Przetargi.pl
Wykonanie zamiennego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4512000, 4512026 , fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4512000, 4512026, fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zamiennego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamiennego projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych dla zadania obejmującego modernizację budynku nr 8 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie (PKOB 1274). a. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu między innymi o: - istniejącą dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, - dane wynikające z wizji lokalnej obiektu, - uzgodnienia z Inwestorem, - obowiązujące przepisy, w tym resortowe. b. Zadanie obejmuje: a) wykonanie zamiennego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę, b) wykonanie projektu wykonawczego, c) ogólnobudowlane roboty remontowe, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e) wymianę pokrycia dachowego, f) dostosowanie przegród budowlanych do wymaganej klasy odporności ogniowej budynku, g) wykonanie instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru w całym budynku, h) wykonanie oświetlenia awaryjnego, i) wykonanie wentylacji w obiekcie zgodnie z obowiązującymi przepisami, j) wymianę instalacji c.o., k) wymianę instalacji wod.- kan., l) wymianę instalacji elektrycznych, m) instalację systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej, n) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, o) wykonanie instalacji telefonicznej, p) wykonanie instalacji telewizyjnej, q) wykonanie instalacji domofonowej, r) wykonanie przyłączy wod. - kan. oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej. c. Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 27.04.2011 r. (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243). Materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w szczegółowym opisie i zakresie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, projektach wykonawczych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki nr 10 ÷11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 180.000,00 PLN (art. 45, 46).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach