Przetargi.pl
WYKONYWANIE DLA GMINY SOŚNICOWICE USŁUG GEODEZYJNYCH W 2010R

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
    REGON: 00053994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE DLA GMINY SOŚNICOWICE USŁUG GEODEZYJNYCH W 2010R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: WYKONYWANIE DLA GMINY SOŚNICOWICE USŁUG GEODEZYJNYCH W 2010 ROKU Finansowanie zamówienia publicznego ze środków finansowych budżetu gminy. 2. Przedmiot zamówienia zgodnie z (CPV): 70.00.00.00-1 Usługi w zakresie nieruchomości 71.31.90.00-7 Usługi biegłych 71.35.50.00-1 Usługi pomiarowe 71.35.40.00-4 Usługi sporządzania map 70.33.20.00-7 Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 3. Opis przedmiotu zamówienia I.Opracowanie wstępnego projektu podziału z wywiadem w terenie na mapie zasadniczej z naniesieniem struktury własności działek sąsiednich II.Opracowanie wstępnego projektu podziału z wywiadem w terenie na mapie katastralnej, z naniesieniem elementów zagospodarowania terenu dla obszarów nie objętych mapą zasadniczą III.Podział nieruchomości na podstawie Ustawy z dnia 21.08.1997r. (o gospodarce nieruchomościami) IV. Ustalenie granic nieruchomości V. Ustalenie granic nieruchomości w trybie rozgraniczenia VI. Sporządzenie kompletu dokumentacji do Ksiąg Wieczystych VII. Naniesienie na mapę zasadniczą struktury własności działek ewidencyjnych VIII.Wskazanie granic działki w terenie IX. Sporządzenie arkusza danych ewidencyjnych budynku X. Zmiana sposobu użytkowania działki XI. Badanie Ksiąg Wieczystych wraz z protokołem badania KW XII. Podział nieruchomości na podstawie art.73 Ustawy z 13.10.1998r. (przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przedłożone zaświadczenie. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, b) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (zawarte w treści oferty). 2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności następujących dokumentów: a)zaświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania prac geodezyjnych, b)odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O akualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, a nie data potwierdzenia jego aktualizacji, c)Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług geodezyjnych. 3. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wskazanymi w SIWZ i w projekcie umowy wszystkimi warunkami i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Podpisany przez Wykonawcę formularz oferty zawierający proponowaną cenę usługi netto, należny podatek VAT oraz cenę brutto. 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: a) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie; b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; c) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum; d) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz.605). 8. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczo­nej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach