Przetargi.pl
Wykonywanie usługi ochrony obiektu i mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Słupsku

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Piotra Skargi 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 843 12 91 , fax. 59 843 81 55
  • Data zamieszczenia: 2010-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku
    ul. Piotra Skargi 8 8
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 843 12 91, fax. 59 843 81 55
    REGON: 00030026800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psseslupsk.pis.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi ochrony obiektu i mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ochrony obiektu i mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej W Słupsku, polegającej na stałej, bezpośredniej fizycznej ochronie budynku i pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w nim, zlokalizowanym przy ulicy Piotra Skargi 8, w tym: 1) Wykonawca zobowiązuje się do działania zapobiegającego przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałającego powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczającego do wstępu osób nieuprawnionych na teren PSSE poza godzinami pracy PSSE Słupsk, ul. Piotra Skargi 8, 2) Usługa ochrony obiektu i mienia będzie realizowana w PSSE Słupsk, ul. Piotra Skargi 8 w terminie od 01.01.2011 r. od godziny 00.01 do 31.12.2013 r. do godziny 24.00, w tym: a) od poniedziałku do piątku - od godziny 15.00 do 7.00 rano następnego dnia, b) w soboty, niedziele i święta całodobowo. 2. Wykonawca wykonując niniejszą umowę ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w czasie realizacji usług objętych umową. Pełna odpowiedzialność materialna odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą z przyczyn pozostających poza jego kontrolą jak np. klęski żywiołowe, pożar z przyczyn leżących w urządzeniach technicznych lub powstałych z przyczyn go nie obciążających tzn. niepokojów społecznych, strajków, demonstracji, działań wojennych lub obronnych. 3. W razie zagrożenia mienia w strzeżonym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia powstania szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów oraz do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej lub innych uprawnionych służb i osób. 4. Wstępne dochodzenie oraz sporządzenie przez Zamawiającego protokołu szkód musi odbyć się natychmiast po zaistniałym włamaniu przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. 5. Ostateczną wartość skradzionych lub uszkodzonych przedmiotów Zamawiający określi w terminie 14 dnia od daty sporządzenia protokołu. 6. Wykonawca zobowiązuje się pokryć straty w ciągu dwóch miesięcy od daty zakończenia policyjnego dochodzenia. Zapłacona przez Wykonawcę kwota odszkodowania podlega zwrotowi do wysokości wartości odzyskanych przez Zamawiającego skradziony lub uszkodzonych przedmiotów lub uzyskanego za nie odszkodowania. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracownika ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 20 232 godzin. 8. Ilość godzin pracy określona w pkt 3.7 jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postepowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psseslupsk.pis.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach