Przetargi.pl
Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych w obiekcie Torwar I przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie.

Centralny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska 6a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5298720, 5298750 , fax. 022 6289179
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu
    ul. Łazienkowska 6a 6a
    00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5298720, 5298750, fax. 022 6289179
    REGON: 00032790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy podległy Ministrowi Sportu i Turystyki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych w obiekcie Torwar I przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu oddymiania klatek schodowych w obiekcie Torwar I przy ul. Łazienkowskiej 6a w Warszawie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wewnętrzne roboty w branży budowlano - konstrukcyjnej oraz instalacji sanitarnych, w tym: 1) wykonanie instalacji wyciągania zadymionego powietrza na klatkach schodowych 1,2 i 3. W posiadaniu Zamawiającego są wentylatory oddymiające typu BVD 315/30-4 F 600-120,550W 400V - (szt.4), które należy zainstalować w instalacjach wyciągowych. 2) wykonanie instalacji nawiewnych, kompensujących powietrze wyciągane na klatkach schodowych 1,2 i 3. 3) wykonanie instalacji nawiewnych kompensujących powietrza usuwanego przez klapy dymowe na klatkach schodowych 4 i 5. W posiadaniu zamawiającego są wentylatory nawiewno - wywiewne typu CJHCH - 56 - 4T - 1,5 - ( szt.2) oraz klapy żaluzjowe MCRWIP z siłownikiem BE - 24 - (szt.2), które należy zainstalować na tych klatkach. 4) podłączenie urządzeń do Centrali MCT OMEGA C2100c (zlokalizowanych na poszczególnych klatkach schodowych) 5) wykonanie wymiany drzwi na klatkach schodowych 4 i 5 na drzwi dymoszczelne o odporności ogniowej El 30 6) wykonanie obudowy kanałów instalacji oddymiania (REI 60) 7) wykonanie robót budowlanych związanych z instalacjami oddymiania: - przebicia stropów i stropodachów wraz z ich uszczelnieniem - przebicia w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych - przeróbka ściany kurtynowej szklanej na klatce schodowej 1 - wymiana okna na klatce schodowej Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót jest zobowiązany do: - zabezpieczenia folią wszystkich czujek sygnalizacji pożaru występujących w pomieszczeniach objętych robotami - zabezpieczenia folią wszystkich czujek sygnalizacji włamania występujących w pomieszczeniach objętych robotami - zabezpieczenia folią wszystkich gniazda telefonicznych i elektrycznych występujących w pomieszczeniach objętych robotami Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących ZAŁĄCZNIKI Nr I - IV Ujęte w projekcie nazwy własne zastosowanych materiałów należy traktować jako rozwiązania przykładowe określające standard jakościowy. Dopuszcza się stosowanie materiałów innych producentów pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne określone w dokumentacji i są dopuszczone do stosowania zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. UWAGA Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie. Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia miejsca robót w taki sposób, aby było możliwe normalne użytkowanie obiektu, w tym organizacja imprez masowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5000 PLN słownie pięć tysięcy złotych 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. O/Warszawa Nr 22 1240 6247 1111 0000 4973 5475 4. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale, dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem. 6. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełnił dokumentów i oświadczeń lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007.223.1165 ze zm.), w tym: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.: a) Wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 roboty budowlane polegające na realizacji wielobranżowych robót budowlanych, obejmujących instalacje wentylacji i roboty ogólnobudowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 zł każda . b) Dysponują co najmniej: - 1 osobą , która posiada uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000 zł. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie: - warunek określony w ust.1a),1b) oraz 2a) Wykonawcy mogą spełniać łącznie. - warunek określony w ust.2 b) zobowiązany jest spełnić każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. - Wykonawcy mogą być ubezpieczeni wspólnie na kwotę nie mniejszą niż 300.000 złotych , o ile ubezpieczyciel w dokumencie potwierdzającym ubezpieczenie zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 300.000. zł.za czyny każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną . 5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego składają następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz zamówień, o których mowa w pkt V ust.1 lit.a), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 3 do SIWZ; d) Dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że wymienione w wykazie ( zał. nr 3) roboty budowlane zostały wykonane należycie e) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt Vust.1 lit.b) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji - załącznik nr 4 do SIWZ; f) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla każdej z osób wymienionych w wykazie - załączniku nr 4 wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej. Uprawnienia wydane na podstawie § 5 rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20 lutego 1975r. ( Dz.U. z dnia 19 marca 1975r) spełniają wymagany warunek. g) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, o których mowa w pkt V ust.2 lit.a) lub zdolność kredytową Wykonawcy w tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , h) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca/ Wykonawcy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w pkt V ust.2 lit. b), aktualną na dzień składania ofert. 2.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.W przypadku reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu przez pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo dla tej osoby - w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres uprawnień osoby upełnomocnionej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust.1lit.a), b), h) składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć polisę lub inny dokument, o których mowa wyżej, którego wynika, że ubezpieczeniem na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych objęci są wszyscy wykonawcy występujący wspólnie , o ile ubezpieczyciel w dokumencie tym zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 300.000. zł.za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną . 5.Dokumenty składa się w oryginale lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit.b) oraz ust.1 lit. c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawe zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.Dokument wymieniony w lit. a) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wymieniony w lit. b) powyżej winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem wymogu określonego w ust.7. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Załączniki będą wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie wymagane zapisy i informacje, ujęte we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on NIE DOTYCZY i dołącza do oferty. 11.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i do9kumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty te Wykonawca złoży w oryginale lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach