Przetargi.pl
Wykonanie zadań w zakresie infrastruktury drogowej na terenie powiatu Kozienice Zadania od M1/2010 do zadania M8/2010

Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 614-27-30, 62-100-73
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 614-27-30, 62-100-73
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadań w zakresie infrastruktury drogowej na terenie powiatu Kozienice Zadania od M1/2010 do zadania M8/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie M1/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1726W Kozienice-Wólka Tyrzyńska, Ul. Dolna w m. Kozienice - odcinek o dł. dł. 372,5 m Zadanie M2/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1724W Kozienice-Mozolice Duże, ul. Parkowa i ul. Radomska w m. Kozienice. Zamówienie obejmuje odcinek o łącznej dł. 344mb, na terenie Gminy Kozienice. Zadamie M3/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1712W Ryczywół-Brzóza. Zamówienie obejmuje odcinek długości 1220mb, na terenie Gminy Kozienice. Zadanie M4/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1716W Brzóza-Przejazd. Zamówienie obejmuje odcinek długości 656,50mb, na terenie Gminy Głowaczów i Powiatu Radomskiego. Zadanie M5/2010-Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1711W Ursynów-Aleksandrówka m. Stanisławice. Zamówienie obejmuje odcinek długości 810mb, na terenie Gminy Kozienice. Zadanie M6/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1737W Zajezierze-Oleksów Poduchowny. Zamówienie obejmuje odcinek Borek-Oleksów o długości 1.625mb, na terenie Gminy Gniewoszów. Zadanie M7/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1734W Głusiec-Zbyczyn. Zamówienie obejmuje odcinek długości 919mb, na terenie Gminy Sieciechów. Zadanie M8/2010-Przebudowa drogi powiatowej nr 1727W Kozienice-Śmietanki. Zamówienie obejmuje odcinek o długości 1.256mb, na terenie Gminy Kozienice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na zadanie M1/2010 - 6.000,00 zł 2. Na zadanie M2/2010 - 7.000,00 zł 3. Na zadanie M3/2010 - 10.000,00 zł 4. Na zadanie M4/2010 - 3.000,00 zł 5. Na zadanie M5/2010 - 3.000,00 zł 6. Na zadanie M6/2010 - 12.000,00 zł 7. Na zadanie M7/2010 - 7.000,00 zł 8. Na zadanie M8/2010 - 7.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177) z późniejszymi zmianami oraz którzy: 1 W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali min. 2 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na wykonaniu co najmniej: - jednej przebudowy drogi polegającej na ułożeniu warstw bitumicznych(odnowy drogi) na zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie(dotyczy wszystkich zadań oprócz zadania M5/2010) - jednej budowy/przebudowy chodnika na zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie(dotyczy zadania M5/2010) 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 3.posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji niniejszego zadania, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy . 5.Udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku nr 1). 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia (na załączonych drukach od nr 2.1 do nr 2.8 ) Wykonawca jest zobowiązany do: wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach występujących w przedmiarze robót, w zadaniach na które ubiega się o udzielenie zamówienia. Pominięcie pozycji jak i brak wypełnienia pozycji oraz wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach jednostek przedmiarowych określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót spowoduje odrzucenie oferty. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty określone w pkt. V niniejszej siwz, regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie . 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie zadań z infrastruktury drogowej- z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załączonego druku nr 3). 10.Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załączonego druku nr 4), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi potwierdzonych jego uprawnieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 11.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy (na formularzu ofertowym). 12.Oświadczenie wykonawcy, o zatrudnieniu osób posiadających aktualne wymagane ustawami: Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi w przypadku wyboru oferty wykonawcy zadania (na formularzu ofertowym ). 13.Oświadczenie wykonawcy, że informacje zawarte na danych stronach oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane) (na formularzy ofertowym). Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy. 14.Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (na formularzu ofertowym). 15.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających siwz. 16. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach