Przetargi.pl
Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego w Gimnazjum Nr 3 im. Wojciecha Korfantego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Korfantego 18. Etap 1

Gimnazjum Nr 3 im. Wojciecha Korfantego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-105 Siemianowice Śląskie, ul. Korfantego 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2200227 , fax. 032 2200227 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2011-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 3 im. Wojciecha Korfantego
    ul. Korfantego 18 18
    41-105 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2200227, fax. 032 2200227 w. 42
    REGON: 27660058800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.g3siemianowice.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego w Gimnazjum Nr 3 im. Wojciecha Korfantego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Korfantego 18. Etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego w Gimnazjum Nr 3 im. Wojciecha Korfantego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Korfantego 18. Etap 1. 2. Zakres rzeczowy - prac remontowo-budowlanych obejmuje: 2.1) branża budowlana - wydzielenie przeciwpożarowe i oddymienie klatki schodowej w segmencie C oraz wykonanie przegród z drzwiami dymoszczelnymi na parterze i I piętrze w segmencie G. 2.2) montaż systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w segmentach B, C, D, G i H oraz oddymiania klatki schodowej w segmencie C; 2.3) branża instalacyjna: elektryczna - montaż wyłącznika p.poż dla całego budynku na zewnętrznej ścianie w szafce rozdzielczej z ułożeniem kabli. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót - zał. Nr 8 do siwz. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), zasadami sztuki budowlanej oraz zaleceniami Zamawiającego. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych robót oraz zgodność z dokumentacją projektową i zaleceniami Zamawiającego - inspektora nadzoru oraz terminowość wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymaganiami B.H.P. Dodatkowo wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym, przed rozpoczęciem prac, harmonogramu robót, uwzględniającego potrzebę bieżącego funkcjonowania szkoły, tak aby wykonywane prace nie kolidowały z realizowanymi przez szkołę zadaniami. 7. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Prowadzone prace wymagają opracowania przez wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 8. Wykonawca obowiązany jest do pełnego, skutecznego i bezpiecznego zabezpieczenia terenu objętego przedmiotem zamówienia, zwłaszcza poprzez: 8.1) dokładne zabezpieczenie terenu szkoły przed pyłem, kurzem i ewentualnym zagrożeniem dla osób trzecich poprzez odgrodzenie całego terenu objętego pracami z jednoczesnym zapewnieniem właściwej i bezpiecznej komunikacji użytkowników obiektu; 8.2) zabezpieczenie istniejących podłóg przed trwałym zniszczeniem, szczególnie na terenie objętym robotami budowlanymi oraz podczas transportu materiałów i sprzętu technicznego; 8.3) utrzymanie w należytym porządku terenu objętego przedmiotem zamówienia (pracami remontowymi). W czasie trwania robót wykonawca powinien utrzymywać teren szkoły w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składować wszelkie urządzenia pomocnicze, sprzęt, materiały w ustalonych miejscach i w należytym porządku, a zbędne usunąć z budynku; 8.4) systematyczne wywożenie gruzu z rozbiórki - z uwagi na brak miejsca na jego składowanie; 8.5) transport na terenie obiektu winien być uzgodniony z Zamawiającym (składowanie materiału, dostęp do pomieszczeń). Transport materiałów i urządzeń należy prowadzić w sposób bezpieczny nie stwarzający zagrożenia dla otoczenia. Na stanowiskach pracy należy gromadzić materiały niezbędne do wykonania robót na danym odcinku. 9. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane, jeżeli jest to możliwe w taki sposób, aby nie zakłócać bez potrzeby lub w stopniu większym niż to niezbędne, ruchu na drogach komunikacyjnych. 10. Wykonawca obowiązany jest do wykonywania prac najbardziej hałaśliwych i uciążliwych w godzinach od 15:00 do 22:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie łącznie z niezbędnymi robotami uwzględniającymi bezpieczeństwo i zapobieżenie awariom. 12. Organizacja robót jak i odpowiedzialność cywilna za ewentualne nieszczęśliwe wypadki spowodowane niedostosowaniem się do wymogów Zamawiającego pozostaje po stronie wykonawcy. 13. Wykonawca pokryje poniesione przez Zamawiającego koszty odszkodowania i opłaty wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków, o których mowa w ppkt. 12, na terenie prac lub poza nim, w takich granicach, w jakich będzie za nie odpowiedzialny. 14. Wykonawca jest odpowiedzialny za zastosowane przez siebie materiały, środki produkcji i urządzenia o odpowiedniej jakości niezbędne do prawidłowego wykonania robót, które powinny spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą posiadać certyfikat zgodności, aprobatę techniczną lub świadectwa dopuszczenia, atesty, oceny higieniczne i inne wymagane dopuszczenia, które wykonawca dostarczy Zamawiającemu, na jego żądanie, oraz komplet wymaganych dokumentów przy zgłoszeniu zakończenia robót. 15. Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu, który nie powoduje niekorzystnego wpływu na właściwości wykonywanych robót budowlanych i montażowych, jak i przy wykonywaniu czynności pomocniczych oraz w czasie transportu, załadunku i wyładunku materiałów, sprzętu itp. Sprzęt używany przez wykonawcę musi uzyskać akceptację Zamawiającego - inspektora nadzoru. Liczba i wydajność sprzętu powinna gwarantować prowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i wskazaniach inspektora nadzoru w terminie przewidzianym umową. Sprzęt powinien być stale utrzymywany w należytym stanie technicznym. 16. Wycenę przedmiotu zamówienia należy przygotować w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (zał. 8 do siwz). 17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich wymaganych prób, badań i pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g3siemianowice.internetdsl.pl/bip/zamowienia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach