Przetargi.pl
Wykonanie usług ochrony obiektów Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ulicy Kochanowskiego 18 w Jeleniej Górze

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Kochanowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6424320 (21) , fax. 075 7524321
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Jeleniej Górze
    ul. Kochanowskiego 18 18
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6424320 (21), fax. 075 7524321
    REGON: 00070861500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zerom.4me.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług ochrony obiektów Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 przy ulicy Kochanowskiego 18 w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a.Ochrona fizyczna obiektu: obiekt chroniony w dni robocze w godzinach od 14.00 do 6.00 dnia następnego przez minimum jednego pracownika ochrony; w pozostałe dni obiekt chroniony całodobowo przez minimum jednego pracownika ochrony wykonującego swe obowiązki poprzez: -kontrolę i weryfikację osób wchodzących na teren obiektu, uniemożliwienie przebywania na terenie ochranianym osobom, które nie posiadają stosownego zezwolenia (wystawianie przepustek wejściowych do obiektu Zamawiającego); -udzielanie dokładnej informacji dotyczącej lokalizacji poszczególnych pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego; -sprawdzanie stanu zamknięć wszystkich drzwi i okien w pomieszczeniach przyjętych pod ochronę po opuszczeniu obiektów przez pracowników Zamawiającego oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników i uczniów, sprawdzanie stanu zabezpieczeń i plomb; -zgłaszanie Zamawiającemu braków lub naruszeń w zakresie stanu zabezpieczenia mienia; -sprawdzanie i zamykanie bram wjazdowych na posesję Zamawiającego (od godziny objęcia służby); -sprawdzanie zamknięcia bramki wejściowej przy wielofunkcyjnym boisku sportowym znajdującym się przy budynku Zamawiającego (od godziny objęcia służby); -sprawdzanie zamknięcia wejść na wielofunkcyjne boisko sportowe znajdujące się na posesji Zamawiającego; -wpuszczanie i wypuszczanie osób z zewnątrz, korzystających z wielofunkcyjnego boiska sportowego; -sprawdzanie, czy po opuszczeniu obiektu przez pracowników Zamawiającego i jego zamknięciu w pomieszczeniach objętych ochroną nie przebywają osoby obce; -prowadzenie rejestru kluczy, w tym wydawanie i przyjmowanie kluczy do poszczególnych pomieszczeń w obiekcie Zamawiającego oraz prowadzenie rejestru zgłaszanych uszkodzeń powstałych w trakcie zajęć lekcyjnych oraz wynajmów w obiektach Zamawiającego; -ciągłe, aktywne przebywanie pracowników Wykonawcy na terenie obiektów podlegających ochronie zgodnie z harmonogramem prac oraz obsługa systemu telewizji dozorowej; -natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy mające na celu zabezpieczenie mienia w przypadku zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia i innych rzeczy wartościowych znajdujących się na ochranianym terenie; powiadomienie grupy interwencyjnej, kierownictwa Zamawiającego i odpowiednich służb; -niezwłoczne poinformowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które miałyby bezpośredni i pośredni wpływ na bezpieczeństwo chronionych obiektów i przebywających w nich osób, a także w razie awarii instalacji wewnętrznej, zewnętrznej: elektrycznej, c.o., wodno-kanalizacyjnej, gazowej i wezwanie odpowiednich służb specjalnych; -prowadzenie bieżącej dokumentacji z przebiegu ochrony oraz archiwizacji zapisów wykonanych przez system monitoringu; -uniemożliwienie przebywania na terenie ochranianym osobom, które nie posiadają stosownego zezwolenia (wystawianie przepustek wejściowych do obiektu Zamawiającego); -nadzór i sprawdzanie funkcjonowania systemów alarmowych oraz natychmiastowe działanie w przypadku ich uaktywnienia się; -odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, tj.: chodnika wzdłuż ulicy Kochanowskiego (od skrzyżowania z ulicą Uroczą i Placem Energetyka) oraz przy głównym wejściu do budynku szkoły, schodów przy głównym wejściu do obiektu, a także usuwanie oblodzeń poprzez posypywanie piaskiem z solą (całkowita powierzchnia wynosi około 160 metrów kwadratowych). Pracownicy dysponujący środkami ochrony osobistej, strojem służbowym, radiotelefonem (w celu połączenia z dyspozytorem zewnętrznej grupy interwencyjnej), w przypadku zagrożenia pracownik ochrony korzysta z grupy interwencyjnej. b.Patrol doraźny (składający się z minimum dwóch pracowników licencjonowanych poruszających się oznakowanym pojazdem), który, niezależnie od kontroli obiektu dokonywanej przez pracownika ochrony, będzie patrolował obiekt dodatkowo w dni nauki szkolnej. Do obowiązków patroli doraźnych należy: -patrolowanie obszaru przed wejściem do budynku szkoły, na zagrodzonym terenie wokół szkoły, przynależnym do posesji oraz na wszystkich korytarzach; -zwracanie uwagi na osoby obce, które zachowują się w sposób podejrzany; -reagowanie w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia uczniów i pracowników Zamawiającego; -patrolowanie holu na parterze szkoły w godzinach od 7.45 do 8.00 (jeden pracownik ochrony przy portierni, natomiast drugi przy szatni); -patrolowanie wszystkich holi i korytarzy obiektu Zamawiającego w godzinach od 10.35 do 10.55; -uniemożliwianie prób wymuszeń i bójek między uczniami; c.Zainstalowanie w ramach niniejszego postępowania i opisanych szczegółowo 3 elektronicznych systemów sygnalizacji włamania i napadu będących własnością Wykonawcy (podlega zwrotowi do dnia 10 stycznia 2014 roku) - załącznik nr 1; d.Zainstalowanie w obiekcie systemu telewizji dozorowej, której zarządzanie będzie się odbywało na portierni szkolnej (podlega zwrotowi do dnia 10 stycznia 2014 roku) - szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2; e.Monitorowanie i konserwacja pięciu lokalnych systemów sygnalizacyjnych włamania i napadu (trzech zainstalowanych i będących własnością Wykonawcy oraz dwóch będących własnością Zamawiającego). W razie zagrożenia interwencję w czasie nie dłuższym niż 10 minut od momentu zgłoszenia zdarzenia podejmuje grupa interwencyjna wezwana za pomocą systemu sygnalizacji napadu (SSN), telefonicznie lub poprzez uruchomienie przycisku pilota napadowego. Systemy alarmowe powinny być monitorowane przez stację monitorowania alarmów za pomocą nadajników GSM. System monitoringu powinien odbierać i przetwarzać sygnały o następujących zdarzeniach: -napad; -włamanie; -sabotaż systemu; -brak zasilana sieci; -sprawność akumulatorów; -łączność pomiędzy systemem a stacją monitorowania alarmów; -brak załączenia systemu w wymaganych porach. Wykonawca zobowiązany jest do okresowej konserwacji lokalnych systemów sygnalizacji włamania nie rzadziej niż co trzy miesiące. W ramach konserwacji przeprowadzana powinna być okresowa kontrola działania systemów alarmowych zgodnie z PN-93/E-08390/14. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania i konserwacji dodatkowo dwóch lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu, które stanowią własność Zamawiającego (garaż, magazyn broni). Dla każdego systemu alarmowego powinien być założony system rejestrowania składający się z: -rejestru wyposażenia; -rejestru zdarzeń; -zapisów konserwacji; -rejestru obsługi awaryjnej; -zapisów okresowego wyłączenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zerom.4me.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach