Przetargi.pl
Wykonywanie robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej w Sądzie Okręgowym w Szczecinie

Sąd Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Małopolska 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4480002 , fax. 091 4489915
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Szczecinie
    ul. Małopolska 17 17
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4480002, fax. 091 4489915
    REGON: 00032453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej w Sądzie Okręgowym w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej w Sądzie Okręgowym w Szczecinie w budynkach przy ul. Kaszubskiej 42 oraz Piotra Skargi 19 w Szczecinie. W ramach realizacji prac konserwacyjnych planowane jest Zakres prac pokoje sędziowskie nr 201, 202,203a, 203b, 204 wyniesienie i ponowne wniesienie mebli wraz z ustawieniem, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie miejscowe odparzonych tynków, uzupełnienie tynków, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach, dwukrotne malowanie farbami w kolorze jasnym pastelowym dostosowane do kolorystyki pokoi, malowanie sufitu malowanie stolarki drzwiowej w kolorze zgodnym z istniejącym, zabezpieczeni folią podłóg, stolarki okiennej, wywóz gruzu i utylizacja, demontaż i montaż grzejników, demontaż i montaż rolet wewnętrznych Zakres prac sala rozpraw nr 138 wyniesienie i ponowne wniesienie mebli wraz z ustawieniem, rozebranie posadzki z deszczułek mocowanych na lepik, zerwanie posadzki cementowej, oczyszczenie podłoża wykonanie podkładu betonowego, zbrojenie podkładu betonowego siatką stalową gruntowanie powierzchni betonu, wykonanie warstwy samopoziomującej gr. 5 mm wykonanie posadzki z z płytek gress o wym. 30x30 cm antypoślizgowe, wykonanie cokolika z płytek gress wys. 15 cm w kolorze posadzki, zerwanie wykładziny z podestu sędziowskiego, wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej na podeście, wykonanie posadzki na posadzce podestu oraz na powierzchniach czołowych montaż elementów wykończeniowych kątowniki aluminiowe powlekane, likwidacja istniejących stopni przy podeście i wykonanie jednego na całej długości podestu- konstrukcja drewniana, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie miejscowe odparzonych tynków, uzupełnienie tynków, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach, dwukrotne malowanie farbami w kolorze zbliżonym do istniejącego, malowanie sufitu, malowanie stolarki drzwiowej w kolorze zgodnym z istniejącym, zabezpieczeni folią podłóg, stolarki okiennej oraz ściany szklanej dzielącej pomieszczenie, skucie tynku i oczyszczenie ściany za stołem sędziowskim przy podeście przy pok. narad, zatopienie siatki zbrojącej na ścianie pod płyty z kamieni sztucznych, ułożenie płytek z kamieni sztucznych na ścianie, wywóz gruzu i utylizacja, demontaż i montaż grzejników, demontaż i montaż rolet wewnętrznych Zakres prac konserwacyjnych elektrycznych sala 138 wymianę opraw i osprzętu, dołożenie nowych opraw oświetleniowych, wykonanie podziału oświetlenia, wymianę osprzętu włączniki oświetlenia i gniazda wtykowe, wykonanie instalacji dedykowanej i komputerowej. Zakres prac konserwacyjnych teletechnicznych sala 138 przeniesienie linii ukablowania strukturalnego do kaset podłogowych i szafy dystrybucyjnej,wykonanie kanalizacji podposadzkowej z rur instalacyjnych i puszek, przeniesienie okablowania instalacji dyskusyjnej w kanalizację podposadzkową urządzenia i przewody Inwestora, wykonanie orurowania p/t dla instalacji instalacji systemu wideokonferencji , instalacji nagłośnienia, przeniesienie okablowania instalacji systemu wideokonferencji , instalacji nagłośnienia / urządzenia i przewody Inwestora, montaż szafy stojącej z drzwiami szklanymi ZSB 017-16AAA-11-0000, montaż w szafie stojącej urządzeń systemu wideokonferencji , instalacji nagłośnienia , wzmacniaczy instalacji nagłośnienia, wykonanie instalacji detekcji pożaru Zakres prac konserwacyjnych pomieszczenia Policji Sądowej wyniesienie i ponowne wniesienie mebli wraz z ustawieniem, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie miejscowe odparzonych tynków, uzupełnienie tynków gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach dostosowane do kolorystyki piętra, malowanie sufitu i ścian, malowanie stolarki drzwiowej w kolorze zgodnym z istniejącym, zabezpieczeni folią podłóg, stolarki okiennej, zerwanie wykładziny dywanowej pokoje , zerwanie wykładziny PCV korytarz, szatnia , naprawa podłoża pod wykładzinę ułożenie ułożenie nowej wykładziny igłowanej w kolorze szarym gr.5 mm - -ułożenie nowej wykładziny elastycznej -wywóz i utylizacja gruzu i wykładzin podłogowych, demontaż i montaż grzejników Zakres prac konserwacyjnych w budynku ul. Piotra Skargi 19 Wejście dla osób niepełnosprawnych od strony szczytowej budynku zakres prac odbicie płytek ściennych na ścianie wejście dla osób niepełnosprawnych odbicie tynków wewnętrznych w pom. jw., oczyszczenie murów przygotowanie i wyrównanie podłoża, licowanie ścian płytkami o wymiarach 25x30 cm na zaprawie klejowej do wysokości istniejącej, przełożenie nawierzchni z kostki betonowej przed wejściem dla niepełnosprawnych, uszczelnienie profili aluminiowych pianką obudowa wejścia dla osób niepełnosprawnych, wywóz gruzu wraz z utylizacją Wymiana rury żeliwnej od strony parkingu i przy wyjściu z tyłu budynku z prawej strony zakres prac rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej w celu wymiany rury żeliwnej o śr 100 mm, wykop w gruncie, wymiana rury żeliwnej śr 100 mm przy ścianie od strony parkingu, wymiana rewizji żeliwnych, zasypanie wykopu piaskiem i zagęszczenie, odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej, wymiana rury żeliwnej przy wejściu do budynku, skucie płytek gress, rozbicie podkładu betonowego, wykop w gruncie, wymiana rury żeliwnej śr 100 mm, zasypanie wykopu piaskiem i zagęszczenie odtworzenie wejścia do budynku próg betonowy, płytki gress mrozoodporne, antypoślizgowe, koloru czerwonego jak istniejący, wywóz gruzu i ziemi wraz z utylizacją, otworzenie opaski betonowej budynku Zakres prac WC II p rozebranie ścianki z płyt GK w pom. WC II p, skucie okładzin ściennych w pom. WC, montaż ścianki z płyt 2x GK, okładziny ścienne z płytek o wym. 25x30 cm na pełną wysokość pomieszczenia, elementy montażowe montowane w ściance lekkiej, demontaż i montaż ustępu, demontaż i montaż przycisków do spłuczki podtynkowej wywóz gruzu wraz z utylizacją, malowanie ścian i sufitu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiecy zł 00 /100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu-przelewem na konto Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ,z późn. zm.). 2. Wadium w noszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Okręgowego w Szczecinie): numer konta: 40 1140 1137 0000 3301 6400 1001 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/8/2013. Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 9.00 do 14.00 w kasie Zamawiającego to jest Sąd Okręgowy ul. Kaszubska 42 parter. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 15 lipca 2013 r., do godz.11 00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 1 i 1 a. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 2. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku o którym mowa w art.46 ust. 4a i 5. 11. W ofercie prosimy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii potwierdzenia złożenia oryginału dokumentu w kasie sądu, kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach