Przetargi.pl
Wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia Domu Pomocy Społecznej LEŚNY w Zaskoczynie

Dom Pomocy Społecznej LEŚNY ogłasza przetarg

  • Adres: 83-041 Mierzeszyn,
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6828114 , fax. 0-58 6828114
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej LEŚNY
    83-041 Mierzeszyn, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6828114, fax. 0-58 6828114
    REGON: 00096150900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl (przetargi-zakładka jednostki organizacyjne).
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia Domu Pomocy Społecznej LEŚNY w Zaskoczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia oraz drobne prace gospodarcze w Domu Pomocy Społecznej LEŚNY w Zaskoczynie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie ochrony obiektów, osób i mienia oraz drobne prace gospodarcze w Domu Pomocy Społecznej LEŚNY w Zaskoczynie w latach 2013- 2016 w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu, posterunek jednoosobowy. Usługa świadczona będzie przez Wykonawcę posiadającego zezwolenie, licencję lub koncesje Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 1997 roku poz. 740 z późn. zmianami). Ochrona mienia dotyczy obiektów Domu Pomocy Społecznej LEŚNY w Zaskoczynie oraz przyległego terenu wraz z umiejscowionymi na nim parkingami, ogrodzonego, z bramą wjazdową główną oraz dwoma bramami ewakuacyjnymi, posiadającego pomieszczenie przeznaczone na portiernię. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wymagała używania przez Wykonawcę: a) telefonów sieci komórkowej, w które wyposażeni będą pracownicy zmiany w celu zachowania łączności z centrum monitorowania, jako główny tor łączności, b) zamawiający udostępni własną sieć telefoniczną w sytuacji awaryjnej jako drugi tor łączności, c) własnego zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego wyposażonego w sprzęt specjalistyczny (środki przymusu bezpośredniego, środki łączności) i z czasem reakcji do 30 min. od chwili wezwania, 4. Do najważniejszych obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) ochrona mienia znajdującego się w obrębie poszczególnych obiektów, w systemie : posterunek 1 osobowy, całodobowo przez 7 dni w tygodniu, b) znajomość topografii poszczególnych obiektów i rozmieszczenia głównych wyłączników i zaworów, c) obserwacja i obsługa centrali alarmowej p/poż oraz monitoringu w pawilonie mieszkalnym, d) utrzymanie łączności telefonicznej za swoją centralą, e) reagowanie i powiadomienie o stwierdzonych nieprawidłowościach Zamawiającego, a w sytuacjach zagrożenia życia i mienia, powiadamianie odpowiednich służb, f) prowadzenie dzienników służby, g) obsługa ruchu osobowego, h) zapoznanie się z listą zatrudnionych w obiekcie pracowników, i) nadzór nad wnoszonym i wynoszonym sprzętem i innymi składnikami majątku ruchomego, j) patrolowanie wewnętrzne budynku głównego (piwnica i parter) podczas pełnienia ochrony, k) dokonywanie obchodu na terenie chronionych obiektów co 2 godziny w szczególności sprawdzając czy nie występują próby kradzieży, dewastacji , uszkodzenia ogrodzenia zewnętrznego, stan zabezpieczenia ppoż. i stan innych urządzeń znajdujących się na terenie, l) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, ł) podejmowanie interwencji na terenie oddziałów ( parteru, I i II p. budynku głównego oraz pawilonu mieszkalnego) na wezwanie dyżurnej pielęgniarki i udzielenie niezbędnej pomocy, m) wykonywanie drobnych prac gospodarczych polegających na utrzymaniu porządku i czystości wokół furtki i bramy wjazdowej, ronda, wiatrołapu w budynku głównym, wejścia głównego do budynku, w okresie letnim i zimowym. Dodatkowo w okresie zimowym odśnieżanie ww. terenu oraz chodnika do pawilonu mieszkalnego. n) współdziałanie z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego w sprawach wykonywanych obowiązków i pojawiających się na bieżąco problemów, o) zapewnienie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, jednolitego ubioru (umundurowanie) pracowników ochrony, p) powierzenie realizacji zamówienia (dozoru i ochrony mienia) przeszkolonym pracownikom ochrony. Zamawiający nie wymaga posiadania licencji przez pracowników ochrony. Przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego aktualny wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia ( pracownicy ochrony). 5. Obiekty podlegające ochronie: a) budynek główny murowany, wraz z dwoma skrzydłami - skrzydło prawe przeznaczone na pomieszczenia mieszkalne dla mieszkanek DPS, skrzydło lewe przeznaczone na pomieszczenie stołówki, magazynu technicznego, garażu, warsztatu konserwatorów , magazynu żywnościowego b) parterowy pawilon przeznaczone na pomieszczenia mieszkalne dla mieszkanek DPS, c) teren Domu Pomocy Społecznej jest ogrodzony, d) pracownikom ochrony udostępnione będzie pomieszczenie (portiernia) z miejscem wydzielonym na szatnię (szafki). Portiernia wyposażona w telefon z wyjściem na miasto. 6. Regulamin ochrony osób i mienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zgodny będzie z Regulaminem ochrony i dozoru mienia , którego treść stanowi integralną część niniejszego SIWZ i umowy. UWAGA: Wskazane jest aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w obiektach Zamawiającego będących przedmiotem zamówienia w celu zapoznania się z topografią obiektów oraz uwarunkowaniami technicznymi pełnienia służby przed złożeniem oferty .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 05.03. 2013 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 05.03.2013r . nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl (przetargi - zakładka jednostki organizacyjne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach