Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3498361 , fax. 032 3498362
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
Aleja Różana 2 2
41-501 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3498361, fax. 032 3498362
REGON: 00015019400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
nr sprawy: 55/U/DT/09 - ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów WPKiW im. Gen. J.Ziętka S.A. w Chorzowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
nr sprawy: 55/U/DT/09 - przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów należących do WPKiW im. Gen. J. Ziętka, w tym: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie auto casco, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera, 4) ubezpieczenie assistance. Dokładny opis ryzyka oraz przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Okres ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów wynosi 12 miesięcy. Termin realizacji całości zamówienia będzie trwał od 1 stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2011 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665141100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) złożą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ; f) spełniają wymogi zgodnie z Ustawą działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 roku (Dz.U.nr.124 poz. 1151 z 2003 r.) z późniejszymi zmianami; g) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Oświadczenie Wykonawcy: aa) o spełnieniu warunków w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy; bb) o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; cc) o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; dd) o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. C) Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej dokumentów zawierających ogólne warunki ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: W przypadku złożenia oferty wspólnej - wymagane jest złożenie wspólnie wypełnionych i podpisanych dokumentów: a/ pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; b/ dokumentów określonych w punkcie A) oraz B) przez poszczególnych Wykonawców; c/ jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r w sprawie dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpkiw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ubezpieczenie floty pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2015-09-25 - Ubezpieczenia komunikacyjne dotyczące pojazdów Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie
Dodano: 2015-02-19 - Ubezpieczenie floty pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2014-10-16 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów miejskich jednostek organizacyjnych, Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2014-09-22 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bieruń
Dodano: 2014-02-24 - Ubezpieczenie floty pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2013-10-10 - AG/zp/X/2013
Dodano: 2013-04-04 - Ubezpieczenia komunikacyjne dotyczące pojazdów Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie.
Dodano: 2013-02-22 - Usługa kompleksowego ubezpieczenia (OC, AC, NNW, Assistance) floty samochodowej będącej własnością zamawiającego.
Dodano: 2013-02-04 - Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr E. Cyrana w Lublińcu. Nr postępowania DZP - 751/01/2013
Dodano: 2013-02-04