Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg kategorii gminnej w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg kategorii gminnej w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach kategorii gminnej w Inowrocławiu, długości 36.847 m (wymienione w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - siwz - z podziałem na I, II i III kolejność zimowego utrzymania dróg). Pozostałe drogi kategorii gminnej oraz drogi wewnętrzne (wymienione w załączniku nr 2 do siwz) podlegają interwencyjnemu zimowemu utrzymaniu, zawsze na zlecenie Zamawiającego. 2. W zakres zamówienia wchodzi: a) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu soli (chlorek sodu suchy NaCl lub zwilżony solanką) oraz mieszanki piasku i soli, Szerokość posypywania powinna obejmować 90% rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawężnika oraz od krawężnika do krawężnika w przypadku jezdni jednokierunkowej; prędkość pojazdu przy posypywaniu - 30 km/h. b) odśnieżanie jezdni, Szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dokładnie należy wykonać odśnieżanie przy prawym krawężniku, aby odkryć studzienki odwadniające. Szerokość odśnieżania 1-go roboczego pasa jezdni jednym pługiem nie może być mniejsza od 2,5 m, co w przypadku pługów pracujących w zespole daje wielokrotność szerokości odśnieżanego pasa jezdni. Prędkość pojazdu przy odśnieżaniu - 15 km/h. W okresie występowania zwiększonych opadów śniegu należy mechanicznie oczyszczać obsługiwane ulice, łącznie z wywozem śniegu, który może odbyć się tylko na wyłączne polecenie zamawiającego. Miejsce wywozu śniegu - Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Inowrocławiu, ul. Bagienna 16. c) likwidacja śliskości ciągów pieszych przy użyciu piasku, d) sprzątanie nagromadzonego materiału użytego do likwidacji śliskości po okresie zimowym, e) ustala się terminy usuwania skutków występującego zjawiska od chwili jego ustalenia: - 2-godzinny - dla jezdni I kolejności zimowego utrzymania, - 6-godzinny - dla jezdni II kolejności zimowego utrzymania, - 8-godzinny - dla jezdni III kolejności zimowego utrzymania, f) dyżur dyspozycyjny sprzętu z operatorem - dyżur dyspozycyjny polega na utrzymaniu środków transportowych, sprzętu i osób w stanie gotowości umożliwiającej wykonanie zadań mających na celu usuwanie skutków opadów i gołoledzi występujących na jezdniach i chodnikach ulic objętych zimowym utrzymaniem. Stanowisko dyspozytorskie musi być zaopatrzone w bezpośrednią łączność telefoniczną oraz łączność bezprzewodową ze swoimi jednostkami pracującymi w terenie. O wprowadzeniu dyżuru i liczby jednostek sprzętu dyżurującego, w porozumieniu z Wykonawcą - decyduje Zamawiający. W okresie ustabilizowanych warunków atmosferycznych, niewymagających prowadzenia robót zimowego utrzymania, Zamawiający może ograniczyć liczbę godzin dyżurowania. Zamawiający może zwiększyć ilość jednostek dyżurujących w przypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków pogodowych. Ograniczenie godzin dyżurowania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku dbałości o stałe zapewnienie przejezdności ulic w ramach powierzonych mu zadań i bezwzględnego reagowania na zmianę warunków pogodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie: - wykażą wykonanie (lub wykonywanie) w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, przez co należy rozumieć odśnieżanie dróg i usuwanie z nich oblodzeń, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Wykaz wykonanych (lub wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje, opinie, listy polecające) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 5 do siwz). 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz). Ponadto: 4. Formularz Oferta (wg załącznika nr 3 do siwz). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach