Przetargi.pl
Wykonanie w latach 2016 - 2017 cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Lecha 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12 12
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w latach 2016 - 2017 cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I) Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej z betonu asfaltowego BA 0/12,8, 2) dostawa i wbudowanie sześciokątnych płyt betonowych- trylinka (o grubości 12cm), A) trylinka z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie, oraz przy ul. Sadowej w Czarlinie), B) trylinka nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania trylinki, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 3) dostawa i wbudowanie płyt drogowych YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x0,75 m x 12,5 cm), A) płyty YOMB nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt YOMB, C) płyty YOMB z odzysku - materiał Wykonawcy, 4) dostawa i wbudowanie płytek chodnikowych (betonowe, o wymiarach 50x50x7cm), A) płytki chodnikowe z odzysku - (własność Gminy Tczew składowane na placu w Szpęgawie), B) płytki chodnikowe nowe, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płytek chodnikowych, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 5) dostawa i wbudowanie materiału - kostka betonowa typu Polbruk o grubości 8 cm, A) kostka betonowa z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 6) dostawa i wbudowanie materiału -kostka betonowa typu Polbruk o grubości 6 cm, A) kostka betonowa z odzysku - materiał Wykonawcy, B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 7) równanie dróg gruntowych przy pomocy równiarki i walca (min. 9,5 tony z bębnem wibracyjnym) wraz z wbudowaniem kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm, lub kruszywa betonowego o frakcji 0-63 mm 8) odtworzenie rowów przydrożnych , 9) ścięcie poboczy dróg, A) pobocza o szerokości do 1,0 m B) pobocze o szerokości od 1,0 m do 4,0 10) regulacja włazów studni i krat kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, 11) dostawa i wbudowanie płyt drogowych pełnych (grubość: 15 cm), A) płyty nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt, C) płyty z odzysku - materiał Wykonawcy, w celu przeprowadzenia remontów dróg, chodników i rowów przydrożnych stanowiących własność Gminy Tczew na terenie Gminy Tczew w latach 2016 - 2017. II) Zakres prac obejmuje: dla 1) oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową remontowanej powierzchni, uzupełnienie nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną MMA z ew. uszczelnieniem spękań wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych, przycięcie uszkodzonych krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozbiórka uszkodzonej nawierzchni, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 2) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 10 cm. Pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 3) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) na podsypce piaskowej o gr. 12 cm. Pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 4) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) nawierzchni z płytek chodnikowych (betonowych 50x50x7cm) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm. Pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 5) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk o grubości 8 cm (kostka szara lub czerwona wg wskazania Zamawiającego) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm wraz z ułożeniem podbudowy betonowej z betonu B 7,5 o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm, pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 6) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk o grubości 6 cm (kostka szara lub czerwona wg wskazania Zamawiającego) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm wraz z ułożeniem podbudowy betonowej z betonu B 7,5 o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm, pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 7) równanie dróg gruntowych o szerokości średnio od 3,0 m do 6, 0 m przy pomocy równiarki i walca (walec dynamiczny samojezdny - min 9,5 tony z bębnem wibracyjnym) wraz z wbudowaniem kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm lub kruszywa betonowego o frakcji 0÷63mm. Zakres prac obejmuje także takie profilowanie nawierzchni aby zapewnić swobodny odpływ wód deszczowych na pobocze drogi lub do przydrożnego rowu, pozycja może dotyczyć także samej dostawy i wbudowania kruszywa, w takim wypadku zakres obejmuje: wyrównanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, rozplantowanie i zawałowanie kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm lub kruszywa betonowego 0 ÷63mm, walec dynamiczny samojezdny - min. 9,5 tony wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych. Przy bardzo małych powierzchniach (do 1m2) dopuszcza się użycie zagęszczarki płytowej. Parametry dla kruszywa łamanego nie gorsze niż: Cecha Norma badawcza Właściwości użytkowe Uziarnienie PN-EN 933-1 Ga85 Tolerancje typowego uziarnienia kruszywa drobnego i kruszywa o ciągłym uziarnieniu PN-EN 933-1 GTf10, GTA20 Kształt kruszywa grubego - wskaźnik płaskości, % PN-EN 933-3 Fl20 Kształt kruszywa grubego - wskaźnik kształtu, % PN-EN 933-4 SI40 Procentowa zawartość ziaren o powierzchniach powstałych w wyniku przekruszenia i łamania kruszyw grubych, % PN-EN 933-5 C100/0 Zawartość pyłów, % PN-EN 933-1 F7 Odporność na rozdrabianie, % PN-EN 1097-2 LA20 Odporność na ścieranie kruszywa grubego, % PN-EN 1097-1 MDE15 Nasiąkliwość, % PN-EN 1097-6 WA241 Mrozoodporność , frakcja 8/16, % PN-EN 1367-1 F Parametry kruszywa betonowego: - frakcja 0-63 mm - dopuszcza się użycie do 5% kruszywa ceglanego dla 8) odtworzenie rowów przydrożnych - rowy o głębokości ok. 60 cm., nachylenie skarp powinno wynosić od 1:1,5 do 1:1, przekrój poprzeczny rowu - trapez o podstawie (dno) szerokości 50 cm - 60 cm, spadek 0,2 % - 0,5 % (może się zmienić w zależności od ukształtowania terenu), zakres obejmuje także wywóz i utylizację urobku, dla 9) ścięcie poboczy dróg na szerokości ~ 1,0 m (+/- 10%), dopasowanie niwelety i spadków do sytuacji rzeczywistej w terenie, a w szczególności do niwelety drogi, wywóz i utylizacja urobku, wygrabienie terenu związanego z realizowanymi pracami. Zamawiający nie precyzuje wysokości zawyżonego pobocza - wysokości są zróżnicowane w zależności od odcinka drogi, ponadto: dla A) pobocza należy ukształtować w taki sposób, aby umożliwić odpływ wody (na całej długości) poza pas drogowy (np. do rowu), dopasowując niweletę i spadki do sytuacji rzeczywistej w terenie, a w szczególności do niwelety drogi, dla B) należy miejscowo umożliwić odpływ nadmiaru wody, poprzez wykonanie przekopów pozostałej części zawyżonego (pozostałego) pobocza, dla 10) bieżąca regulacja włazów, studni i krat kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, regulacja wpustu włazów, wpustów, krat na betonie B-20, wraz z wykuciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów, pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem nawierzchni drogi, dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, dostosowanie wysokości włazów/studni/krat do wysokości istniejącej nawierzchni drogi, zapewnienie spadków w okolicy krat kanalizacji deszczowych w celu odpływu wody. dla 11) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) na podsypce piaskowej o gr. 12 cm. Pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, III) Ustalenia dodatkowe 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego - niemożliwe jest wskazanie konkretnych ilości. Wielkość, sposób i miejsce realizacji prac remontowych będzie określał każdorazowo Zamawiający - pisemnie wg. potrzeb. Przybliżony harmonogram zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. Wykonawca będzie wykonywał prace remontowe sukcesywnie, (dostawy kruszywa samochodami samowyładowczymi - wyładunek z tyłu pojazdu) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, na terenie gminy Tczew (bezpośrednio na remontowaną drogę). W przypadku nie doprecyzowania terminu w harmonogramie Wykonawca w terminie do 5 dni od momentu otrzymania informacji o konieczności przeprowadzenia remontu będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac naprawczych, prace remontowe nie mogę trwać dłużej niż 1 dzień na każde 50 ton dostarczanego materiału lub 1 dzień na 100 mb (chyba, że harmonogram będzie precyzował to inaczej). 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo dla ich użytkowników. 3) W przypadku gdy wykonywanie prac budowlanych wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 4) Cena ofertowa za jedną tonę materiału, m2, m3, mb, szt. lub godzinę pracy musi obejmować kompleksowo koszty wykonania remontu (zgodnie z zakresem opisanym w niniejszym rozdziale). 5) Zamawiający powoła na własny koszt Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru uprawniony będzie do odbioru wszystkich prac wykonanych przez Wykonawcę, sprawdzenia ilości, jakości dostarczonego materiału oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru (m. in. certyfikatów i deklaracji zgodności itp.). 6) Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie cząstkowych protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru, Sołtysa i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Tczew. Rozliczanie następować będzie zbiorczo nie częściej niż raz w tygodniu na podstawie całościowego (zbiorczego) protokołu odbioru. 7) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu lokalizacji ilości wykonanych prac, a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załącznik do każdego z cząstkowych protokołów odbiorów (wydruk lub płyta CD). 8) O przydatności do wbudowania, w ramach realizowanych prac, materiału rozbiórkowego (stanowiącego własność Wykonawcy) decydować będzie Inspektor Nadzoru/Zamawiający. 9) Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i w trakcie wykonywania usług. 10) Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. UWAGA: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę jednostkową dla wyodrębnionych w druku oferty technologiach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: 1) Część I - dostawa i wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej z betonu asfaltowego BA 0/12,8, 2) Część II - dostawa i wbudowanie sześciokątnych płyt betonowych- trylinka (o grubości 12cm), A) trylinka z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie, oraz przy ul. Sadowej w Czarlinie), B) trylinka nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania trylinki, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 3) Część III - dostawa i wbudowanie płyt drogowych YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x0,75 m x 12,5 cm), A) płyty YOMB nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt YOMB, C) płyty YOMB z odzysku - materiał Wykonawcy, 4) Część IV - dostawa i wbudowanie płytek chodnikowych (betonowe, o wymiarach 50x50x7cm), A) płytki chodnikowe z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) płytki chodnikowe nowe, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płytek chodnikowych, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 5) Część V - dostawa i wbudowanie materiału -kostka betonowa typu Polbruk o grubości 8 cm, A) kostka betonowa z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 6) Część VI - dostawa i wbudowanie materiału -kostka betonowa typu Polbruk o grubości 6 cm, A) kostka betonowa z odzysku - materiał Wykonawcy, B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 7)Część VII - równanie dróg gruntowych A) równiarka B) walec C) kruszywo łamane (stabilizowane mechanicznie) o frakcji 0 ÷ 31,5mm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem D) kruszywo betonowe o frakcji 0 ÷ 63mm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem 8) Części VIII - odtworzenie rowów przydrożnych. 9) Część IX - ścinanie pobocza A) pobocza o szerokości do 1,0 m B) pobocza o szerokości od 1,0 m do 4,0 m 10) Część X - regulacja włazów studni i krat kanalizacji deszczowej lub sanitarnej 11) Część XI - dostawa i wbudowanie płyt drogowych pełnych (grubość: 15 cm), A) płyty nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt, C) płyty z odzysku - materiał Wykonawcy, W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. Wykonawca zapewnia materiały, osoby i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające m. in. aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport i załadunek materiałów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: 1. Część I- 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Część II - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 3. Część III - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 4. Część IV - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 5. Część V - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 6. Część VI - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 7. Części VII - 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 8. Część VIII - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 9. Część IX - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 10. Część X - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 11. Część XI - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w okresie trwania Umowy. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość ubezpieczenia OC stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. Oferta w okresie związania ofertą musi być zabezpieczona w wadium w wysokości: 1. Część I- 450,00 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), 2. Część II - 450,00 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), 3. Część III - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100) 4. Część IV - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100), 5. Część V - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100), 6. Część VI - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100), 7. Części VII - 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 8. Część VIII - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100) 9. Część IX - 390,00 zł. (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100) 10. Część X - 60,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100), 11. Część XI - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość wadium stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę (np. dla Wykonawcy składającego ofertę na części nr I i X wadium wynosi - 510,00 zł.). 1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz.1804). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Gminy w Tczewie (Bank Spółdzielczy w Tczewie nr rachunku 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004) 2. Zamawiający zatrzymuje wadium: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Gminy w Tczewie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w ust.1 niniejszej SIWZ). Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą (pożądane jest, aby oryginał był umieszczony w osobnej kopercie). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, za zgodą Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach