Przetargi.pl
Wykonywanie drobnych robót budowlanych

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5618943 , fax. 022 5618944
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    ul. Dewajtis 5 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5618943, fax. 022 5618944
    REGON: 00000195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie drobnych robót budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przewidywanych prac malarsko-murarskich oraz dekarskich 1. Prace w zakresie malarstwa budowlanego: 1.1. malowanie tynków farbami emulsyjnymi, 1.2. malowanie stolarki drzwiowej i okiennej farbami olejnymi, 1.3. uzupełnianie ubytków, szpachlowanie i wykonywanie gładzi gipsowych na tynkach, 1.4. malowanie lamperii. 2. Prace murarskie i tynkarskie: 2.1. stawianie ścian działowych z cegły, pustaków itp., 2.2. wykonywanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, 2.3. tynkowanie ścian, 2.4. wykonywanie nadproży i osadzanie otworów drzwiowych i okiennych. 3. Prace posadzkarskie i glazurnicze: 3.1. wykonywanie i naprawy posadzek z pcv, terakoty i klinkieru, układanie glazury. 4. Prace dekarskie: 4.1. naprawa i konserwacja dachów krytych papą, dachówką i blachą (łącznie z kominami), 4.2. naprawa, wymiana i konserwacja rynien dachowych i rur spustowych. 5. Prace w zakresie stolarki budowlanej: 5.1. wymiana, montaż i konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej. Istotne warunki w zakresie wykonania prac 1. Szczegółowy zakres prac, termin realizacji oraz wymagania dotyczące jakości wykonania i materiałów będą każdorazowo określane w pisemnym zleceniu wystawianym przez Zamawiającego. 2. W przypadkach awarii Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usuwania skutków awarii każdym czasie, w ciągu 1 godziny od otrzymania telefonicznego wezwania od Zamawiającego. 3. Materiały konieczne do wykonania zleconych prac, po uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju i jakości potrzebnych materiałów, będą, w ilościach niezbędnych do realizacji zlecenia, kupowane i dostarczane przez Wykonawcę. 4. Po wykonaniu zlecenia Zamawiający dokona odbioru technicznego wykonanych prac, nie później niż w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia prac przez Wykonawcę. 5. Wykonawca we własnym zakresie wykona niezbędne czynności przygotowawcze do rozpoczęcia prac (opróżnienie pomieszczeń, demontaż instalacji itp.). 6. Prace muszą być wykonywane w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektów. 7. Wymagany jest bardzo wysoki standard wykonania prac i terminowe ich wykonywanie. 8. W trakcie wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w miejscu wykonywania prac i wokół tego miejsca, a po zakończeniu realizacji - do sprzątnięcia obszaru, na którym wykonywana była praca (dotyczy również wywiezienia, gruzu materiałów rozbiórkowych itp.) oraz przywrócenia stanu instalacji i wyposażenia do pierwotnego. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp, ppoż. i prawa budowlanego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wypadki związane z wykonywaniem prac (w tym również wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia terenu wykonywania prac).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki formalne Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Warunki merytoryczne Zgodnie z art. 22 ust. 1-3 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.2.1. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia samochodu dostawczego o ładowności co najmniej 500 kg; 2.2.2. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 2 odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz 1 osoby nadzorującej, posiadającej uprawnienia w branży budowlanej i zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6, z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków formalnych 1.1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków merytorycznych 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II SIWZ -Osoba nadzorująca prace i załącznika nr 2 do Rozdziału II SIWZ -Potencjał kadrowy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji; 2.3. oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca dysponuje samochodem dostawczym o ładowności co najmniej 500 kg na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II SIWZ -Potencjał techniczny. 2.4. oświadczenie na formularzu zgodnym z treścią formularza z Rozdziału II SIWZ 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 3.1. pkt 1.1., 1.2., 1.4., 2.1. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 3.2. pkt 1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1. i 3.1.3. oraz 3.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3.3. i 3.4. stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2. Warunki formalne musi spełniać każdy z tych Wykonawców, warunki merytoryczne mogą spełniać łącznie. 4.3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach