Przetargi.pl
Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o sztucznej nawierzchni w Strzeszkowicach Dużych

Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
    ul. Lubelska 30 30
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
    REGON: 00054052900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o sztucznej nawierzchni w Strzeszkowicach Dużych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o sztucznej nawierzchni w miejscowości Strzeszkowice Duże w Gminie Niedrzwica Duża w ramach PROW działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów W ramach wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Zakres inwestycji obejmuje: - roboty ziemne i ukształtowanie terenu - budowę boiska do koszykówki i siatkówki wraz z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową nieprzepuszczalna dla wody - wykonanie terenu zbierającego wodę z powierzchni boiska - wykonanie stojaka na rowery (stalowy zabezpieczony anty korozyjnie, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) Przewiduje się kompleksową realizację przedmiotu inwestycji. adres obiektu - Strzeszkowice Duże nr ew. działki 326/1 boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni całkowitej 288 m2(boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę o wymiarach 24 m x12 m). Nawierzchnia - jako warstwę wykończeniową przyjmuje się bezspoinową, nie prefabrykowaną nawierzchnia poliuretanowa o następujących minimalnych parametrach technicznych i użytkowych: grubość całkowita nawierzchni: 14 mm; konstrukcja nawierzchni: warstwa bazowa z granulatu gumowego SBR o frakcji 1-3 mm z lepiszczem poliuretanowym o grubości 8 mm, warstwa nawierzchniowa z barwnego granulatu gumowego EPDM o frakcji 1-3 mm o grubości 6 mm, nawierzchnia jest w całości przepuszczalna dla wody. Wyposażenie sportowe: koszykówka: - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm - tablica 180 x 0 cm - obręcz uchylna - siateczka do obręczy Siatkówka: - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym - siatka całosezonowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dołączone do niniejszej specyfikacji w formie załączników:, przedmiar robót, , plan zagospodarowania działki nr 36/1, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt uproszczony. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy w celu jak najdokładniejszego skalkulowania ceny oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wszystkie materiały i wyroby powinny posiadać atesty, świadectwa lub certyfikaty dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające jakość nawierzchni poliuretanowej Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu w momencie dokonywania odbioru wykonanych prac. Spełnienie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów nawierzchni należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami np. certyfikatem lub deklaracją zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobatą techniczną ITB lub rekomendacją techniczną lub kartą techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta i atestem PZH dla oferowanej nawierzchni. Umowa z wykonawcą będzie zawarta na całość robót na podstawie wycenionego kosztorysu ofertowego przedłożonego przez Wykonawcę. Wykonawca wypełni wszystkie pozycje robót opisanych w kosztorysie ofertowym. Pozycje, przy których żadne ceny nie są wpisane przez oferenta nie zostaną zapłacone po wykonaniu prac i będą uznane że zostały pokryte przez inne ceny w kosztorys ofertowy. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej, które Wykonawca winien przedłożyć po wykonaniu inwestycji. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji 36 miesięcy udzielonego na wykonane roboty budowlane. Z uwagi na fakt, że wykonanie robót będzie w okresie i na terenie szkolnym Wykonawca winien ze szczególną starannością zabezpieczyć teren robót zarówno w czasie prowadzenia robót jak i w okresie, gdy prace nie są prowadzone. W sąsiedztwie planowanego boiska znajduje się boisko do piłki nożnej wykonywane przez Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ sp. z o.o. z siedziba w Niedrzwicy Dużej. Wykonawca powinien prowadzić roboty w sposób nie prowadzący do zniszczenia lub uszkodzenia. Rozpoczęcie robót (przekazanie placu budowy) przewidziane jest protokolarnie w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający na realizację inwestycji uzyskał już wymagane odpowiednimi przepisami stosowne decyzje, Wykonawca który zaproponuje trakcie robót produkty oraz urządzenia równoważne wymagające uzyskania decyzji zamiennych, będzie musiał - w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego i za jego zgodą, uzyskać powyższe decyzje gwarantujące jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. UWAGA: w przypadku użycia w SIWZ lub w przedmiarze lub uproszczonym projekcie budowlanym - nazw producenta, znaku towaru, patentu, pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów i urządzeń. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia o równoważnych parametrach, nie gorsze niż wskazane. Jakiekolwiek nazwy marek (firm i wyrobów) użyte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych powinny być uważane jako definicje standardu, a nie określone ściśle marki w projekcie. Dopuszcza się zastosowanie systemów innych producentów pod warunkiem, że przyjęte systemy będą posiadały aktualne aprobaty techniczne dopuszczające wyroby do stosowania, a ich parametry techniczne nie będą gorsze i co najmniej równoważne rozwiązaniom przyjęty w projekcie. Zamawiający zastrzega że nie wyraża zgody na zmianę wierzyciela (tzw. Cesja wierzytelności). Faktura za wykonany przedmiot umowy płatna będzie do 30 dnia od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium kwocie 2 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 1.1 pieniądzu; 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3 gwarancjach bankowych; 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.1.4.2012 3. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.niedrzwica.bip.mbnet.pl/ogloszenia/przetargi/aktualne-przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach