Przetargi.pl
Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2009/2010

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zimowego utrzymania ulic, placów, chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wszystkie prace wykonawcze związane z utrzymaniem zimowym ulic, placów, chodników i alejek parkowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, a w szczególności: 1) pogotowie dyspozytorsko-sprzętowe; 2) akcję czynną realizowaną przez cały okres sezonu zimowego, za który rozumie się okres od 15 listopada 2009r. do 31 marca 2010r; 3) pozimowe sprzątanie jezdni i chodników do 15 maja 2010r. Ad.1 POGOTOWIE DYSPOZYTORSKO-SPRZĘTOWE. a) Pod pojęciem pogotowia dyspozytorsko-sprzętowego należy rozumieć czynności polegające na: - pełnieniu przez dyspozytora codziennego dyżuru; - pełnej gotowości do natychmiastowego, wielokrotnego podjęcia czynności odśnieżania i zwalczania śliskości przez 1 szt. pługopiaskarki; b) Zamawiający wymaga aby pogotowie było pełnione w dni robocze od godz. 16.00 do godz.8.00 rano, zaś w dni wolne od pracy całodobowo, z wyłączeniem godzin trwania akcji czynnej; c) do obowiązków dyspozytora należy w szczególności: - zbieranie informacji o stanie śliskości jezdni i chodników; - uruchamianie akcji czynnej po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; - wysłanie do Zamawiającego codziennych raportów z prac wykonanych w ramach Akcji Zima zawierających ewidencje: temperatur, opadów, rodzaju i ilości użytego sprzętu, godzin jego pracy, kilometrażu oraz interwencji mieszkańców; - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji odnośnie szkód powstałych u osób trzecich związanych z przedmiotem zamówienia. Na pogotowie dyspozytorsko-sprzętowe przewiduje się następującą ilość czasu: - dyspozytor: przyjęto 50% całości czasu akcji tj. 136 dni x 24 godz. x 0,5 = 1632 godz., - sprzęt: przyjęto 50% czasu akcji czynnej = 1632 godz. Naliczanie opłat za pogotowie dyspozytorsko-sprzętowe z chwilą uruchomienia akcji czynnej ulega zakończeniu. Jednostką rozliczeniową będzie godzina pełnionego dyżuru przez dyspozytora i sprzęt. Ad.2. AKCJA CZYNNA. Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Decyzję o jej uruchomieniu podejmuje każdorazowo dyspozytor akcji działający z ramienia Zamawiającego powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej realizacji w ciągu 1 godziny od otrzymania dyspozycji od dyspozytora. Dyspozytor każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac odnotowując to w Dzienniku akcji zimowej, która rozpoczyna się z chwilą zgłoszenia gotowości do dyżurnego dyspozytora. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od istniejącej sytuacji na drogach i potrzeb kierującego akcją. Funkcję dyżurującego dyspozytora z ramienia Zamawiającego pełnić będą: a) w godzinach urzędowania Urzędu Miasta Zgierza - pracownicy Wydziału Infrastruktury Miejskiej. Telefony: (42) 714-32-70, 714-32-71, 714-31-50, 714-31-52, 714-31-51, 714-31-39 b) poza godzinami urzędowania Urzędu Miasta Zgierza oraz w dni wolne od pracy - dyżurny Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, telefony całodobowe: (42) 714-32-22, 0510-068-222, fax: 714-32-23. W ramach akcji czynnej obowiązywać będą następujące zasady: a) akcję czynną należy podjąć niezwłocznie po stwierdzeniu przez dyspozytora zjawiska śliskości; b) usuwanie śliskości jezdni winno obejmować taką jej szerokość, aby ruch pojazdów mógł odbywać się w dwóch kierunkach, a na ulicach jednokierunkowych czynny był co najmniej jeden pas ruchu; c) usuwanie śniegu należy prowadzić również w trakcie trwania opadów; d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach w sąsiedztwie kratek ściekowych; e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle/krańcówki/ i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować ich szerokości podane w załączniku Nr 2 wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu /telefonicznie lub faxem/ rozpoczęcie i zakończenie przy określonym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywania długość pługowania jezdni wynosi - 182 km x 20-krotność = 3640 km. Przewidywana długość pługowania chodników i alejek wynosi 5000 km. Przewidywany zakres ręcznego odśnieżania chodników i alejek wynosi 200.000 m2. UWAGI: 1) Realizacja (zakończenie) prac tj. pługowanie ulic oraz odśnieżanie chodników i alejek musi nastąpić w ciągu 24 godzin od zaprzestania opadów. W przypadku zwiększenia areału na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg czy chodników, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tą dodatkową powierzchnię po cenach wynikających ze złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie również prawo dokonywania zmian w standardach zimowego utrzymania jezdni i chodników. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez służby podległe Prezydentowi Miasta Zgierza / Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego, Wydział Infrastruktury Miejskiej/; 3) Wykonawca zapewni specjalne numery telefonów: jeden stacjonarny i jeden komórkowy przeznaczone wyłącznie dla potrzeb akcji zimowej; 4) Wykonawca przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej z przyjętymi standardami, za jakość stosowanych materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno-techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości; 5) w ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarki materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. W szczególnie uzasadnionym przypadku, gdy Wykonawca ze względu na trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić akcji czynnej zgodnie ze standardami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, winien zawiadomić Zamawiającego o tym fakcie przed lub w trakcie trwania wykonywania usługi. 6) Zamawiający przekaże Wykonawcy na czas trwania Akcji zimowej radiotelefony stacjonarne, które jest on zobowiązany zamontować w pługopiaskarkach. 7) Wykonawca wyraża zgodę na ewentualne wyposażenie sprzętu biorącego udział w Akcji zimowej w nadajniki GPS, które dostarczy Zamawiający. 8) Użyczony sprzęt elektroniczny Wykonawca zwróci Zamawiającemu po zakończeniu Akcji zimowej. Ad.3. POZIMOWE SPRZĄTANIE. Pozimowe sprzątanie jezdni i chodników polegać będzie na ich uprzątnięciu z zanieczyszczeń wraz z ich wywozem. W cenie należy uwzględnić także ewentualne opłaty wysypiskowe. Przewidywana powierzchnia oczyszczenia jezdni i chodników wynosi: 200.000 m2. II. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. a) w zakresie temperatur do -9? C: posypywanie piaskiem i mieszanką solno-piaskową w proporcji 0-30% w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych. Przewidywana długość jezdni 90 km x 15-krotność = 1350 km. b) w zakresie temperatur poniżej -9?C: posypywanie jezdni mieszanką solno-piaskową 50% lub solą w zależności od występowania zjawisk atmosferycznych. Przewidywana do posypania długość jezdni: - mieszanka 50%: 90 km x 15-krotność = 1350 km. - sól: 50 km x 5 krotność = 250 km. c) do zwalczania śliskości zimowej na chodnikach i alejkach stosowany będzie piasek. Przewidywana powierzchnia posypywania: 100.000 m2. Przewidywana długość pługowania: 5000 km. Przewidywana powierzchnia ręcznego odśnieżania: 200.000 m2. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień 15 listopada 2009r. 60% przewidzianych do zużycia na potrzeby akcji zimowej materiałów, tj.: - piasek - 120 t, - mieszanka solno-piaskowa 30% - 400 t, - mieszanka solno-piaskowa 50% - 300 t, - sól - 50 t. III. Sprzęt stosowany przy zimowym utrzymaniu. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej: - pługopiaskarka -5 szt., - pług skośny - 3 szt., - ładowarka -1 szt., - równiarka - 1 szt., - koparko-ładowarka - 3 szt., - zamiatarka do ulic i chodników - 1 szt. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości powinien zostać wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art.45 ustawy z dnia 7 marca 2007r. o zmianie ustawy prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2007r. Nr 57, poz. 381). Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. ma on obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego. Załączniki: 1) wykaz ulic gminnych w Zgierzu do zimowego utrzymania - załącznik Nr 1, 2) wykaz chodników i alejek do zimowego utrzymania - załącznik Nr 2, 3) standardy zimowego utrzymania ulic i chodników - załącznik Nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000.00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, według którego : 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również którzy wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te usługi zostały wykonane należycie; - dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, tj. co najmniej: - pługopiaskarka -5 szt., - pług skośny - 3 szt., - ładowarka - 1 szt., - równiarka - 1 szt., - koparkoładowarka - 3 szt., - zamiatarka do ulic i chodników - 1 szt.; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. UWAGA: Warunek nie podlega ocenie na etapie oceny złożonej oferty; jego spełnienie będzi wymagane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy oraz, dodatkowo: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności, przez organ wydający (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy); - wykaz narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne); - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym wyżej mowa, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne); - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument i spełnianie warunku - wspólne); - polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dokument nie wymagany jako załącznik do oferty, wymagany przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana (aktualny przez cały okres trwania umowy, w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie dla każdego podmiotu składowego). Dodatkowo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza. UWAGA I: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo to powinno wskazywać wszystkie podmioty, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację wszystkich uczestników konsorcjum (również tzw. Lidera Konsorcjum), co do ustanowienia pełnomocnika. UWAGA II: Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. UWAGA III: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach