Przetargi.pl
Wykonanie robót termomodernizacyjne i remont balkonów na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy przy ul. 1-go Maja 71

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót termomodernizacyjne i remont balkonów na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy przy ul. 1-go Maja 71
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest częściowe wykonanie docieplenia ścian z kolorystyką elewacji, docieplenie stropodachów, krycie dachów, wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach i remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. 1-go Maja 71 w Lubartowie. CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 1. Zakres prac remontowo-modernizacyjnych 1.1. Ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej metodą wdmuchiwania pneumatycznego. 1.2. Remont pokrycia dachowego. 1.3. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych zachodniej i północnej w dowolnej technologi systemowej lekkiej-mokrej. 1.4. Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej. 1.5. Remont balkonów i modernizacja balustrad balkonowych. 1.6. Remont kominów. 1.7. Remont opaski wokół budynku. 1.8. Wymiana stolarki okiennej (piwnic i klatek schodowych) wybranego producenta w uzgodnieniu Inwestora z Wykonawcą. 1.9. Modernizacja instalacji c.o .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w gotówce lub w gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium należy wpłacić na konto Spółdzielni Nr konta: 55 8707 0006 0031 0167 2000 0001 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Lubartowie. Wysokość wadium wynosi 6.000 zł (sześć tysięcy zł) .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz spełnianie wymagań wynikających z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór oferty Oferowana cena robót - Załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z załączonym kosztorysem ofertowym. Podana cena powinna uwzględniać podatek VAT. Szczegółowy kosztorys ofertowy powinien być sporządzony w oparciu o przedmiar robót i dokumentację dostarczoną przez Zamawiającego. 2. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Oświadczenie Oferenta o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do Specyfikacji. 4. Oświadczenie Oferenta o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do Specyfikacji. 5. Potencjał kadrowy Wykonawcy - załącznik nr 6 do specyfikacji. 6. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 7. Aktualny dokument (do sześciu miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający) dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej). 8. Aktualne zaświadczenie (do trzech miesięcy od daty wystawienia) z organu podatkowego o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem, kiedy uzyskali oni przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. 9. Aktualne zaświadczenie (do trzech miesięcy od daty wystawienia) z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. 10. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności (do 6 miesięcy od daty wystawienia). 11. Wykaz wykonanych robót termomodernizacyjnych okresie ostatnich 3 lat załącznik nr 5. 12. Oryginał referencji wystawionych w 2008 i 2009 lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wykonanych robót robót termomodernizacyjnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wiarygodność i solidność Wykonawcy (referencje)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartów.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach