Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych w budynku biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych położonym w Łodzi przy ul. Północnej 27/29 oraz na utrzymaniu porządku na terenie zewnętrznym w sąsiedztwie przedmiotowego budynku

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-420 Łódź, ul. Północna 27/29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 636 53 26 , fax. 042 632 9133
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Warszawie Filia w Łodzi
    ul. Północna 27/29 27/29
    91-420 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 636 53 26, fax. 042 632 9133
    REGON: 01034470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych w budynku biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych położonym w Łodzi przy ul. Północnej 27/29 oraz na utrzymaniu porządku na terenie zewnętrznym w sąsiedztwie przedmiotowego budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa sprzątania wewnętrznych powierzchni w budynku biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych w Łodzi dotyczy: 1 704,35 [m2] powierzchni podłóg łącznie oraz pozostałych powierzchni:okna i drzwi 295,23 [m2] i powierzchni zewnętrznej 1138 [m2] w tym: Teren wzdłuż budynku od ul. Solnej i Północnej 328,00 - chodnik, Teren parkingu wewnętrznego 700,00 - asfalt, Garaże nr 1-5 110 - terakota Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia: Pozostałe powierzchnie [m2] A. ZAKRES SPRZĄTANIA: Zakres 1. POMIESZCZENIA BIUROWE - czynności od a) do j): a) wycieranie na sucho i na mokro oraz usuwanie plam z mebli biurowych (również szaf na górze)i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi; b) odkurzanie tapicerki meblowej, dezynfekcja aparatów telefonicznych; c) wycieranie na mokro drzwi i ościeżnic wraz z klamkami z obu stron; d) mycie luster środkiem przeznaczonym do mycia luster; e) odkurzanie na sucho wykładzin dywanowych; f) w pomieszczeniach z parkietem (314, 315, 316) odkurzanie oraz mycie podłóg odpowiednim środkiem przeznaczonym do mycia parkietów; g) wycieranie na mokro parapetów, kaloryferów, listew przypodłogowych. h) opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków na śmieci; i) opróżnianie niszczarek; j) sprzątanie sali nr 326 i 214 oraz pomieszczeń archiwalnych, czyszczenie ścian z zabrudzeń, usuwanie skutków nieprzewidzianych sytuacji Zakres 2. KORYTARZE (hole, klatki schodowe, portiernia, piwnica, winda) - czynności od a do i: a) przecieranie na sucho i na morko mebli znajdujących się na korytarzach właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami; b) wycieranie na mokro parapetów, kaloryferów, gaśnic, tabliczek informacji wizualnej, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych, oraz dźwigu dla niepełnosprawnych; c) zamiatanie i mycie powierzchni podłogowych, schodów, podestów, spoczników, podłogi windy; d) mycie barierek, poręczy oraz kabiny windy właściwymi środkami do rodzaju czyszczonej powierzchni; e) mycie środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku (drzwi zewnętrzne, winda, drzwi wejściowe do poszczególnych korytarzy, gabloty); f) utrzymanie w czystości wycieraczek oraz powierzchni pod wycieraczkami znajdującymi się na korytarzach; g) opróżnianie, mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci; h) mycie i czyszczenie opraw lamp i innych dostępnych punktów świetlnych oświetlenia ogólnego, i) czyszczenie ścian z zabrudzeń, usuwanie skutków nieprzewidzianych sytuacji. Zakres 3. SANITARIATY - czynności od a) do i): a) mycie glazury; b) mycie podłóg, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji; c) czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych, mycie luster; d) mycie kloszy oświetleniowych nad umywalkami; e) wycieranie na mokro drzwi, klamek, parapetów, rur, kaloryferów środkami właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni; f) opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki, koszy na zużyte ręczniki jednorazowe oraz wymiana worków na śmieci; g) zalewanie wodą kratki odpływowej we wszystkich toaletach; h) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, i środków zapachowych; i) usuwanie skutków nieprzewidzianych sytuacji. Zakres 4. POMIESZCZENIE SOCJALNE - czynności od a) do h): a) odkurzanie i mycie podłogi; b) wycieranie na mokro parapetów, kaloryferów, listew przypodłogowych; c) mycie zlewozmywaka oraz baterii odpowiednimi środkami; d) wycieranie na mokro blatów oraz mebli; e) opróżnianie i mycie kosza na odpadki oraz wymiana worka na śmieci; f) odmrażanie i mycie lodówki; g) uzupełnianie ręcznika papierowego oraz płynu do mycia naczyń; h) czyszczenie ścian z zabrudzeń, usuwanie skutków nieprzewidzianych sytuacji. Zakres 5. OKNA - czynności od a) do d): a) mycie okien w holach komunikacyjnych oraz klatkach schodowych (łącznie 20 szt.); b) mycie okien w pokojach biurowych na III-im i na II-im piętrze, w portierni oraz okienka w piwnicy, w pomieszczeniu maszynowni windy (37 szt.), c) mycie niskich okien jednoskrzydłowych w pomieszczeniach archiwum na IV-ym piętrze oraz w klatce schodowej ewakuacyjnej (łącznie 25 szt.), d) mycie wąskich okien jednoskrzydłowych w łazienkach na parterze, na I-ym, II-im, III-im piętrze (6 szt.). Zakres 6. TEREN ZEWNĘTRZNY - czynności od a) do d): a) zamiatanie powierzchni utwardzonych, usuwanie liści, opróżnianie popielniczek; b) w okresie jesienno-zimowym (styczeń-kwiecień oraz październik-grudzień) usuwanie śniegu i posypywanie powierzchni chodników wokół posesji piaskiem (lub solą), również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta); c) ewentualne, dodatkowe wywożenie śniegu z terenu parkingu (w przypadku znacznych opadów śniegu); d) czyszczenie mechaniczne podłóg w garażach. HARMONOGRAM wykonywania czynności w poszczególnych zakresach sprzątania zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. B. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonywanej usługi: 1. Należy używać odpowiednich środków przeznaczonych do czyszczenia/zmywania danego rodzaju powierzchni oraz stosować środki posiadające odpowiednie atesty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli środków używanych do wykonania usługi; w przypadku używania niewłaściwych Wykonawca poniesie ewentualne koszty naprawienia szkód spowodowanych użyciem niewłaściwych środków czystości oraz zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany używanego środka na odpowiedni do czyszczonej/zmywanej powierzchni. 3. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia oraz środki czystości. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, mydła w płynie i w piance, środków zapachowych i dezynfekujących (odświeżacze powietrza w aerozolu oraz kostki zapachowe do muszli klozetowych) w sposób zapewniający ciągłość zaopatrzenia. Przez ciągłość zaopatrzenia Zamawiający rozumie brak sytuacji, w której występuje niedobór w/w środków w godzinach pracy Zamawiającego. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić środki czystości i higieny określonej jakości: papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, gofrowany miękki papier ręcznikowy biały, jednowarstwowy, gofrowany do pojemników na ręczniki, mydło w płynie i w piance, kostki toaletowe o działaniu przeciwbakteryjnym. Zamawiający informuje, że w sanitariatach zainstalowane są niżej wymienione pojemniki: - 2 pojemniki Merida Top Mini (na ręczniki pojedyncze ok. 250 szt.) o wymiarach 28cm szer./26,5cm wys./14,5cm gł.; 4 pojemniki na papier toaletowy Merida Top Mini o wymiarach 22cm szer./27,5cm wys./14,5cm gł.; 2 pojemniki na mydło w pianie Merida Top - łazienki II p; - 3 pojemniki metalowe (na ręczniki pojedyncze) o wymiarach 28cm szer./26cm wys./10cm gł.;8 pojemników metalowych na papier toaletowy o średnicy 25cm na duże rolki papieru toaletowego; 3 dozowniki na mydło w płynie - łazienki III p. i parter; - 4 pojemniki na ręczniki w rolach, o wymiarach 20cm szer./26cm wys./23cm gł. oraz pomieszczenie socjalne III p.), 4 pojemniki na papier toaletowy o standardowym wymiarze, 3 pojemniki na mydło w płynie - łazienki I i IV p. 5. Technika mycia okien powinna być dostosowana do rodzaju okna, w głównej klatce schodowej konieczne zabezpieczenie uprzężą ochronną. 6. Podczas mycia kabiny windy zabrania się opierania drabiny o szyby stanowiące zewnętrzną obudowę szybu windowego. 7. Sprzątanie budynku powinno odbywać się po zakończeniu pracy przez Zamawiającego tzn. od godziny 15:30. 8. Osoby sprzątające pomieszczenia biurowe zobowiązane są przy pobieraniu kluczy od sprzątanych pomieszczeń oraz ich zdawaniu, do wpisywania się do książki w portierni z zaznaczeniem godziny ich pobierania i zdania. 9. Podczas pracy każda z osób sprzątających pomieszczenia biurowe otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz. 10. Po zakończeniu pracy w danym pokoju, każda osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenie zamknięcia okien oraz zgaszenia świateł. 11. Sprzątanie w pokojach nr 313 i 331 (III p.) oraz we wszystkich pomieszczeniach archiwum na IV piętrze musi być wykonywane w tylko w obecności uprawnionych pracowników Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego tj. do godziny 15:30. 12. Odśnieżanie powierzchni parkingu wewnętrznego można wykonywać jedynie przy zastosowaniu małogabarytowych traktorów z lemieszem, ze względu na ograniczone wymiary bramy wjazdowej, lub ręcznie. Dopuszczalne są urządzenia mechaniczne, stosowane do odśnieżania, o mocy do 15 kW, ze względu na konieczność ograniczenia poziomu hałasu podczas prac w godzinach nocnych. Oczyszczanie powierzchni parkingu z zalegającego śniegu należy wykonywać do godz. 7:00 lub po godz. 15:30. Kontrola czystości budynku będzie prowadzona przez pracowników Zamawiającego. Z czynności tej sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do Wykonawcy będzie naliczał kary umowne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, zero groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach