Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz ich otoczeniu stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sieradzu.

Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 102
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8224048 , fax. 043, 8221554 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 102 102
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8224048, fax. 043, 8221554 w. 28
    REGON: 00068808300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz ich otoczeniu stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sieradzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz ich otoczeniu stanowiących wyłączną własność Gminy wraz z infrastrukturą towarzyszącą zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sieradzu. ZAKRES CZYNNOŚCI ZAMÓWIONYCH USŁUG 1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznej budynku, tj. korytarzy, korytarzy piwnicznych i pralni - pow. 879 m? a) przez utrzymanie porządku i czystości korytarzy, rozumie się codzienne (w dni robocze) zamiatanie tych powierzchni, b) przez utrzymanie porządku i czystości korytarzy piwnicznych, rozumie się zamiatanie tych powierzchni raz w miesiącu, c) dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień) należy przeprowadzić mycie stolarki okiennej w korytarzach i pralniach, d) dwa razy w roku należy przeprowadzić sprzątanie pralni. 2. Chodniki (sprzątanie letnie) - pow. 4209 m? a) usługi wymienione w pkt.2 polegać będą na codziennym (dni robocze) sprzątaniu i oczyszczaniu terenów objętych umową, b) przez utrzymanie porządku i czystości ustalonych terenów rozumie się systematyczne usuwanie odpadów i zaśmieceń, c) usuwanie chwastów z powierzchni chodników, d) usuwanie chwastów przy obrzeżach chodnikowych, e) intensywność świadczonych usług Wykonawca dostosuje do potrzeb, tak aby w wymienionych w pkt 2 terenom zapewnić właściwy standard czystości. 3. Podwórka, place, opaski - pow. 18870 m? a) przez utrzymanie porządku i czystości ustalonych terenów rozumie się systematyczne usuwanie odpadów i zaśmieceń polegających na zbieraniu papierków, gałęzi, kamieni, usuwanie chwastów, a w okresie wiosennym i jesiennym wygrabienie liści. Zebrane z terenów odpady zostaną wywiezione na koszt Wykonawcy (zakazuje się wrzucania zebranych odpadów - oprócz papierów - do pojemników na gromadzenie odpadów stałych) b) intensywność usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby tym terenom zapewnić właściwy standard czystości. 4. Tereny zielone ( sprzątanie letnie) - pow. 3389 m? a) przez utrzymanie porządku i czystości ustalonych terenów rozumie się systematyczne usuwanie odpadów i zaśmieceń polegających na: - zbieraniu papierków, gałęzi, kamieni, usuwaniu chwastów, a w okresie wiosennym i jesiennym wygrabieniu liści. Zebrane z terenów odpady zostaną wywiezione na koszt Wykonawcy (zakazuje się wrzucania zebranych odpadów - oprócz papierów - do pojemników na gromadzenie odpadów stałych) b) intensywność usług Wykonawca dostosuje do potrzeb tak, aby tym terenom zapewnić właściwy standard czystości. 5. Pielęgnacja żywopłotów - pow. 30 mb a) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie świadczył dwa razy w roku (czerwiec i wrzesień), b) usługi te polegają na przycięciu i uformowaniu żywopłotów będących na terenach zarządzanych przez Spółkę, c) uzyskane w procesie świadczonych usług odpady Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny usunie z terenów, na których świadczy usługi (zakazuje się wrzucania zebranych odpadów - oprócz papierów - do pojemników na gromadzenie odpadów stałych) 6. Koszenie mechaniczne trawników- pow. 3389 m? a) usługi w tym zakresie Wykonawca będzie świadczył cztery razy w roku na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, b) usługi te polegają na przycięciu trawników i wygrabieniu koszonego terenu, c) uzyskane w procesie świadczonych usług odpady Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt usunie z terenów, na których świadczy powyższe usługi (zakazuje się wrzucania zebranych odpadów - oprócz papierów - do pojemników na gromadzenie odpadów stałych) 7. Utrzymanie zimowe chodników, oraz dojść do pojemników na odpady stałe, komórek i WC - pow. 5367 m? a) usługi te polegać będą na usuwaniu śniegu, lodu, gołoledzi i posypywania piaskiem terenów objętych umową (dotyczy również dojść do pojemników na odpady stałe, komórek i WC). Powyższe czynności muszą być wykonywane w ten sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczestników ruchu oraz osobom i ich mieniu, które na terenach tych będą się znajdowały. b) Wykonawca dostarczy piasek służący do posypywania powierzchni objętych utrzymaniem zimowym na własny koszt. c) Wykonawca dostosuje techniki i technologie prac oraz ich jakość do postanowień wynikających z ustawy z dnia 30.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 z dnia 20.11.1996r.). d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót oraz szkody wynikłe z zaniedbań obowiązków. 8. Utrzymanie czystości i porządku w budynku przy ul. Kościuszki 5 - pow. 234 m? a) Utrzymanie czystości i porządku w budynku przy ul. Kościuszki 5 polegać będzie na: - codziennym (w dni robocze) sprzątaniu korytarzy i pomieszczeń WC oraz na utrzymaniu w czystości urządzeń sanitarnych - sprzątanie sali konferencyjnej raz w miesiącu - dwa razy w roku (wiosna, jesień) myciu okien w korytarzach, sali konferencyjnej i pomieszczeniach WC 9. Utrzymanie czystości i porządku w budynku przy ul. Lokajskiego 1- pow. 173 m? a) Utrzymanie czystości i porządku w budynku przy ul. Lokajskiego 1 polegać będzie na: - jeden raz w tygodniu sprzątaniu korytarzy i pomieszczeń WC oraz utrzymaniu w czystości urządzeń sanitarnych - dwa razy w roku (wiosna, jesień) myciu okien w korytarzach i pomieszczeniach WC 10. Utrzymanie czystości i porządku w budynku przy ul. Pułaskiego 5 - pow. 14.7m2 a) Utrzymanie czystości i porządku w budynku przy ul. Pułaskiego 5 polegać będzie na: - myciu okien raz na kwartał w sali ślubów i holu. 11. Okres zimowy corocznie ustala Zleceniodawca kierując się warunkami meteorologicznymi. 12. Do wynagrodzenia Wykonawcy w okresie zimowym nie zalicza się usług dotyczących sprzątania podwórek, terenów zielonych, powierzchni letniego sprzątania chodników a uwzględnia się jedynie powierzchnie miejsc na pojemniki do gromadzenia nieczystości stałych, dojść do pojemników, komórek i WC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 p.z.p. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert - oznacza to, że wadium wniesione w pieniądzu musi w tym dniu do godz. 1000 znajdować się na rachunku bankowym zamawiającego nr 80-1240-3275-1111-0000-2911-6948 PEKAO S.A. I O/Sieradz 4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust 1 p.z.p. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość wadium w przypadkach określonych ustawą 6. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a) oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą, b) kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą /za zgodność z oryginałem/ i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątka imienną) dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; c. dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (kadra kierownicza); d. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymaganą minimalną sumę 50 000,00 zł; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24, ust. 1 i 2 UPZP; 2) Opis sposobu dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie, że oferent dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. 5) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany niniejszą ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, 7) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 UPZP - załącznik nr 4, 8) oświadczenie, że ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę będą obowiązywały w okresie ważności umowy i nie będą podlegały zmianie, 9) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji 10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez przedmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy przedmiot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach