Przetargi.pl
WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ ORAZ WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7592019, 7592010 , fax. 0-95 7592011
  • Data zamieszczenia: 2011-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 20 20
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011
    REGON: 21046695400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ ORAZ WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej oraz wykonanie prac remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Słubicach, w tym m. in. realizacja następującego zakresu: 1) wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej 2) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 3) wymiana grzejników wraz z instalacją c. o., 4) zerwanie posadzki oraz położenie wykładziny na korytarzu I piętra, 5) tynkowanie i szpachlowanie ścian w korytarzu I piętra oraz ścian dwóch klatek schodowych, 6) położenie struktury i malowanie ścian w korytarzu oraz malowanie ścian i sufitów pomieszczeń biurowych na I piętrze, 7) wykonanie sufitów podwieszanych na korytarzu I piętra wraz z montażem nowego oświetlenia, 8) demontaż ścianek działowych oraz podłogi w pomieszczeniach biurowych na II piętrze wraz z malowaniem ścian i sufitów. Szczegółowy zakres robót określają: załącznik Nr 8 do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wykonania prac remontowych, załącznik Nr 9 do SIWZ - Dokumentacja techniczna wykonania wewnętrznej instalacji hydrantowej, załącznik Nr 10 do SIWZ - Dokumentacja pomocnicza, w tym fotograficzna wraz z rzutami I i II piętra oraz przekrojem całego budynku i załącznik Nr 11 do SIWZ stanowiący Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót określające warunki wykonania i odbioru robót. 2. Przed przystąpieniem do prac remontowych wykonawca sporządzi wizualizację komputerową projektu kolorystyki remontowanego korytarza I piętra, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych (malowanie i posadzki) w II wariantach - i przedstawi do zaakceptowania zamawiającemu. 3. Roboty związane ze skuciem istniejącej struktury żywicznej na korytarzu I piętra będą mogły być wykonywane w każdy dzień roboczy po godzinach pracy urzędu oraz w każdy dzień wolny od pracy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 24 m-cy od dnia dokonania odbioru robót. 5. Do obowiązków wykonawcy podczas wykonywania robót należy: a) utrzymanie miejsca wykonywania robót w należytym porządku, b) sukcesywnego wywożenia i utylizowania na własny koszt gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót, c) uporządkowania miejsca wykonywania robót po ich zakończeniu, d) prowadzenia robót w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie Starostwa (roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, wszelkie roboty uciążliwe i powodujące hałas należy wykonywać w uzgodnieniu z zamawiającym). 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe wskazujące na pochodzenie danego produktu lub materiału, zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów lub materiałów równoważnych do podanych w opisie pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje produkty lub materiały równoważne, ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub wyższe jak materiały określone w przedmiarze i dokumentacji technicznej, w tym celu wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów lub materiałów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach