Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych pomieszczeń budynku E, F i J a także łączników budynku E z budynkami F i J SPSK w Otwocku DZP/117/2012

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych pomieszczeń budynku E, F i J a także łączników budynku E z budynkami F i J SPSK w Otwocku DZP/117/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych pomieszczeń budynku E, F i J a także łączników budynku E z budynkami F i J SPSK w Otwocku Ogólny zakres zamówienia 1. Remont sal chorych w budynku E oddziały XI i II, V, IV, III, XIV a także w budynku F odział Ib kompleksowy remont sal chorych ww. oddziałów wraz z wymianą instalacji elektrycznej. 2. Remont korytarzy w oddziałach XI i II, V, IV, XIV (budynek E), a także oddziału Ib (budynek F) kompleksowy remont podłóg i ścian korytarzy ww. oddziałów. 3. Remont klatek schodowych i przyległych holi budynek E ( klatka środkowa i klatka przy ślimaku) kompleksowy remont podłóg, ścian, sufitów i wyposażenia klatek schodowych. 4. Remont korytarza budynek E i łączników budynku E z budynkami F i J, kompleksowy remont podłóg, ścian i sufitów głównych ciągów komunikacyjnych szpitala. 5. Remont pomieszczeń budynek J, kompleksowy remont korytarza, holu przed kuchnia, holu w piwnicy, klatki schodowej łącząca hol przed kuchnią z holem w piwnicy, łazienek przylegające do holu w piwnicy. Wykonawca zrealizuje kompleksowo przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w opisie zakresu robót i Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Prawa budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych, oraz normami i sztuką budowlaną. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami realizacyjnymi zadania i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym (włącznie z ze wszystkimi projektami wykonawczymi i pomiarami wykonanych instalacji). Podstawowe wymagania dotyczące Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompleksowe kierownictwo, siłę roboczą, materiał, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad i usterek. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem wykonawczym dla wszystkich branż, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp i obowiązującymi normami i przepisami, w szczególności Prawem budowlanym. 3. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z: obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi i instrukcjami producentów stosowanych wyrobów, poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, a Ogólną Specyfikacją Wykonania i Odbioru Robót (ST-00) wraz z przywołanymi w jej treści dokumentami odniesienia. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują ograniczenie lub wstrzymanie funkcjonowania budynków szpitala. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. Gwarancja: 60 miesięcy od odbioru końcowego robót dla wszystkich zadań oraz na zastosowane materiały i urządzenia. Wykonawca powinien przy odbiorze końcowym przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji, dostarczyć karty gwarancyjne. Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadamiania o awarii. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterkę w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 7 do siwz TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 8 miesięcy od podpisania umowy. Prace będę wykonywane w czynnym obiekcie szpitalnym. Dlatego Zamawiający przewiduje następujące etapowanie prac: Etap I - sale chorych i korytarze poszczególnych oddziałów (po jednej sali z każdego oddziału). Etap II - klatki schodowe z przyległymi holami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości remontu dwóch klatek jednocześnie. Etap III - korytarza budynek E i łączników budynku E z budynkami F i J Etap IV - pomieszczenia budynku J Rozpoczęcie robót: 5 dni od podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 750,00 (słownie: trzynaście tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oddzielonej kopercie, tak aby zamawiający mógł zweryfikować zabezpieczenie złożonej oferty przed otwarciem ofert. Zamawiający zaleca, aby kopię gwarancji załączyć bezpośrednio do oferty. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie Nr 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (DZP/117/2012) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, sytuacje, w których wykonawca może stracić oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach