Przetargi.pl
Przebudowa ulic Aleja Pokoju i Kościuszki w Zwoleniu

Gmina Zwoleń ogłasza przetarg

  • Adres: 26-700 Zwoleń, Plac Kochanowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6762210 , fax. 048 6762418
  • Data zamieszczenia: 2010-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zwoleń
    Plac Kochanowskiego 1 1
    26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 048 6762210, fax. 048 6762418
    REGON: 00052381500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic Aleja Pokoju i Kościuszki w Zwoleniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Aleja Pokoju i Kościuszki w Zwoleniu na odcinku 830 mb (od ul. Kochanowskiego do ul. Targowej) polegająca na: - wymianie płyt chodnikowych na kostkę brukową - 313,50 m2, - wykonaniu zjazdów -280,55 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszcz. 3cm- 5647 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa -każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszcz. krotność =2 - 5647 m2 wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z załączonym projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączonymi do niniejszej siwz przedmiarami robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów, ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej lub kostki 3.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej /branża drogowa/ 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia , posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wysokości 60% zamówienia. 5.Z postępowania Zamawiający wykluczy Wykonawców o których mowa w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp w przypadku nie złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w pkt 11.10 siwz Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. 11.10 siwz dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokół odbioru /min. 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia/4.wykaz osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, wraz z kopią dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 5.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, informacja ma potwierdzać spełnienie warunku posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na 60% wartości zamówienia -wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7-8.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium.(zgodnie z zapisem w pkt.9 ppkt 9.3 i 9.6 siwz)10.Wykonany na podstawie przedmiarów robót kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach