Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w holu głównym budynku dworca kolejowego w Lublińcu

PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe ogłasza przetarg

  • Adres: 00-833 Warszawa, ul. Sienna 73
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 220 90 04 , fax. 22 220 90 79
  • Data zamieszczenia: 2012-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe
    ul. Sienna 73 73
    00-833 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 220 90 04, fax. 22 220 90 79
    REGON: 00012680103797
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w holu głównym budynku dworca kolejowego w Lublińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Hol kasowy budynku dworcowego w Lublińcu został zakwalifikowany do remontu głównego. Hol ten usytuowany jest w jednokondygnacyjnej części budynku dworca wysuniętej w stosunku do części dwukondygnacyjnej z wejściem głównym od strony placu dworcowego, której powierzchnia pierwotnie w całości była przeznaczona do obsługi podróżnych. Obecnie znajdują się tu powierzchnie handlowe - w części południowo-wschodniej jest sklep motoryzacyjny, w części północno-zachodniej (w obrębie holu kasowego) mieści się boks handlowy, wielobranżowy. Na piętrze dostępnym z holu kasowego mieści się sklep odzieżowy. Zlokalizowane centralnie zejście do nieczynnych sanitariatów publicznych zostało zaślepione blachami trapezowymi. Ze znajdujących się w części północno-wschodniej budynku (w holu kasowym) trzech kas biletowych na dzień dzisiejszy wykorzystywana jest tylko jedna kasa. Pozostałe są nieczynne. Instalacja centralnego ogrzewania jest nieczynna, a jej pozostałości są w złym stanie technicznym i nadają się do demontażu. Okładziny sufitów i ścian ze względu na ich palność oraz stopień zużycia nadają się do demontażu.Ślusarka okienna występująca na dużych połaciach ścian zewnętrznych jako jednoszybowa, osadzona na stalowych profilach walcowanych nie spełnia warunków ciepłochronności i nadaje się do natychmiastowej wymiany. Obecnie, w dawnych pomieszczeniach przechowalni bagażu, realizuje się sanitariaty publiczne dla użytkowników dworca PKP i przyległego dworca PKS. Do holu dworca kasowego prowadzą dwa wejścia - od strony południowo-zachodniej zespół drzwiowy wraz z podjazdem dla osób poruszających się na wózkach a od strony zachodniej, z przejścia na perony zespół drzwi dwuskrzydłowych.2. Opis robót remontowych ujętych postępowaniem przetargowym.1) Reorganizacja przestrzeni holu kasowego dworca kolejowego PKP w Lublińcu poprzez wydzielenie ścianą pełną /25 cm/ holu od funkcji handlowych zlokalizowanych w południowo-wschodniej części. 2)Likwidacja boksu handlowego wydzielonego z przestrzeni poczekalni.3) Wydzielenie z istniejących obecnie kas biletowych, kosztem skrajnej kasy, aneksu handlowego, który poprzez osadzenie nowej ślusarki okienno-drzwiowej zostanie otwarty na stronę holu. Oddzielenie go od części kasowej poprzez wymurowanie ściany pełnej, grubości 12 cm.4) Zamurowanie cegłą pełną grubości 25cm: naświetla w ścianie graniczącej z zejściem do tunelu do pełnej wysokości oraz fragmentów przegrody szklanej na długości ok. 3m pozostawiwszy miejsce na zespół okienno-drzwiowy (ślusarka aluminiowa).5)Wykonanie podmurowania pod zespoły okienne w ścianie zewnętrznej frontowej.6)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej holu w ścianie frontowej oraz w ścianie od tunelu.7)Likwidacja przebiegającego w holu kanału zawierającego grzejniki c.o. oraz rurę wodną zasilającą obiekt PKS Lubliniec po uprzednim demontażu grzejników i wymianie przewodu wodociągowego na nowy. 8)Wymiana płyt sufitowych w obrębie holu głównego (z wyłączeniem kas oraz przedsionka przy lokalu handlowym) 9)Demontaż istniejących opraw oświetleniowych i montaż nowego oświetlenia.10)Remont instalacji nagłaśniającej w holu głównym - częściowa wymiana przewodów 11) Wykonanie nowej rozdzielnicy wewnętrznej RW do zasilania nowych odbiorców w holu:12)Przeniesienie istniejących przyłączy energetycznych do nowego aneksu handlowego z wykorzystaniem istniejących urządzeń. Z przeniesionej Tablicy Licznikowej (TL) należy zasilić oświetlenie aneksu. 13)Zabudowanie w holu głównym hydrantu pożarowego o średnicy 25mm z wężem półsztywnym o długości 30m. 3. Warunki szczególne wykonania zamówienia: 1)Prace remontowe należy wykonać w oparciu o projekt budowlany (w zakresie opisanym w opisie robót ujętym w SIWZ w pkt III. ust. 2), przedmiar robót oraz specyfikację techniczną stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacja projektowa będąca w posiadaniu Zamawiającego została opracowana na szerszy zakres robót w stosunku do przedmiotu zamówienia. Opis robót objętych zamówieniem został określony w SIWZ w pkt III. ust. 2.2) Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania odprawy podróżnych, z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa 3) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres pięciu lat, liczony począwszy od dnia ostatecznego odbioru robót. 4) Zamawiający posiada ważne zgłoszenie na wykonanie robót budowlanych dokonane w Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach.5)Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie realizacji robót w niniejszym zamówieniu należy:a. Organizacja i zagospodarowanie miejsca realizacji przedmiotu umowy wraz z zapleczem. Wszelkie niezbędne zgody na dojazd do zaplecza i placu budowy , leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszt należy uwzględnić w cenie ofertowej brutto przedmiotu zamówienia.b.Zabezpieczenie miejsc, w tym oznakowanie i zabezpieczenie pomieszczeń i ich części, w których prowadzone będą prace przed dostępem osób trzecich, zapewniając bezpieczne korzystanie z pomieszczeń dworca przez osoby korzystające z niego, a w szczególności dostęp do kasy oraz WC publicznego.c.Informowanie Zamawiającego oraz Najemców obiektu o przerwach w dostawie wody do budynku dworca nie później niż 24 godziny przed planowanym jej wyłączeniem. Przerwy w dostawie wody nie mogą być dłuższe niż 12 godzin.d.Zabezpieczenie własnym staraniem i na własny koszt terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami i urządzeniami, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, a także utrzymywanie w należytym porządku i stanie technicznym terenu budowy oraz drogi wykorzystywanej w celach transportowych na potrzeby budowy,e.Wykonanie oznakowania robót tablicami informacyjnymi, utrzymanie go przez cały okres realizacji zamówienia i jego demontaż po zakończeniu robót. f.Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane.g.Dostarczenie kompletu dokumentów od producenta stwierdzającego dopuszczenie zastosowanych materiałów do stosowania zgodnie z art. 10 ust.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2010r. Nr 243, poz. 1623, z późniejszymi zmianami) h.Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów posiadających odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego musi okazać certyfikaty, ponadto musi je dołączyć do protokołu odbioru robót.i.Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia . Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty ewentualnych szkód lub wypadków spowodowanych robotami budowlanymi w stosunku do PKP S.A. lub osób trzecich.6) Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej mającymi zastosowanie przy wykonywaniu robót, zgodnie z wymaganiami SIWZ i umowy.7) Wykonawca na okres wykonywania robót zapewni sobie źródło energii elektrycznej we własnym zakresie oraz dostęp do wody. Na potrzeby inwestycji istnieje możliwość podpisania odrębnych umów ze spółką PKP Energetyka S.A. na dostawę energii elektrycznej, a na dostawę wody z PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe w Warszawie.W sprawie zawarcia umowy na dostawę wody należy kontaktować się z PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe Rejon Dworców Kolejowych w Katowicach przy ul. Dworców 3.8)Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 2010 nr 185 poz. 1243 z późniejszymi zmianami).9)Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów, urządzeń, elementów konstrukcji czy wyposażenia budynku powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. Materiały, które decyzją inspektora Nadzoru nie będą podlegać utylizacji Wykonawca zobligowany jest do składu w miejscu przez niego wskazanym.10) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejących urządzeń wskazanych przez Inspektora Nadzoru lub pełnomocnego przedstawiciela Zamawiającego w sposób umożliwiający ponowne ich uruchomienie i funkcjonowanie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.11)Wszystkie uszkodzenia i/lub wady nie zauważone podczas odbioru przedmiotu zamówienia a stwierdzone w czasie jego użytkowania zostaną naprawione na koszt Wykonawcy.4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom.5.Zamawiający dokonał zgłoszenia robót objętych zamówieniem poprzez złożenie zgłoszenia wykonywania robót budowlanych do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach w dniu 6 lipca 2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości: 3 500,00 PLN 2.Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu do składania ofert.3.Wadium może być wniesione w następujących formach: a.w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 81 1140 1010 0000 3523 8600 1007,b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg - Wykonanie robót remontowych w holu głównym budynku dworca kolejowego w Lublińcu - Post. DR2tc -224-17/2012. Zamawiający wymaga kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium, który należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku wnoszenia wadium w którejś z form wskazanych w pkt VIII.3. b do e, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie moment rejestracji złożenia oryginału dokumentu w siedzibie jednostki Zamawiającego: PKP SA Oddział Dworce Kolejowe Rejon Dworców Kolejowych w Katowicach, 40-012 Katowice, ul. Dworcowa 3 - parter, (sekretariat), dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.6.Zamawiający, zgodnie z art.46 ust.4a i 5 Ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli:A.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,B.Wykonawca, którego oferta została wybrana:a.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dworcekolejowe.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach