Przetargi.pl
Wykonanie zadania pod nazwą: remont w zakresie branży budowlanej pomieszczeń sanitariatów usytuowanych na parterze i pierwszym piętrze oraz remont pomieszczeń piwnicznych na potrzeby Wydziału Komunikacji, remont pomieszczeń archiwum i łazienki na parterze w zakresie instalacji sanitarnych oraz wymiana w zakresie branży elektrycznej instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach archiwum dla Urzędu Dzielnicy Mokotów w budynku przy ul. Wiktorskiej 91a w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pod nazwą: remont w zakresie branży budowlanej pomieszczeń sanitariatów usytuowanych na parterze i pierwszym piętrze oraz remont pomieszczeń piwnicznych na potrzeby Wydziału Komunikacji, remont pomieszczeń archiwum i łazienki na parterze w zakresie instalacji sanitarnych oraz wymiana w zakresie branży elektrycznej instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach archiwum dla Urzędu Dzielnicy Mokotów w budynku przy ul. Wiktorskiej 91a w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: remont w zakresie branży budowlanej pomieszczeń sanitariatów usytuowanych na parterze i pierwszym piętrze oraz remont pomieszczeń piwnicznych na potrzeby Wydziału Komunikacji, remont pomieszczeń archiwum i łazienki na parterze w zakresie instalacji sanitarnych oraz wymiana w zakresie branży elektrycznej instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach archiwum dla Urzędu Dzielnicy Mokotów w budynku przy ul. Wiktorskiej 91a w Warszawie. 1.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie niżej podanego zakresu robót: 1.1.1.1. Roboty budowlane: Roboty rozbiórkowe ścianek z cegły - likwidacja nieużywanych pomieszczeń wc w dawnym schronie, Prace demontażowe niesprawnej instalacji wentylacji mechanicznej, filtropochłaniaczy i przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, Roboty posadzkarskie z ułożeniem posadzek z terakoty oraz wymianą posadzek z terakoty i wykładziny PCV, Rozebranie okładzin ceramicznych na ścianach, uzupełnienie tynku, ułożenie nowych okładzin ceramicznych na ścianach, Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych i stalowych do pomieszczeń sanitarnych i pomieszczeń w piwnicach, Prace malarskie wraz z przygotowaniem do malowania ścian i sufitów. 1.1.1.2. Roboty sanitarne: demontaż starych zbiorników hydroforowych, demontaż nieczynnej instalacji wod-kan demontaż przyborów sanitarnych wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej w jednej łazience na parterze wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej i zimnej wody w pomieszczeniu WC w piwnicy, wymiana kanalizacji sanitarnej na korytarzu w piwnicy wymiana przyborów sanitarnych wymiana term elektrycznych przepływowych i pojemnościowych transport złomu i gruzu 1.1.1.3. Roboty elektryczne: Demontaż przewodów, rur ochronnych, uchwytów wsporczych, wyłączników, gniazd wtykowych, opraw żarowych i świetlówkowych, puszek odgałęźnych. Wykonanie WLZ od istniejącej TB do nowej TB na korytarzu, przewodem 3 x DY 4 mm2 w rurce ochronnej. Wykonanie instalacji oświetleniowej przewodem przewodem 3 x DY 1,5 mm2, układanych w rurkach ochronnych PCV RS-22 na uchwytach wsporczych w tym 6 obwodów odbiorczych oświetlenia dla każdego pomieszczenia. Całość instalacji zabezpieczyć wyłącznikiem różnicowo - prądowym 25 A o czułośći 30 mA oraz każdy obwód wyłącznikiem nadmiarowo - prądowym - 6 x S 301 B10A. Zabezpieczenia zamontować w nowej rozdzielnicy TB typu RN 1 x 12 mod. Zamykanej na kluczyk, zlokalizowanej na korytarzu archiwum. Zamontować nowy osprzęt o stopniu ochrony min. IP 44 w tym oprawy, wyłączniki światła: oprawy OPK 240 - 40 szt. (20 szt. przelotowe + 20 szt. końcowe), oprawy OPK 220 - 3 szt. (końcowe), wyłączniki 1 - bieg. - 3 szt., wyłączniki świecznikowe 7 szt. Wykonanie robót poinstalacyjnych: wykonanie pomiarów elektrycznych, wykonanie schematu powykonawczego jednokreskowego, wykonanie tynku uzupełniającego po obsadzonych puszkach, przebiciach i na przewodach w bruzdach itp, usunięcie z lokalu i przekazanie do utylizacji zdemontowanych elementów instalacji elektrycznych, wywiezienie gruzu na wyznaczone dla miasta miejsce przyjmowania odpadów. Zastosowany osprzęt i przewody muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty. Całość instalacji wykonać w systemie TN-S jako podtynkową zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z PN-IEC 60 364. Miejsca usytuowania osprzętu wyznaczyć zgodnie z zasadami ergonomiczności i wytycznymi PSEP-E-0001 PRENORMA. 1.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem DOM Wiśniowa w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02- 547 Warszawa, ul. Falęcka 10. 1.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 1.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają kosztorysy nakładcze (3 sztuki) oraz przedmiary robót (3 sztuki), określające rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót - stanowiące Rozdział IV SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (3 sztuki )- stanowiące Rozdział V SIWZ, Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 1.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 1.5.1. kosztorysami nakładczymi oraz przedmiarami robót określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót - stanowiącymi Rozdział IV SIWZ, 1.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zmianami -dalej Prawo budowlane) i jej przepisów wykonawczych, 1.5.3. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (3 sztuki), stanowiące Rozdział V SIWZ, 1.5.4. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 1.5.5. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 1.5.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III SIWZ. 1.5.6.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 1.5.6.1.1. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które są objęte przedmiotem zamówienia, ale nie zostały przewidziane w zestawieniu i wyliczeniu planowanych prac określonych danym kosztorysem nakładczym ślepym stanowiącymi również przedmiar robót w branży elektrycznej stanowiącymi Rozdział IV SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany je wykonać w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przy udziale Wykonawcy, 1.5.6.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych przedmiotem zamówieniem nie więcej jednak niż 20% wartości zamówienia, 1.5.6.1.3. w przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały objęte przedmiotem zamówienia (zamówieniem podstawowym), jednakże są niezbędne do jego prawidłowego wykonania i których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, Wykonawca jest zobowiązany wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia, 1.5.6.1.4. w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji , gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi podwykonawcami , którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym podwykonawcom, 1.5.6.1.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia, 1.5.6.1.6. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, 1.5.6.1.7. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 1.5.6.1.8. zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom, 1.5.6.1.9. zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, 1.5.6.1.10.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót, o którym mowa w pkt. 7 SIWZ może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który zostaną wstrzymane roboty. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika prac. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia wymaga zawarcia aneksu do umowy, 1.5.6.1.11. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia wymaga zawarcia aneksu do umowy, 1.5.6.1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych w oparciu o protokół konieczności, spisany przez strony i zatwierdzony przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu zamiennego, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników, zawartych w kosztorysie/sach ofertowym/ych. 1.6. Materiały i produkty, o których mowa w § 3 ust. 6 Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymogów podstawowych, posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. 1.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.7.1. prowadzenia dziennika prac na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 1.7.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 1.7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 1.7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 1.7.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli obiektu realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 1.7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt - lokal - po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 1.7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 1.7.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 1.7.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, i kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby/osób, które będą kierownikiem prac, o których mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 1.7.10. Wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. 1.10. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią III Rozdział SIWZ. 1.11. Wynagrodzenie za wykonany zakres robót zostanie ustalone na podstawie przedłożonych i zatwierdzonych przez Zamawiającego kosztorysów zamiennych, sporządzonych w oparciu o obmiary robót rzeczywiście wykonanych i odebranych, katalogi przyjęte w ofercie, bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót oraz stawki i narzuty przyjęte wg kosztorysów ofertowych. 1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu rzeczowego na skutek wykonania w ramach Przedmiotu zamówienia robót dodatkowych, o których mowa w § 12 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie dodatkowe za wykonane roboty dodatkowe, obliczone w sposób opisany w § 12 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 1.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w § 14 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za wykonane zamówienie dodatkowe, obliczone w sposób opisany w § 14 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 1.14. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2013 r. tj. dla robót ogólnobudowlanych Rbrutto= 32,30 PLN, sanitarnych Rbrutto= 29,97 PLN, elektrycznych: Rbrutto= 28,21 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.15. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2013 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Kp = 58,00%, sanitarnych Kp = 59,60%, elektrycznych Kp = 56,80%. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.16. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2013 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Z = 10,00%, sanitarnych Z = 10,40 %, elektrycznych Z = 9,80 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.17. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla III kw. 2013 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Wkz = 9,60 %, sanitarnych Wkz = 9,00 %, elektrycznych Wkz = 7,20 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.18. Kosztorysy ofertowe muszą być wykonane ściśle w oparciu o załączone do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kosztorysy nakładcze stanowiące również przedmiary robót (Rozdział IV SIWZ). Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. 1.18.1. Jeżeli Wykonawca podczas przygotowania oferty uzna jakiekolwiek elementy w kosztorysach nakładczych oraz przedmiarach robót za nieprawidłowe, to wszelkie zmiany w tych kosztorysach nakładczych mogą być wprowadzone przez Zamawiającego przy wykorzystaniu procedury udzielania wyjaśnień. Wprowadzanie zmian, uzupełnień do kosztorysów nakładczych , w inny sposób jak opisano wyżej, jest niedopuszczalne. 1.18.2. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kosztorys nakładczy oraz przedmiar robót - Rozdział IV SIWZ- zachowując kolejność pozycji zgodną z otrzymanym kosztorysem nakładczym. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu materiałów. Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. 1.19. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które są objęte przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ i § 1 ust. 1 istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ, ale nie zostały przewidziane w zestawieniu i wyliczeniu planowanych prac określonych kosztorysami nakładczymi oraz przedmiarami robót stanowiącymi Rozdział IV SIWZ, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany je wykonać w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu konieczności spisanego z udziałem Wykonawcy. 1.19.1. Wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w pkt 3.19. SIWZ zostanie obliczone na postawie cen jednostkowych zbudowanych w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte według zasad ustalonych w § 6 i 12 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. Ceny materiałów i pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż w kosztorysach ofertowych, jednakże w każdym przypadku, także wówczas gdyby cena materiału lub pracy sprzętu była wskazana w danym kosztorysie ofertowym nie może być ona wyższa niż średnie ceny dla danego asortymentu, podawane w publikacjach SEKOCENBUD IMB, IMI, IME, obowiązujących dla kwartału w którym wykonywane będzie zamówienie. 1.19.2. W stosunku do cen materiałów, których nie ma w wydawnictwach informacyjnych o cenach oraz w zestawieniu cen, strony ustalają, iż zastosowane zostaną ceny zaakceptowane przez inspektora nadzoru Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania robót dodatkowych. 1.19.3. Wszelkie roboty dodatkowe , o których mowa w pkt. 3.19. SIWZ mogą być wykonane - poza koniecznością sporządzenia podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru - po sporządzeniu aneksu do umowy. 1.20. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Wykonawca jest zobowiązany je wykonać na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 1.20.1. Wynagrodzenie dodatkowe za wykonanie zamówień dodatkowych, o których mowa w pkt. 3.20. SIWZ zostanie obliczone na postawie cen jednostkowych zbudowanych w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte według zasad ustalonych w § 6 i § 14 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. Ceny materiałów i pracy sprzętu będą nie wyższe niż w kosztorysach ofertowych do zamówienia podstawowego o ile tam występują przy czym będą nie wyższe niż średnie ceny dla danego asortymentu, podawane w publikacjach SEKOCENBUD IMB, IMI, IME, obowiązujących dla kwartału w którym wykonywane będzie zamówienie. 1.20.2. W stosunku do cen materiałów, których nie ma w wydawnictwach informacyjnych o cenach oraz w zestawieniu cen, strony ustalają, iż zastosowane zostaną ceny zaakceptowane przez inspektora nadzoru Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania robót dodatkowych. 1.20.3. Wszelkie zamówienia dodatkowe, o których mowa w pkt 3.20. mogą być wykonane tylko na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru i odrębnej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach