Przetargi.pl
wykonanie zaplecza dla Hali Sportowej przy ulicy Szopienickiej w Katowicach wraz z pracami ziemnymi

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 40-005 Katowice, Aleja Korfantego 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 53 55, 253 87 33 , fax. 32 253 87 33
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Aleja Korfantego 35 35
    40-005 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 53 55, 253 87 33, fax. 32 253 87 33
    REGON: 00078948200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zaplecza dla Hali Sportowej przy ulicy Szopienickiej w Katowicach wraz z pracami ziemnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) wykonanie zaplecza dla Hali Sportowej przy ulicy Szopienickiej w Katowicach wraz z pracami ziemnymi, w tym: 1.Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego prac oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. 2.Wykonanie stanu zerowego 3.Wykonanie stanu surowego 4.Wykonanie stanu wykończeniowego wewnętrznego 5.Wykonanie stanu wykończeniowego zewnętrznego 6.Wykonanie instalacji elektrycznych 7.Wykonanie instalacji sanitarnych 8.Wykonanie wentylacji 9.Wykonanie windy 10.Wykonanie kortów tenisowych 11.Wykonanie oświetlenia zewnętrznego 12.Wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów 13.Wykonanie drogi dojazdowej i parkingu Zakres prac Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych LOKALIZACJA, OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Obiekt, na którym mają być prowadzone prace to nieruchomość położona przy ulicy Szopienickiej oznaczona geodezyjnie, jako działka nr 322/6 o pow. 12.821 m2. Powyższa nieruchomość zabudowana jest: -Budynkiem głównym o funkcji gastronomicznej, zaplecza socjalnego oraz biurowej o ogólnej powierzchni użytkowej 198,78 m2 oraz powierzchni zabudowy 240 m2 -Budynkiem drewnianym w stylu góralskim o funkcji biurowej, połączonym z budynkiem głównym, o ogólnej powierzchni użytkowej 90,86 m2 oraz powierzchni zabudowy 70 m2 -Budynkiem kotłowni wraz z zapleczem magazynowo - warsztatowym o ogólnej powierzchni użytkowej 64,42 m2 oraz powierzchni zabudowy 76 m2 -Trzema tymczasowymi domkami drewnianymi -Kortami tenisowymi otwartymi w ilości 4 szt -Kortami tenisowymi zadaszonymi, znajdującymi się w balonach posiadającymi oświetlenie i nagrzewnice. Ilość kortów - 4 szt -Ogrodzeniem -Oświetleniem -Parkingiem o nawierzchni asfaltowej Obecnie na obiekcie trwają prace związane z budową hali sportowej dla kortów tenisowych. Hala sportowa jest zlokalizowana w południowej części działki nr 322/6 w odległościach od granic z działkami drogowymi - 6,05m od działki nr 328/6 -4,45m od działki nr 208/6. Hala jednokondygnacyjna o wym. 38,0 x 40,0 m z dwoma kortami tenisa ziemnego. Wysokość hali - 13,6m. Wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia W szczególności będą to następujące prace: 1.Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego prac oraz uzyskanie pozwolenia na budowę Należy zaprojektować zaplecze sanitarno-szatniowe jako budynek dwukondygnacyjny, o rzucie prostokąta o wym. 38 x 12m, przekryciu płaskim, niepodpiwniczony. W parterze należy rozplanować pomieszczenia socjalne dla pracowników, zespoły szatniowo-łazienkowe, oraz pom. techniczne. Na piętrze przewiduje się taras z widownią dla kortów otwartych oraz lokal gastronomiczny. zaplecze o wym. 38,0 x 12,55m, dach płaski o nachyleniu 5 procent Wysokość zaplecza - 8,0m Gabaryty projektowanych obiektów odpowiadają parametrom zawartym w decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego. Budynek będzie wyposażony w instalacje wodno-kanalizacyjne i grzewcze oraz w gazową zasilającą kocioł grzewczy. Należy także zaprojektować na terenie nieruchomości cztery korty tenisowe otwarte oraz plac parkingowy dla samochodów osobowych na 30 stanowisk i przewidzieć zagospodarowanie terenu działki zielenią ozdobną niską i wysoką. Współczynnik przenikania ciepła dla ścian i stropu dachu powinien wynosić U=0,24 Po wykonaniu projektu należy uzyskać akceptację Zamawiającego. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego należy uzyskać pozwolenie na budowę. Wszystkie prace należy wykonać według zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu wykonawczego. 2.Wykonanie stanu zerowego Przed rozpoczęciem robót należy wykonać prace wyburzeniowe na tyle żeby zmieścić budowany obiekt. Należy przewidzieć podniesienie poziomu zerowego o 1 m ze względu na obniżenie terenu. Należy przewidzieć następujące prace: -Roboty ziemne -Roboty ziemne - wymiana gruntu -Fundamenty -Izolacje przeciwwilgociowe -Nawierzchnie tymczasowe z płyt żelbetowych pełnych -Rozebranie nawierzchni tymczasowej z płyt żelbetowych pełnych 3.Wykonanie stanu surowego Należy przewidzieć następujące prace: -Montaż konstrukcji stalowej nadziemia -Ściany nadziemia -Stropy , schody , podesty -Ścianki działowe -Dach - konstrukcja -Dach - pokrycie -Izolacje przeciwwilgociowe -Okna i drzwi zewnętrzne -Drzwi wewnętrzne Na pierwszym piętrze należy wykonać widownię otwartą i odpowiednio wkomponować w budowany strop, widownia ma być przewidziana na 200 miejsc. Widownia ta przeznaczona będzie dla kortu odkrytego. Na piętrze ma też być umiejscowiony balkon wypuszczony na halę o pow. około 20 m? powierzchni. Balustradę należy wykonać ze stali malowanej proszkowo mocowanej do płyty balkonu i ścian na śruby rozporowe hilti. Wysokość balustrady wynosi 110 cm nad poziom wykończonej posadzki. Wysokość i wypełnienie płaszczyzn pionowych powinny zapewniać skuteczną ochronę przed wypadnięciem. Obiekt należy także dostosować do wymogów osób niepełnosprawnych. 4.Wykonanie stanu wykończeniowego wewnętrznego Należy przewidzieć następujące prace: -Tynki i oblicowania -Roboty malarskie -Inne roboty wykończeniowe -Podłoża -Podłogi i posadzki 5.Wykonanie stanu wykończeniowego zewnętrznego Należy przewidzieć następujące prace: -Elewacja -Różne roboty zewnętrzne 6.Wykonanie instalacji elektrycznych Należy przewidzieć następujące prace: -Tablice rozdzielcze -Instalacje oświetleniowe -Instalacje gniazd wtykowych -Instalacje odgromowe 7.Wykonanie instalacji sanitarnych Należy wykonać następujące prace: -Instalacja wodociągowa -Instalacja kanalizacyjna -Instalacja centralnego ogrzewania Roboty należy wykonać z uwzględnieniem białego montażu. 8.Wykonanie wentylacji Należy wykonać następujące prace: -Wentylacja mechaniczna -Klimatyzacja Wykonać przez zastosowanie central wentylacyjnych. 9.Wykonanie windy Należy wykonać prace związane z montażem i uruchomieniem dźwigu osobowego hydraulicznego do 630 kg nośności. Przedmiotem zamówienia jest również dostawa ww dźwigu osobowego. Wykonawca zobowiązany będzie również do zgłoszenia dźwigu do UDT oraz uzyskania dopuszczenia do użytkowania. 10.Wykonanie kortów tenisowych Należy wykonać następujące prace: -Roboty ziemne -Podbudowy pod nawierzchnie -Nawierzchnie sportowe -Fundamenty pod urządzenia -Słupki, tuleje i stanowiska sędziowskie -Wyposażenie i montaż krzesełek VIP w ilości 200 szt. Dwa korty wewnątrz hali należy wykonać następująco: Na uprzednio przygotowanej podbudowie asfaltowej rozprowadzić ok. 1 mm-ową warstwę Playflex base - masy akrylowej wypełniającej nierówności podbudowy. Po wyschnięciu, położyć kolejne 2 warstwy nawierzchni akrylowej Playflex w żądanych kolorach. Cały system osiąga grubość do ok. 2 mm, przy ogólnym zużyciu materiału około 2,5 kg/m2. Wszystkie warstwy nakładane są manualnie, za pomocą squeegee. System Playflex powinien być niezwykle odporny na działanie niekorzystnych czynników pogodowych, w tym promieni UV. Po uprzednim wymierzeniu, znaczenie kortu powinno zostać wykonane przy użyciu Playflex Line: produktu na bazie żywicy styreno-akrylowej o bardzo wysokiej trwałości i charakteryzującego się doskonale kryjącą pigmentacją. Cztery korty zewnętrzne należy wykonać w następujący sposób: Nawierzchnia kortu będzie się składać z podbudowy i nawierzchni zewnętrznej. Podbudowa będzie się składać z następujących warstw: - grunt rodzimy zagęszczony powierzchniowo - warstwa odsączająco-wzmacniającą z piasku gruboziarnistego o grubości warstwy 8 cm - warstwa klinca, kruszywo kamienne o frakcji 4/31,5 mm o grubości warstwy 20 cm - warstwa wyrównawcza, mieszanka kruszywa łamanego drobnogranulowana o frakcji 0,075/4 mm o grubości warstwy 6 cm Nawierzchnia zewnętrzna będzie się składać: - podbudowy elastycznej, mieszanka kruszywa ceramicznego 1/8 mm z lepiszczem o grubości warstwy 3 -5 cm - zasypka z piasku ceglastego, kruszywo ceglaste 0/2 mm o grubości warstwy 2 mm Linie wykonane z PCV o szerokości paska 5 cm wklejane za pomocą kleju poliuretanowego. Krzesełka Wymiary, wysokość 750-1250 mm, głębokość po złożeniu 360- 550 mm Stelaż stalowy Siedzisko i oparcie wykonane z profilowanych pianek odlewanych na zimno Tapicerka wykonana z eko skóry odpornej na warunki atmosferyczne i UV Siedzisko i oparcie profilowane ergonomicznie z podparciem pleców w odcinku krzyżowo-lędźwiowym Oparcie powinno posiadać tunele wentylacyjne Dostawa wyposażenia kortów, w tym: słupki, tuleje i stanowiska sędziowskie. Wymagane dokumenty dla w/w wyposażenia i sprzętu: Certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty, świadectwa wytrzymałościowe, karty, aprobaty techniczne. 11.Wykonanie oświetlenia zewnętrznego Należy wykonać następujące prace: -Wykopy i zasypka -Inne roboty ziemne -Budowa kanalizacji kablowej -Układanie kabla energetycznego -Montaż osprzętu kablowego -Słupy oświetleniowe -Elementy oświetlenia -Montaż uziemień -Pomiary -Monitoring 12.Wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów Należy wykonać następujące prace: -Rozebranie ogrodzenia starego -Wykonanie ogrodzenia Montaż nowego ogrodzenia będzie polegać na wykopaniu dołów pod fundamenty dla słupów, zalaniu dołów wraz ze słupkami i zamontowaniu paneli ogrodzeniowych. Beton: użyty do fundamentów to beton B-15 Słupki: słupki stalowe prostokątne, zamknięte od góry kapturkami z tworzywa sztucznego, rozstaw co około 2,60 m Przekrój - profil zamknięty 70x50 mm Wysokość całkowita słupka 3,70 m dla wysokości płotu 2,80 m Wykończenie - ocynkowanie ogniowe Panele: Wymiary paneli 2,80 x 2,50m, wykonane z prętów stalowych o przekroju 5 lub 6 mm Pręty pionowe rozstaw co 50 mm Pręty poziome rozstaw co 200 mm Wykończenie - ocynkowanie ogniowe -Piłkochwyty Montaż piłkochwytów będzie podobnie jak ogrodzenia polegał na wykopaniu dołów pod fundamenty dla słupów, zalanie betonem dołów wraz ze słupami i zamontowaniu siatki. Beton- B15. Słupki - stalowe kwadrat 80(profil zamknięty), wysokość 7 metrów w tym 1 metr w fundamencie. Rozstaw co 4 metry. 13.Wykonanie drogi dojazdowej i parkingu Należy wykonać następujące prace: -Wykonanie nasypów -Wykonanie podbudowy z chudego betonu -Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm Szczegółowy zakres prac określony został w programie funkcjonalno-użytkowym pn. /Wykonanie zaplecza dla Hali Sportowej przy ulicy Szopienickiej w Katowicach wraz z pracami ziemnymi/ oraz w projekcie umowy, które stanowią załączniki do Specyfikacji. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia w Specyfikacji i załącznikach wskazane zostały symbole, nazwy producenta, normy i znaki towarowe dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach, niż opisane przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania produktów równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia tej równoważności. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. Jeśli zamówienie zostanie powierzone podwykonawcom - Wykonawca w swojej ofercie musi wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca oraz może podać nazwę i adres podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 120.000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art. 45 ust.6 ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej wymieniony rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr 48 1050 1214 1000 0022 0055 0750 z dopiskiem /wadium dla zamówienia pn. wykonanie zaplecza dla Hali Sportowej przy ulicy Szopienickiej w Katowicach wraz z pracami ziemnymi/. Ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 4.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) należy załączyć do oferty. 5.Zwrot wadium i żądanie ponownego wniesienia wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 6.Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach