Przetargi.pl
Wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Stoczniowców 6 w Rumi w podziale na część I i część II.

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Stoczniowców 6 w Rumi w podziale na część I i część II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zadania jest wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Stoczniowców 6 w Rumi w podziale na część I i część II. I .ZAKRES PRAC: Część I. Zakres prac obejmuje: Adaptację pomieszczeń I piętro. SEGMENT C (10 szt.) od nr 48 do 57 wraz z klatką schodową z uzyskaniem decyzji na użytkowanie: 1.1 Roboty budowlane: a) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych w istniejących pomieszczeniach szatni, klas, komunikacji, b) zerwanie posadzek z lastryko w istniejących pomieszczeniach toalet, klatki schodowej, posadzki na parterze, c) skucie podsadzki cementowej o grubości do 5 cm w dziesięciu pomieszczeniach, d) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych w pomieszczeniach adoptowanych, e) wykucie z muru ościeżnicy stalowej z komunikacji do antresoli na sali gimnastycznej, f) rozbiórka ścianek gr.1/2 c w toaletach i magazynku, g) rozbiórka ścian żelbetowych pomiędzy salą nr 55 a nr 56, h) zeskrobanie i zmycie powierzchni ścian z farby, i) demontaż i montaż nowej balustrady malowanej proszkowo z klatki schodowej, j) osadzenie nadproża stalowego pomiędzy pom.nr 55 a 56 z obmurowaniem końców belek, obudową płytami G-K na ruszcie metalowym jednowarstwowo , k) zamurowanie otworów bloczkami z gazobetonu na zaprawie cem.- wap. w pomieszczeniach 48,49,50,55,56, l) uzupełnienie tynków z zaprawy cem.-wap. na poziomie piętra. m) wykonanie posadzki cementowej z zazbrojeniem posadzki siatką stalową, wykonaniem warstwy wyrównawczej, zagruntowaniem, ułożeniem wykładzin rulonowej homeogenicznej, gr.2mm, antypoślizgowej i z wykonaniem cokołu wys.10 cm, zgrzewanie wykładzin rulonowych. Dodatkowa zabezpieczenie akrylowanie wykładzin po ułożeniu, n) wykładzina stopni schodowych z tworzyw sztucznych stopni i podstopni, o) posadzki gress 30 cm x 30 cm w toaletach, p) ścianki z płyt GKBI wodoodpornej gr.12,5mm na ruszcie metalowym obustronnie jednowarstwowo profil 75 w pomieszczeniu toalet, r) ścianki działowe z płyt GKB gr.12,5 mm na ruszcie metalowym obustronnie jednowarstwowo profil 100 w pomieszczeniu magazynku, s) licowanie ścian płytkami na zaprawie klejowej w toaletach do wys.2 m, t) wykonanie przepierzeń 3 kabin z laminatu w toalecie nr 52, u) wykonanie gładzi gipsowej gr.3 mm na ścianach, ościeżach, sufitach we wszystkich pomieszczeniach i klatce schodowej, w) malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi 2 krotnie, x) montaż nowych ościeżnic regulowanych wraz ze skrzydłami wewnętrznymi płycinowymi pełnymi kolor biały, y) montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych z komunikacji do antresoli w sali gimnastycznej, z) wywóz gruzu na wysypisko na odl.11 km. 1.2. Roboty sanitarne: a) demontaż rur, podejść, odpływów, osprzętu i urządzeń w pomieszczeniach, b) demontaż grzejników żeliwnych i zaworów grzejnikowych w adoptowanych pomieszczeniach, c) montaż rurociągów kanalizacyjnych fi 50 i 110mm, wpustów ściekowych fi 50, umywalek z postumentami, pisuaru, kompaktów, d) montaż nowej instalacji wodnej rur warstwowych fi 16÷32mm z wykonaniem izolacji z otuliny piankowej e) montaż nowych baterii i zaworów czerpalnych, f) montaż nowych szafek naściennych hydrantowych kompletnych z zaworem Dn 25 mm w ciągu komunikacyjnym, g) montaż nowych grzejników stalowych 2 płytowych, zaworów odpowietrzających, rur przyłącznych we wszystkich pomieszczeniach, h) montaż nawiewników okiennych w istniejącej stolarce okiennej higrosterowanych koloru białego o przepływie powietrza Vn=35m?/h, i) montaż i podłączenie wentylatorów kanałowych o wydajności 175m?/h, moc max16W w salach lekcyjnych, wentylatorów naściennych w toaletach o wydajności 240m?/h, moc max 24 W z wykonaniem kanałów i podłączeniem, wykonaniem regulacji i pomiarów. 1.3. Roboty elektryczne: a) demontaż opraw żarowych i świetlówkowych, przygotowanie podłoża i montaż nowych opraw ze świetlówkami Led z kloszem kompletnych na świetlówki, opraw rastrowych ze świetlówkami LED, b) demontaż przewodów wtynkowych, c) demontaż puszek, łączników, gniazd 2 biegunowych, d) montaż opraw awaryjnych i ewakuacyjnych, e) montaż opraw rastrowych asymetrycznych, f) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych mechanicznie z przebiciem otworów w ścianach i stropach z betonu fi 25 i fi 40mm i zaprawienie bruzd wraz z przygotowaniem zaprawy, g) wykonanie okablowania: przewody kabelkowe ( YDY 3 x 1,5 mm?, YDYp 3 x 2,5 mm?, YDYp 3x 4 mm?, YKY 5 x 16 mm?), h) doprowadzenie podłączenia do rzutnika (zasilanie, gniazdo, przewód HDMI) na suficie w 3 salach lekcyjnych, i) przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, podłączenie przewodów, j) montaż puszek, łączników, gniazd w pomieszczeniach, k) wymiana rozdzielnicy elektrycznej, l) utylizacja gruzu i odpadów, m) wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej i natężenia światła. Część II. Zakres prac obejmuje: Ocieplenie ścian zewnętrznych części sportowej: 2.1.Docieplenie ścian sal gimnastycznych: a) rozebranie obróbek blacharskich gzymsów, rynien, rur spustowych, b) demontaż wysięgników na ścianie, c) przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie, zmycie, gruntowanie, sprawdzenie przyczepności, zamocowanie listwy startowej, przyklejenie płyt styropianowych gr.15 cm na ścianach i 5 cm na ościeżach sal gimnastycznych, kołkowanie, przyklejenie dodatkowej warstwy siatki na ścianach i ościeżach, ochrona narożników wypukłych kątownikiem, wykonanie wyprawy elewacyjnej barwionej w masie tynk akrylowo- silikonowy, d) wymiana luksferów na elewacji południowej i zachodniej z wykonaniem prac i użyciem niezbędnych materiałów niezbędnych do zamontowania nowych luksferów i utylizacją starych luksferów, e) obróbki blacharskie gzymsów, murków ogniowych, parapetów itp., f) montaż rynien fi 18 cm i rur spustowych fi 15 cm, g) rozebranie płytek chodnikowych, h) wykonanie wykopu o szer. 50 cm i głębokości 50 cm, i) zerwanie okładzin z masy lastryko na cokole, j) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie cokołu, oczyszczenie i zmycie, sprawdzenie przyczepności, przyklejenie styropianu gr.8 cm do ścian cokołu, przyklejenie dodatkowej, warstwy siatki, zagruntowanie, wykonanie tynku cienkowarstwowego, k) zasypanie wraz z zagęszczeniem i ubiciem ziemi elewacja południowa i zachodnia, l) wykonanie opaski z kostki betonowej z wykonaniem obrzeży betonowych, m) demontaż i montaż rusztowań, n) wywóz gruzu na odl.11 km, kostki betonowej; 2.2.Roboty elektryczne a) demontaż wsporników i przewodów uziemiających i instalacji odgromowej na ścianie, b) montaż wsporników naciągowych na ścianach, c) montaż zwodów pionowych i łączenie pręta, d) montaż instalacji uziemiającej i odgromowej, e) pomiary instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ tj.: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ewentualnych wyjaśnieniach Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami terenowymi budowy i dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - część I - 2.500 PLN, - część II - 2.000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach