Przetargi.pl
wykonanie zabezpieczeń Murów Obronnych Gdańska

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa 46/47
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 76 79 100 , fax. 058 76 79 102
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska
    ul. Długa 46/47 46/47
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 76 79 100, fax. 058 76 79 102
    REGON: 00028339200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhmg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie zabezpieczeń Murów Obronnych Gdańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. usunięcie zagrożenia bezpieczeństwa, wywołanego możliwością spadania cegieł lub odspojonych fragmentów murów, b. zahamowanie szybko postępującego procesu destrukcji, c. prace zabezpieczające, d. wykonanie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych prac (opisowa i fotograficzna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, 3) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w zespole znajdować się będzie przynajmniej jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika prac konserwatorskich spełniająca wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia, poprzez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot) - załącznik nr 1 do oferty. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) - jako załącznik nr 2 do oferty. 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną prowadzoną w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, tj. protokoły końcowe odbioru wykonanych prac dokonane przez przedstawicieli Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Miejskiego Konserwatora zabytków lub inne instytucje odpowiedzialne za opiekę nad zabytkami (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. wymieniony wykaz podmioty te składają łącznie) - załącznik nr 3 do oferty. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności tj. przynajmniej jedna osoba pełniąca funkcję kierownika prac konserwatorskich spełniająca wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wykonawcy składają wspólny wykaz osób) - jako załącznik nr 4 do oferty. 5) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł - jako załącznik nr 5 do oferty. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca załączył dodatkowo szczegółowy kosztorys ofertowy z podaniem kosztorysowej stawki robocizny (R) kosztów pośrednich (Kp) oraz zysku (Z)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.mhmg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach