Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZE STOŁÓWKĄ ODDZIAŁU W RADOMIU CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE

Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Chorzowska 16/18
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3656900 , fax. 048 3654970
  • Data zamieszczenia: 2014-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu
    ul. Chorzowska 16/18 16/18
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3656900, fax. 048 3654970
    REGON: 01590053900025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Doradztwa Rolniczego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZE STOŁÓWKĄ ODDZIAŁU W RADOMIU CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM ZE STOŁÓWKĄ ODDZIAŁU W RADOMIU CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE. 1.Szczegółowy zakres robót określa załącznik do SIWZ: Przedmiar robót na roboty ogólnobudowlane, stanowiący integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 8. - część I zamówienia. 2.Część II zamówienia stanowi wymiana uszczelek w oknach w budynku biurowo-hotelowym w następującym zakresie: 2.1 okna o wymiarach 0,34m x 0,55m - 146 sztuk 2.2 okna o wymiarach 0,94m x 1,29m - 146 sztuk 2.3 okna o wymiarach 0,73m x 0,73m - 2 sztuki 2.4 okna o wymiarach 1,56m x 0,34m - 4 sztuki 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia. 4. Wymagania dodatkowe: - w pierwszej kolejności należy przeprowadzić prace związane z naprawą dachów, - wymianę drzwi należy przeprowadzić w dni wolne od pracy lub w dni robocze po godzinie 15.30, - malowanie pokoi hotelowych należy przeprowadzić w dni wolne od pracy lub w dni robocze po każdorazowym uzgodnieniu kolejności z Zamawiającym przy zachowaniu jak największej czystości ze względu na fakt ,że roboty wykonywane będą przy ciągłej pracy hotelu. - wszelkie szkody powstałe w trakcie wykonywania prac pokrywa Wykonawca. 5.Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 - roboty budowlane 6. Dodatkowy przedmiot, CPV: 6.1. 45262520-2 - roboty murowe 6.2. 45261210-9 - wykonywanie pokryć dachowych 6.3. 45321000-3 - izolacja cieplna 6.4. 45410000-4 - tynkowanie 6.5. 45432210-9 - wykładanie ścian 6.6. 45421131-1 - instalowanie drzwi 6.7. 45442100-8 - roboty malarskie 7.Umożliwia się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu umowy. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po 3 miesiącach od upływu okresu gwarancji. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z materiałów wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cdr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach