Przetargi.pl
Wykonanie szkolnych placów zabaw tworzonych w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła

Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Karola Miarki 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054 , fax. 0-32 22 60 169
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
    ul. Karola Miarki 9 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, fax. 0-32 22 60 169
    REGON: 27157086500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szkolnych placów zabaw tworzonych w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie szkolnych placów zabaw tworzonych w ramach Rządowego programu Radosna Szkoła tj.:
    1. Zadanie,część I - modernizacja placu zabaw przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Mikołowie, przy ul. Skalnej 10,
    2. Zadanie,część II - utworzenie nowego placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 w Mikołowie - Borowej Wsi, przy ul. Gliwickiej 299,
    3. Zadanie,część III - utworzenie nowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 8 w Mikołowie - Paniowach, przy ul. Wolności 27,
    4. Zadanie,część IV - utworzenie nowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 w Mikołowie - Mokre, przy ul. Zamkowej 1,
    5. Zadanie,część V - utworzenie nowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 w Mikołowie - Kamionce, przy ul. Katowickiej 122,
    6. Zadanie,część VI - modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, przy ul. Katowickiej 24,
    7. Zadanie,część VII - utworzenie nowego placu zabaw przy Zespole Szkół nr 3 w Mikołowie - Bujakowie, przy ul. Szkolnej 1.
    zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 07 lipca 2009 r. i 04 października 2010 r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915 z póź. zmianami) oraz normami: EN-PN 1177 i EN-PN 1176.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wnosi wadium w wysokości 2.500 zł (słownie: dwatysiącepięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert - na każdy plac zabaw - z informacją, na które zadanie,część Wykonawca wnosi wadium.
    2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem) na konto Zamawiającego: Mikołowski Bank Spółdzielczy nr 05 84360003 0000 0000 0332 0034 lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póżn. zmianami.)
    Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie ZSIPM, w wysokości stanowiącej równowartość kwoty, o której mowa powyżej, nie później niż do upływu terminu składania ofert.
    3. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego.
    4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium.
    5. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach