Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ ODRESTAUROWANEGO BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SZCZEBRZESZYNIE

Panstwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Namysłowskiego w Szczebrzeszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-460 Szczebrzeszyn, ul. Zamojska 56
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 682 12 81 , fax. 84 682 12 81
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Panstwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Namysłowskiego w Szczebrzeszynie
    ul. Zamojska 56 56
    22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 84 682 12 81, fax. 84 682 12 81
    REGON: 00100557700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmszczebrzeszyn.lbl.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT ZWIĄZANYCH Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ ODRESTAUROWANEGO BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SZCZEBRZESZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących wykonanie zagospodarowania terenu wokół odrestaurowanego budynku - siedziby Zamawiającego. Prace będą prowadzone na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod numerem ZA/189. W/w prace stanowią kontynuację wieloletniego zadania inwestycyjnego polegającego na adaptacji zabytkowego budynku. Dotychczas zostały wykonane prace związane z odrestaurowaniem budynku. Budynek jest użytkowany przez Zamawiającego. Pozostały do wykonania prace związane z zagospodarowaniem terenu. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 2.1. Roboty drogowe: a) Rozbiórkę istniejącego utwardzenia. b) Korytowanie wraz z wywozem uzyskanego odpadu i jego utylizacją. c) Wykonanie opaski wokół budynku. d) Wykonanie schodów wejściowych z płyt piaskowca. e) Wykonanie chodnika z płyt piaskowca. f) Wykonanie chodnika z krat PCV. g) Wykonanie parkingu z krat PCV. h) Zagospodarowanie terenów zielonych - wykonanie trawników. i) Wykonanie ogrodzenia. j) Dostawa i montaż elementów małej architektury - tablica informacyjna, ławki, śmietnik. 2.2. Instalacja elektryczna - oświetlenia terenu: a) Ułożenie okablowania. b) Dostawa i montaż latarni. c) Rozbudowa tablicy zasilającej. d) Wykonanie pomiarów i sprawdzeń. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga: a) Wykonania określonych w punkcie 1 robót budowalnych. b) Uporządkowania placu budowy. c) Sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. d) Wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej - 4 egzemplarze. 4. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na którą składają się: a) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Szczebrzeszyn, ul. Zamojska 70. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 7. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (około 01.07.2016 roku) do dnia 31.08.2016 roku. 8. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur, dopuszcza się fakturowanie etapowe w systemie miesięcznym. b) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót - częściowy lub końcowy, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w szczególności: - protokoły odbiorów częściowych, - protokoły badań i sprawdzeń, - oświadczenie kierownika budowy i robót budowlano - instalacyjnych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 10. Główny kody CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV: - 45.31.00.00-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. - 45.23.32.22-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 4.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmszczebrzeszyn.lbl.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach