Przetargi.pl
wykonywanie małych robót budowlanych i napraw, powstałych z przyczyn nagłych np. odnawianie lokali w wyniku zdarzeń nagłych oraz usuwanie awarii, w tym usuwanie wykrytych nieprawidłowości występujących miedzy innymi w funkcjonowaniu przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach komunalnych, w budynkach stanowiących własność GTBS Sp. z o.o. i w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz na terenach przydomowych administrowanych i zarządzanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Goleniowie.

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Wincentego Witosa 7/12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4182851 , fax. 091 4185218
  • Data zamieszczenia: 2015-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Wincentego Witosa 7/12 7/12
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4182851, fax. 091 4185218
    REGON: 81120132800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art.3 ust.1 pkt. 5a Pzp.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonywanie małych robót budowlanych i napraw, powstałych z przyczyn nagłych np. odnawianie lokali w wyniku zdarzeń nagłych oraz usuwanie awarii, w tym usuwanie wykrytych nieprawidłowości występujących miedzy innymi w funkcjonowaniu przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach komunalnych, w budynkach stanowiących własność GTBS Sp. z o.o. i w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz na terenach przydomowych administrowanych i zarządzanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Goleniowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie małych robót budowlanych i napraw, powstałych z przyczyn nagłych np. odnawianie lokali w wyniku zdarzeń nagłych (ale także w wyniku przesiedlenia) oraz usuwanie awarii, w tym usuwanie wykrytych nieprawidłowości występujących miedzy innymi w funkcjonowaniu przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych, w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach komunalnych, w budynkach stanowiących własność GTBS Sp. z o.o. i w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz na terenach przydomowych administrowanych i zarządzanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Goleniowie. Wykaz budynków i lokali stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Jako awarię należy rozumieć taki stan techniczny budynku lub instalacji powstały z przyczyn nagłych i nieprzewidzianych, spowodowanych złymi warunkami atmosferycznymi, naturalnym zużyciem materiału bądź działaniem osób trzecich, który stwarza bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego oraz uszkodzenia mienia mieszkańców albo osób trzecich i wymaga natychmiastowego działania. Jako małe roboty budowlane należy rozumieć wykonanie robót fragmentarycznych, nie całych, częściowych. Będzie to więc np. naprawa dachu poprzez wymianę pojedynczych dachówek lub uzupełnienie pokrycia części dachu, a nie wymiana pokrycia całego dachu, itp. Jako roboty ogólnobudowlane należy rozumieć prace związane z przebudową, rozbudową, nadbudową, modernizacją, rozbiórką, odbudową, remontem i konserwacją już istniejących budynków mieszkalnych i niemieszkalnych oraz budowli. Zakres robót obejmuje m. in: - Roboty ogólnobudowlane - Roboty tynkowe i okładzinowe - Roboty posadzkowe i wykładzinowe - Roboty malarskie - Roboty stolarskie - Roboty szklarskie - Roboty kowalsko-ślusarskie - Roboty zewnętrzne - Roboty zduńskie - Roboty ciesielskie - Roboty dachowe - Roboty związane z poprawnym funkcjonowaniem przewodów kominowych Wspólny Słownik Zamówień: 45.45.30.00-7 - roboty budowlane, 45.45.30.00 - 7 - roboty remontowe - renowacyjne, 45.45.41.00-5 - odnawianie. 2. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. a) Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy. b) W przypadku robot awaryjnych i drobnych, zlecenia będą przekazywane także ustnie - osobiście lub telefonicznie. W takim razie, Zamawiający w miarę potrzeby może wystawić zlecenie pisemne, w terminie późniejszym. c) Podstawą do odbioru wykonanych robót będzie zgłoszenie Wykonawcy gotowości do odbioru i protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy. Potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych-użytkowych będzie podpis lokatora-użytkownika na zleceniu lub w protokole odbioru. d) W przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. e) Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-ontażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 3. Rozliczenie wykonanych robót: 3.1. Rozliczenie i wynagrodzenie za wykonane roboty będzie następowało po wykonaniu prac kosztorysem powykonawczym według cen jednostkowych robót (Rg zł, Kp %, Z % ) określonych w ofercie, w oparciu o odpowiednie normy zawarte w katalogach stosowanych w budownictwie - KNR, KSNR, NRNKB, KNNR, ZKNR i KNZ według podanej kolejności. W przypadku braku odpowiedniej normy w w/w katalogach, rozliczenie danych robót będzie odbywało się na podstawie kalkulacji własnej wykonawcy, akceptowanej przez strony. a) Zasadnicze rozliczenie materiałów będzie się odbywało w oparciu o faktyczne ceny zakupu, powiększone o koszty transportu i zakupu w wysokości 10%. Zamawiający może żądać przedłożenia faktur zakupu na użyte materiały. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonywał zakupu materiałów w miejscowych lub okolicznych hurtowniach. W przypadku materiałów zakupionych gdzie indziej, ceny tych materiałów nie mogą być wyższe niż w hurtowniach miejscowych lub okolicznych. b) W przypadku gdy Wykonawca będzie posiadał materiały własne, zakupione wcześniej, ceny rozliczanych i wbudowanych materiałów nie mogą być wyższe niż określone w ppkt. 3.1. lit. a) c) Ryczałtowy koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia ustala się w wysokości 25 zł. bez podatku VAT. d) Koszt dojazdu do miejscowości poza Goleniowem, kilometry liczone od siedziby Zamawiającego, ( Kd = ....zł/km) będzie rozliczany według stawki określonej przez Wykonawcę w ofercie. 3.2. W przypadku gdy zakres przewidzianych do wykonania robót nie będzie się mieścił w pojęciu małych robót, a Zamawiający zleci wykonanie tych robót w ramach odrębnej umowy, wynagrodzenie będzie następowało po wykonaniu prac kosztorysem powykonawczym na zasadach określonych w pkt. 3.1. 3.3. Brak reakcji na zgłoszenie o powstaniu awarii bądź zagrożenia oraz o konieczności wykonania robot małych lub reakcja w czasie dłuższym niż 2 godziny dla awarii i 24 godziny dla roboty małej, skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz wykonaniem zastępczym przedmiotowej usługi na koszt Wykonawcy 4. Roboty budowlane winny być wykonywane zgodnie z przepisami i zasadami BHP, przepisami przeciwpożarowymi, sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem sprzętu, materiałów i potencjału ekonomicznego wykazanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty dotyczące używanych materiałów, w szczególności w atesty potwierdzające dopuszczenie do obrotu. 5. W razie stwierdzenia objawów świadczących o występowaniu zagrożenia życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności zagrożenia katastrofą budowlaną, pożarem, wybuchem, porażeniem prądem elektrycznym albo zatruciem gazem osoby wykonujące roboty budowlane są obowiązane niezwłocznie zabezpieczyć miejsce występowania zagrożenia oraz powiadomić odpowiednie służby i zgłosić ten fakt Zamawiającemu. 6. W przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń, np. pożaru, wybuchu Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić odpowiednie służby (Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Pogotowie Energetyczne, Pogotowie Gazowe, itp.) i kierownika działu techniczno-inwestycyjnego GTBS oraz niezwłocznie podjąć działania zapobiegawcze zgodnie z zasadami BHP i ochrony przeciwpożarowej. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek współpracy ze służbami, do czasu przybycia na miejsce zdarzenia przedstawiciela Działu Technicznego GTBS. 7. Wykonawca dołącza podpisany protokół powykonawczy do faktury za wykonaną robotę budowlaną. Faktura musi być opisana na jakiej podstawie zrealizowano usługę - numer i data umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: a) Realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową. b) Realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. c) Zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. d) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, z wyjątkiem sytuacji awaryjnych. Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia. e) Używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót. f) Bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji. 9. Wartość robót nie może przekroczyć kwoty 120 tys. zł brutto w okresie obowiązywania umowy. Oferent będzie zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o zrealizowaniu robót o wartości 110 tys. zł. brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach