Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku poprzez wymianę pokrycia dachowego segmentu nr II Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10, dla zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Cyrana 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3564004 , fax. 034 3564192
  • Data zamieszczenia: 2013-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
    ul. Cyrana 10 10
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3564004, fax. 034 3564192
    REGON: 00127019600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskombatant.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku poprzez wymianę pokrycia dachowego segmentu nr II Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10, dla zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku poprzez wymianę pokrycia dachowego segmentu nr II Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące zamawianych robót zawiera: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca Załącznik Nr 10 do SIWZ b) rysunek - stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ, c) przedmiar robót - stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego: Roboty budowlane należy wykonać wg. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z pomieszczeń będących w jego dyspozycji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec swoich pracowników i osób trzecich za szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca zapewni właściwą jakość i niezawodność wykonywanych przez siebie robót budowlanych. Wykonawca udzieli pisemnej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Do oferty należy dołączyć wymagane deklaracje zgodności oraz certyfikaty na zastosowane materiały. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w oparciu o zapis art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2 600,00 zł (słownie: dwatysiącesześćset złotych 00 100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Lublińcu, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddział w Lublińcu 65 1020 1664 0000 3102 0189 9079 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, a) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, b) wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy - Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskombatant.pl/strona-glowna, www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach