Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4512000, 4512026 , fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Narutowicza 17B 17B
70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4512000, 4512026, fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
REGON: 81006093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zamiennego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie (PKOB 1274). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamiennego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie (PKOB 1274). a. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu między innymi o: - istniejącą dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, - dane wynikające z wizji lokalnej obiektu, - uzgodnienia z Inwestorem, - obowiązujące przepisy, w tym resortowe. b. Zadanie obejmuje: a) wykonanie zamiennego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę, b) wykonanie projektu wykonawczego, c) ogólnobudowlane roboty remontowe, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymianę pokrycia dachowego, f) dostosowanie przegród budowlanych do wymaganej klasy odporności ogniowej budynku, g) wykonanie instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru w całym budynku, h) wykonanie oświetlenia awaryjnego, i) wykonanie wentylacji w obiekcie zgodnie z obowiązującymi przepisami, j) wymianę instalacji c.o., k) wymianę instalacji wod.- kan., l) wymianę instalacji elektrycznych, m) instalację systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej, n) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, o) wykonanie instalacji telefonicznej, p) wykonanie instalacji telewizyjnej, q) wykonanie instalacji domofonowej, r) wykonanie przyłączy wod. - kan. oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej. c. Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 27.04.2011 r. (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243). Materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie i zakresie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, projektach wykonawczych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki nr 10 ÷11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 180.000,00 PLN (art. 45, 46).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25