Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Polanki 66

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Polanki 66
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 roboty budowlane, 45442100-8 roboty malarskie, 45111300-1 roboty rozbiórkowe, 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45410000-4 tynkowanie, 45430000-0 pokrywanie podłóg i ścian. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Domu Studenckiego nr 4 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Polanki 66. 3.W ramach robót należy wykonać: 1)malowanie i cyklinowanie 35 pokoi na poziomach 22, 229, 429, 2)malowanie korytarzy na poziomach 22, 229, 429, 3)malowanie 10 kuchni i 10 łazienek na poziomach 22, 129, 229, 329, 429, 107, 207, 307, 407, 507, 4)malowanie korytarza na poziomie 307, 5)malowanie i cyklinowanie 15 pokoi na poziomie 129, 6)roboty remontowe w pomieszczeniach 5 pralni na poziomach 107, 207, 307, 407, 507, 7)malowanie i remont 10 suszarni na poziomach 22, 107, 129, 207, 229, 307, 329, 407, 429, 507, 8)malowanie pomieszczenia przechowalni rowerów, 9)naprawa uszkodzonych mechanizmów okiennych w budynku oraz wymiana uszkodzonych mechanizmów okiennych w pokojach. 4.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty budowlane i sanitarne, w tym: a)odbicie luźnych tynków i ich uzupełnienie, b)zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, c)zagruntowanie malowanych podłoży, d)dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową o wysokiej odporności na zmywanie, w jasnym kolorze z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem, e)malowanie stolarki drzwiowej wraz z przygotowaniem podłoża, f)malowanie rur i grzejników w kolorze ściany, g)wymiana listew przyściennych, h)cyklinowanie parkietu, i)szpachlowanie ubytków przy pomocy materiału uzyskanego z cyklinowania, j)min. trzykrotne lakierowanie parkietów wraz z listwami lakierem chemoutwardzalnym, k)wydzielenie zamykanej części suszarni z pomieszczeń pralni z montażem drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą, l)wymiana 10 kpl. grzejników z montażem zaworów termostatycznych wraz z głowicami i zaworów odcinających na powrocie, m)wymiana uszkodzonych mechanizmów okiennych, n)naprawa uszkodzonych mechanizmów okiennych. 2)Roboty towarzyszące, takie jak np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, próby, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 3)Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 5.Warunki prowadzenia robót: 1)Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren robót. 2)Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane (Wykonawca nie będzie ponosić kosztów za media). 3)Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon oraz utrzymywanie terenu robót w należytym porządku. 4)Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, których zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5)Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i Inspektorem nadzoru. 6)Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z Inspektorem nadzoru. 7)Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 8.Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe itp., czynności, materiały, rozwiązania konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty. 9.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną stanowiąca załącznik nr 9 (do SIWZ). 10.Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 11.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 12.Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji technicznej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji technicznej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 13.Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XII. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ). Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XII SIWZ. 14.Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 15.Termin wykonania zamówienia: termin rozpoczęcia robót: 15.07.2015r., termin zakończenia robót: 15.09.2015r. 16.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 9 do SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz załączniku nr 7 do SIWZ- projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdz. VII SIWZ: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00 groszy). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4.Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-53/15/SS. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 9 ppkt. 4. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11.W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12.Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1)Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2)Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach