Przetargi.pl
Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach Gminy Sosnowiec

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 10a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2901848 , fax. 032 2901864
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 10a 10a
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2901848, fax. 032 2901864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach Gminy Sosnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w zakresie: a) czyszczenia przewodów kominowych, b) przeprowadzenia kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, c) sporządzenie inwentaryzacji przewodów kominowych poszczególnych pomieszczeń budynku, d) wydawanie opinii pisemnej ustalenia wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych lub wentylacyjnych, 2.1. Zakres usług kominiarskich dotyczący czyszczenia przewodów kominowych obejmuje: a) wybieranie sadzy z kanałów, b) wybieranie zanieczyszczeń z otworów spalinowych w trakcie przeprowadzanego przeglądu rocznego mieszkań, c) sprawdzenie drożności przewodów od pionów kominowych, d) sprawdzenie stanu technicznego przewodów, e) sprawdzenie właściwej eksploatacji drzwiczek wyciorowych. 2.2. Zakres usług kominiarskich dotyczących kontroli raz do roku stanu technicznego przewodów kominowych obejmuje sprawdzenie: a) przewodów, b) stanu głowic i nasad kominowych, c) ciągu w kominie, d) stanu technicznego przewodów, czopuchów, kanałów, drzwiczek kominowych, wyciorowych, ław kominowych, włazów kominowych, e) prawidłowość podłączeń kominowych, 2.3. Zakres inwentaryzacji przewodów kominowych obejmuje: a) sprawdzenie podłączeń do przewodów dymowych,wentylacyjnych i spalinowych poszczególnych pomieszczeń budynku oraz urządzeń grzewczo -kominowych, b) wykonanie szkicu podłączeń przewodów kominowych poszczególnych pomieszczeń i urządzeń grzewczo- kominowych c) ustalenie przyczyny działania urządzenia grzewczo-kominowego 3. Wyszczególnienie i opis robót towarzyszących : a) demontaż kratek wentylacyjnych w celu sprawdzenia ciągów w kominach, b) demontaż szenardów z kominów w celu czyszczenia przewodów, sprawdzenia szczelności przewodów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 7000 zł, które należy wnieść w terminie do 3.02.2010 r. do godziny 8.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, dysponują lub będą dysponować przynajmniej 1 pracownikiem z dyplomem mistrza kominiarskiego oraz spełniają wymagania opisane w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Wypełnione wykazy budynków do czyszczenia przewodów kominowych w 2010 roku i wykazy budynków do przeglądów kominowych w 2010 roku (zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 5.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniu, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że co najmniej jeden pracownik posiada uprawnienia mistrza kominiarskiego. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dopiero dysponował (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy). 7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300000 zł (trzysta tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach