Przetargi.pl
Wykonanie robót wykończeniowych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie, w tym między innymi robót budowlanych związanych z wykonaniem ścian działowych i robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji wraz z przyłączami.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6426001 w. 407 , fax. 22 6427643
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6426001 w. 407, fax. 22 6427643
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót wykończeniowych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie, w tym między innymi robót budowlanych związanych z wykonaniem ścian działowych i robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji wraz z przyłączami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie, w tym między innymi robót budowlanych związanych z wykonaniem ścian działowych i robót wykończeniowych oraz robót w zakresie instalacji wraz z przyłączami. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót opisanych dokumentacją projektową. W budynku znajdą się pomieszczenia biblioteki i pomieszczenia biurowe (na potrzeby Centrum Kultury Wilanów). Kubatura 16 100 m3 Zestawienie powierzchni: - powierzchnia netto 5 537,63 m2 - powierzchnia całkowita 6 263,10 m2 Wysokość budynku (w kalenicy) 14,04 m Wysokość wieży 15,0 m Poziom górnej krawędzi stropu nad ostatnią kondygnacją użytkową 13,6 m Budynek jest w trakcie budowy. Aktualny stan można określić jako surowy zamknięty ocieplony i otynkowany. Budynek jest trój-bryłowy i funkcjonalnie składa się zasadniczo z trzech części: - Część południowa nazywana w projekcie budowlanym częścią biblioteczną granicząca z częścią północną ścianą na osi nr 4. - Część północna nazywana w projekcie budowlanym częścią biurową zawiera pomieszczenia na północ od osi nr 4 - Wieża - część przekryta odrębnym zadaszeniem kopertowym mieszcząca piony komunikacyjne i instalacyjne. Część podziemna budynku to parking na 46 samochodów osobowych pokrywający w całości potrzeby użytkowników budynku. Na każdej kondygnacji znajdują się sanitariaty obsługujące pomieszczenia biurowe. Najwyższa kondygnacja oraz parking podziemny są dostępne poprzez dwa dźwigi oraz dwie klatki schodowe wschodnią i zachodnią (w wieży). B. Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót przygotowawczych - między innymi: wykucie otworów w ścianach murowanych, betonowych i stropach żelbetowych (dla przejść instalacyjnych, czerpni oraz nowych połączeń komunikacyjnych), oczyszczanie i gruntowanie podłoża, zasłonięcie okien w pom. śmietnika lustrzaną folią, wycinka istniejących drzew - wykonanie nowych ścianek działowych, zabudowy instalacji i urządzeń - wykonanie tynków - tynki cem - wap i gipsowe z gładzią gipsową oraz tynk akustyczny - roboty malarskie i okładzinowe - farby akrylowe, płytki ceramiczne, tapeta - roboty posadzkowe - gres, wykładzina elastyczna, wykładzina dywanowa, parkiet drewniany dębowy, panele podłogowe (wraz z równaniem podłoża i warstwami podłogowymi: szlichtą cementową, styropianem, wełną mineralną twardą, folią) - dostawę i montaż stolarki wewnętrznej - stolarka drewniana fornirowana, drzwi kabinowe do WC systemowe, ślusarka aluminiowa, stalowa oraz ścianki szklane - dostawa i montaż bramy garażowej segmentowej, drzwi wejściowych aluminiowych, krat wentylacyjnych, okien oddymiających - montaż parapetów wewnętrznych i prętów zabezpieczających okna od zewnątrz ? 30 ze stali nierdzewnej, montaż balustrad klatek schodowych stalowo-drewnianych - dostawa i montaż regałów bibliotecznych, - montaż sufitów podwieszanych - ocieplenie dachu - wełna mineralna, folia na konstrukcji metalowej - dostawa i montaż luster, blatów kuchennych, pojemników na mydło, papier toaletowy itp., wycieraczek do obuwia - dostawa i montaż dźwigów osobowych - wykonanie instalacji wodociągowej (wraz z białym montażem), kanalizacyjnej, deszczowej i hydrantowej - wykonanie węzła cieplnego - wykonanie odwodnienia garażu - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego i chłodu na potrzeby wentylacji - wykonanie instalacja wentylacji i odzysku ciepła - wykonanie instalacji elektrycznych, odgromowej, sieci strukturalnych - wykonanie systemów audi-wideo, BMS, automatyki i systemu sygnalizacji alarmu pożarowego - wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, teletechniki i elektroenergetycznego - wykonanie wjazdu do garażu podziemnego z matami grzejnymi wraz daszkiem i balustradą szklaną, okładziny schodów zewnętrznych i zjazdu do garażu z piaskowca szarego z barierką szklaną i pochwytem drewnianym wraz z obramowaniem drzwi wejściowych - wykonanie oświetlenia zewnętrznego - założenie ogrodu ekstensywnego na płycie nad wjazdem do garażu C. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy D. Dodatkowe informacje: Wykonawca poza robotami budowlanymi wykona i uwzględni koszt wszystkich innych robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia w tym: - opłaty związane z zużyciem energii na cele budowy, - zabezpieczenia wody do celów budowy, - zapewnienie kontenera toi-toi - zapewnienie całodobowej ochrony budowy, Uwaga! Producentów oraz typy zastosowanych materiałów i urządzeń podano w dokumentacji dla określenia wymaganego standardu i należy je traktować jako przykładowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 200.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach