Przetargi.pl
Wykonanie budowy sceny plenerowej wraz zagospodarowaniem przyległego terenu w Lipinkach Łużyckich

Urząd Gminy Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9/1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3626230 , fax. 068 3626241
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
    ul. Główna 9/1 9/1
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 068 3626230, fax. 068 3626241
    REGON: 97077062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/uglipinkiluzyckie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budowy sceny plenerowej wraz zagospodarowaniem przyległego terenu w Lipinkach Łużyckich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Roboty pomiarowe, niwelacyjne , wykopy i plantowanie terenu, 2)Wykonanie podpiwniczenia (podbudowy) pod łukowe zadaszenie sceniczne, 3) wykonanie ścieżek i utwardzeń pomiędzy estradą a zapleczem higieniczno-sanitarnym i gastronomicznym (ok. 80 m2 ) 4) zakup i montaż łukowego zadaszenia scenicznego, 5) wykonanie utwardzonej nawierzchni przed estradą (ok. 220 m2), 6) założenie oświetlenia terenu - 6 sztuk lamp (2 szt. Parkowo-uliczne i 4 szt. halogenowe), 7) wykonanie instalacji elektrycznej, 8) modernizacja istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowego ogrodzenia oraz bramy (ok.50 mb + brama), Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w załączonych do SIWZ: Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/uglipinkiluzyckie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach