutek poruszania się sprzętu budowlanego po nawierzchni drogowej, 2) zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz do postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie ma obowiązku wskazania terenu niezbędnego do urządzenia placu budowy oraz terenu do składowania materiałów i postoju maszyn i urządzeń, a koszty związane z ewentualnym ich urządzeniem ponosi Wykonawca, 3) uzyskanie zgody na pobór wody i energii w określonym miejscu i we własnym zakresie, ponoszenie wszelkich kosztów związanych ze zużyciem wody i energii, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej (wszystkie dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do odbioru robót), 5) przedłożenie harmonogramu wykonania prac w dniu podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno-odrz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach